Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hondenforum Doe Dag - zie pagina 11!!! 2009

De Doe Dagen van de afgelopen jaren waren leuk !
Hier kan je alle topics vinden over de Doe Dagen die geweest zijn.

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Re: Hondenforum Doe Dag - zie pagina 11!!!

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Mij verbaast dat helemaal niet, dat een kleine terrier in een lap gaat hangen. Denk dat veel van die felle kleine hondjes dat wel doen. Snap wel dat er niet al te veel gedaan kan worden qua bijten. Bij de TT uitleg was ik persoonlijk weggelopen, ik vind een workshop over de sport voor absolute beginners niet de plek om uitgebreide uitleg over zo'n middel te geven. Maar voor anderen waarschijnlijk juist heel interessant om te zien en te voelen. Dat maakt de dag veelzijdig, voor ieder wat wils toch :wink: :ok:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jacksel »

Ik zei dat ik het jammer vind dat er niet echt gebeten werd en daar blijf ik bij. Dat maakt niet weg dat ik het snap dat het gewoon niet verantwoord is en dat het daarom niet gedaan werd. Maar dan mag ik het toch nog wel jammer vinden :wink:

Wat heeft gemaakt dat Jamey heeft gewonnen kan je beter aan de beoordelaars vragen ;)

Ze deed leuk haar best met het appèl (netjes aandacht, stukje braaf volgwerk, een leuke poging tot apporteren :P ), en ze ging direct op de lap in en wilde er maar wat graag in hangen. Ze vond het best wel balen dat ie verder ging en dat zij er niet even flink aan mocht sjorren :mrgreen:
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Bas Rouge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Bas Rouge »

Carma schreef:
malinois schreef:Hier ook een bedankje namens Dave, Vincent en mijzelf... wij vonden het leuk ook eens mensen te zien die nooit iets met IPO deden maar toch interesse hadden. Helaas was het onmogelijk om in 6 min. per persoon iets uit te leggen en tevens te doen wat je normaal in 4 jaar doet maar we hebben een poging gedaan. Waarschijnlijk zullen een aantal het jammer gevonden hebben niet te mogen bijten, maar wij vonden het onverantwoord om honden te laten bijten die wij niet kenden. Aanplagen prima, kun je ook eens zien hoe bepaalde rassen reageren, soms heel anders dan verwacht (zie Jamie bijv.) maar bijten niet.
Vandaar dat wij voor deze opzet hebben gekozen, met het beladen TT onderwerp, een mouwtje aantrekken voor de geinteresseerden en aanplagen door een 'echte' pakwerker compleet in pak van wat honden. Veel appel oefeningen doen wordt al snel weer een GG cursusje dus dat had ook weinig zin. Daarvoor in de plaats kijken waar sommige honden 'problemen' mee hadden en een mogelijke oplossing hiervoor aanbieden.
Als jullie het onverantwoord vinden neem ik gelijk aan dat het dat dus ook is en lijkt het mij alleen maar verstandig dat er niet echt gebeten werd.
Ik vond het interessant om de TT eens te voelen, maar ik vond het ergens wel jammer dat het verhaal er omheen leek op een promopraatje voor de TT. Ik krijg een beetje het gevoel dat je dus IPO kennelijk niet kunt doen zonder TT en dat vind ik jammer. Neemt niet weg dat ik het erg leuk vond om nader kennis te maken met de IPO, al zou het mijn manier van trainen niet zijn :wink:
Ik heb me ronduit gestoord aan het promopraatje, dat meer dan de helft van de workshoptijd in beslag nam. Ongepast.
Fin
Zeer actief

Ongelezen bericht door Fin »

Bas Rouge schreef:Ik heb me ronduit gestoord aan het promopraatje, dat meer dan de helft van de workshoptijd in beslag nam. Ongepast.
Maar waarom meedoen aan de IPO workshop als je er eigenlijk niet voor openstaat? Die TT werd toch op een heel laag volume ingezet bij honden die daar aan gewend waren? Aidan had ws de workshop keigaaf gevonden, en misschien doe ik hem er een volgende keer toch maar eens een pleziertje mee. Maar ik weet van te voren dat er dan dingen gezegd gaan worden waar ik het niet eens mee ben. Prima, ben ik altijd nog zelf bij.
Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

Zoek stok! schreef: Bij de TT uitleg was ik persoonlijk weggelopen, ik vind een workshop over de sport voor absolute beginners niet de plek om uitgebreide uitleg over zo'n middel te geven. Maar voor anderen waarschijnlijk juist heel interessant om te zien en te voelen. Dat maakt de dag veelzijdig, voor ieder wat wils toch :wink: :ok:
Dat vind ik een beetje onaardig eerlijk gezegd. Die man staat er wel vrijwillig en dat ik het niet eens ben met zijn verhaal en manier van trainen wil niet zeggen dat ik de workshop dan niet af kan maken, ookal is dat dan niet wat ik me er bij voor heb gesteld.
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

christo schreef:Maar ik weet van te voren dat er dan dingen gezegd gaan worden waar ik het niet eens mee ben.
Ik had dat toch anders ingeschat blijkbaar. Alsof je geen IPO kunt trainen zonder TT :wink:

Veel mensen hebben het over de uitgebreide uitleg van de TT gehad naar mij toe (omdat ze mij als organisator zagen, maar ik heb geen invloed gehad op de inhoud van de workshops, alleen dringend verzocht zo min mogelijk theorie te geven en zo veel mogelijk te laten doen). Ik weet dus dat het leeft. Dat het op de een of andere manier een discussie ging worden, wist ik ook gisteren al, dus het is maar beter dat het gelijk nu gebeurt. Het is nu benoemd en ik hoop dat het geen ruzie gaat worden. Dat zou ik heel jammer vinden. Voor de volgende keer is het een leerpunt om iets wat omstreden is wel vooraf te melden zodat mensen weten waarvoor ze zich inschrijven.

Kunnen we het onderwerp hiermee laten rusten alsjeblieft? Fennella heeft uitleg gegeven, er is kritiek gekomen en wat mij betreft is het een les voor de volgende keer.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Liesbeth
Zeer actief

Ongelezen bericht door Liesbeth »

Carma schreef:
malinois schreef:Hier ook een bedankje namens Dave, Vincent en mijzelf... wij vonden het leuk ook eens mensen te zien die nooit iets met IPO deden maar toch interesse hadden. Helaas was het onmogelijk om in 6 min. per persoon iets uit te leggen en tevens te doen wat je normaal in 4 jaar doet maar we hebben een poging gedaan. Waarschijnlijk zullen een aantal het jammer gevonden hebben niet te mogen bijten, maar wij vonden het onverantwoord om honden te laten bijten die wij niet kenden. Aanplagen prima, kun je ook eens zien hoe bepaalde rassen reageren, soms heel anders dan verwacht (zie Jamie bijv.) maar bijten niet.
Vandaar dat wij voor deze opzet hebben gekozen, met het beladen TT onderwerp, een mouwtje aantrekken voor de geinteresseerden en aanplagen door een 'echte' pakwerker compleet in pak van wat honden. Veel appel oefeningen doen wordt al snel weer een GG cursusje dus dat had ook weinig zin. Daarvoor in de plaats kijken waar sommige honden 'problemen' mee hadden en een mogelijke oplossing hiervoor aanbieden.
Als jullie het onverantwoord vinden neem ik gelijk aan dat het dat dus ook is en lijkt het mij alleen maar verstandig dat er niet echt gebeten werd.
Ik vond het interessant om de TT eens te voelen, maar ik vond het ergens wel jammer dat het verhaal er omheen leek op een promopraatje voor de TT. Ik krijg een beetje het gevoel dat je dus IPO kennelijk niet kunt doen zonder TT en dat vind ik jammer. Neemt niet weg dat ik het erg leuk vond om nader kennis te maken met de IPO, al zou het mijn manier van trainen niet zijn :wink:
Helemaal mee eens Carma.
Ik deed de 3e ronde en ik vond het praatje wel mee vallen, promotechnisch gezien. Ik was er juist blij mee dat je nu zelf eens kon voelen wat zo'n ding doet. Je kan wel ergens tegen zijn of niet voor, maar ik wil dan wel weten wáár ik over praat. Ik ben helemaal geen IPO-mens, maar voornamelijk daarom heb ik die IPO workshop gedaan en omdat ik wilde weten hoe Luuk zou reageren als hij aangeplaagt zou worden.
Luuk en ik zitten op één lijn blijkbaar :mrgreen: .
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Zoek stok!
Zeer actief

Carma schreef:
Zoek stok! schreef: Bij de TT uitleg was ik persoonlijk weggelopen, ik vind een workshop over de sport voor absolute beginners niet de plek om uitgebreide uitleg over zo'n middel te geven. Maar voor anderen waarschijnlijk juist heel interessant om te zien en te voelen. Dat maakt de dag veelzijdig, voor ieder wat wils toch :wink: :ok:
Dat vind ik een beetje onaardig eerlijk gezegd. Die man staat er wel vrijwillig en dat ik het niet eens ben met zijn verhaal en manier van trainen wil niet zeggen dat ik de workshop dan niet af kan maken, ookal is dat dan niet wat ik me er bij voor heb gesteld.
Het zegt dus wel iets over mijn mening over het middel :wink: Maar vergeet maar wat ik daar zei. Ik denk dat het beter was geweest als mensen ter plekke iets hadden gezegd in plaats van aan het einde van de dag tegen mij. Voor mij was dit niet zo leuk. En ik stop er nu ook mee :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
CharlesvdBerkt
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herders

Ongelezen bericht door CharlesvdBerkt »

Zoek stok! schreef:
Het zegt dus wel iets over mijn mening over het middel :wink: Maar vergeet maar wat ik daar zei. Ik denk dat het beter was geweest als mensen ter plekke iets hadden gezegd in plaats van aan het einde van de dag tegen mij. Voor mij was dit niet zo leuk. En ik stop er nu ook mee :wink:
De hele discussie over dat middel is al zo vaak op het forum gevoerd en dit topic is daar niet de plek voor.
Linda heeft alles perfect georganiseerd en met de inhoud van de workshops heeft zij zich niet bemoeid.

Het heeft dus ook geen enkele zin haar daar verwijten over te maken - gisteren niet en ook nu niet
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

massam schreef:
cloris schreef:De BBQ was redelijk verspreid over het hele veld, je kon halen en dan gewoon bij je zitje de boel enigzins redelijk naar binnen werken, wat vrij lastig was met sommige honden :oohja:

dat naar binnen werken ging volgens tapas erg goed toen mama suzanne de stapel bijna lege bordjes even neerzette en dat precies voor haar neus deed :smile:
:oohja: :smile:
Het idee was goed, de uitvoering iets minder... :mrgreen:
Qal
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo & Welsh

Ongelezen bericht door Qal »

Zoek stok! schreef:Voor mij was dit niet zo leuk. En ik stop er nu ook mee :wink:
Dat is dan wel weer heel resoluut en jammer. :19:
Vervelend dat jij erop aangesproken wordt maar iets organiseren zonder dat er kritiek op wat dan ook komt (terecht of onterecht doet niet ter zake) is volgens mij onmogelijk. :wink:

Trek het je niet (persoonlijk) aan, het was een mooie dag en je/jullie hebben het prima geregeld. :ok:
'Oooow Lars ik hou van je' :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :lief:
'hahaha jij bent geweldig' :mrgreen:

LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Carma schreef: Ik vond het interessant om de TT eens te voelen, maar ik vond het ergens wel jammer dat het verhaal er omheen leek op een promopraatje voor de TT. Ik krijg een beetje het gevoel dat je dus IPO kennelijk niet kunt doen zonder TT en dat vind ik jammer. Neemt niet weg dat ik het erg leuk vond om nader kennis te maken met de IPO, al zou het mijn manier van trainen niet zijn :wink:
Ik heb zelf geen IPO-workshop gedaan dus ik heb geen idee of het al dan niet een promopraatje geweest is.
Maar het is best mogelijk om IPO te doen zonder een TT, de vader van Tapas en Sting heeft bijvoorbeeld een IPO-III diploma op zak zonder dat er een TT aan te pas is gekomen, voor zover mij bekend is.

Verder heb ik aan het einde van de dag met Dave en de pakwerker even gekeken wat Tapas zou doen met de jute zak. Mij viel op dat beide heren dit heel goed oppakten, heel duidelijk in de gaten hielden dat ze met een pup van pas 4 maanden bezig waren en dat ze ook heel voorzichtig deden en niets forceerden.
Dat mag vind ik, als tegenhanger naar de nu opborrelende kritiek over het TT-praatje, ook wel even vermeld worden.
Ik vond dat ze dat dus perfect hebben aangepakt met Tapas. Ze namen er ook alle tijd voor, Dave heeft eerst gewoon een poosje met mij zitten praten, waarbij Tapas lekker bij zijn voeten ging liggen en hij haar een beetje kon bekijken en bevoelen om te zien hoe ze daarop reageerde.
Liesbeth
Zeer actief

Ongelezen bericht door Liesbeth »

Linda, trek het je niet aan.
Je hebt een heel goede doe dag georganiseerd en het is onmogelijk (en in mijn ogen ook niet wenselijk) om je dan ook nog met de inhoud van een workshop bezig te houden.
Ik vond het juist goed dat de TT besproken werd, dat ding "hoort" blijkbaar bij IPO.
Maar goed, dit is geen plek om over het apparaat te discussiëren, je kan hier hooguit van mening verschillen of het onderwerp bij de workshop ter sprake had moeten komen. Daar heb ik mijn zegje over gezegt en dat vind ik genoeg.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

Charles vd B schreef:
Zoek stok! schreef:
De hele discussie over dat middel is al zo vaak op het forum gevoerd en dit topic is daar niet de plek voor.
Linda heeft alles perfect georganiseerd en met de inhoud van de workshops heeft zij zich niet bemoeid.

Het heeft dus ook geen enkele zin haar daar verwijten over te maken - gisteren niet en ook nu niet
Ik vind dat niemand iets te verwijten valt en dat het de geweldige sfeer en dag die het had en was extreem te kort zou doen als hier nou opeens gedoe over ontstaat.
Afbeelding
Job
Zeer actief

Ongelezen bericht door Job »

kan iemand mij een link geven waar ik meer info over TT kan vinden?
Ben benieuwd wat dat is...... :oeps:
https://www.facebook.com/Hope-for-Spani ... 355896998/
Geen woorden maar daden, blaten kan iedereen.
Zoek stok!
Zeer actief

Lars schreef:
Zoek stok! schreef:Voor mij was dit niet zo leuk. En ik stop er nu ook mee :wink:
Dat is dan wel weer heel resoluut en jammer. :19:
Vervelend dat jij erop aangesproken wordt maar iets organiseren zonder dat er kritiek op wat dan ook komt (terecht of onterecht doet niet ter zake) is volgens mij onmogelijk. :wink:

Trek het je niet (persoonlijk) aan, het was een mooie dag en je/jullie hebben het prima geregeld. :ok:
O maar kritiek mag hoor. Ik heb bijv. al gezegd dat het geluid anders had gemoeten. Maar ik wil hier geen TT discussie, dat bedoelde ik. Fennella heeft haar best gedaan om een workshop neer te zetten. Het leerpunt dat ik er uit haal is dat ik het had moeten vragen, dan was het duidelijk geweest.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Zoek stok! schreef:
Je bedoelt met de discussie toch, mag ik hopen?
Probeer je de kritiek niet te persoonlijk aan te trekken, het is toch niet jouw "schuld" dat er weerstand is gekomen van bepaalde mensen over iets wat in de workshops behandeld is?
Jij hebt gewoon in heel korte tijd met behulp van wat anderen een superstrak georganiseerd en geweldig succesvol evenement van de grond gekregen. Ik vind dat echt superknap, had het je al gezegd maar het mag best nog eens te lezen zijn ook. Ik vind het ook mega jammer dat er nu achteraf weer gezeik dreigt te komen. Dat is gewoon iets wat nu opgeklopt wordt en wat totaal de lading niet dekt.
Volgens mij heeft iedereen, mens en hond, het gewoon waanzinnig leuk gehad gisteren.
Soms gaat iets niet 100% hoe je het zelf van tevoren bedacht had, maar zo is het gewone leven ook.
Het was gewoon een geweldige dag. Punt! :E:
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

mee eens suzanne.

voor mij was het praatje ook een beetje hmmm.. inclusief het graag krijgen van een pup met 6 weken, maar het is een leuke dag dus ik heb er niks over gezegd.

ik vond veel belangrijker dat die dave heel goed naar de hondjes keek, de rassen besprak die in zijn groepje stonden en naar de mensen luisterde.

ook de pakwerker anticipeerde direct op de reactie van de hondjes, in mijn groep kreeg het witte jacky wat meer terijl het hondje van liesbeth heeeel voorzichtig benaderd werd om te kijken of het dan minder eng was. dát is wat mij opviel... :ok:
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Job schreef:kan iemand mij een link geven waar ik meer info over TT kan vinden?

Alsjeblieft zeg... :roll:
Wel eens van de zoekfunctie gehoord? :denken:
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Tamara. schreef:
chrico schreef: Tamara heb ik vooral over na lopen denken of zij Fien niet gewoon als oppashond had want daar had ik mij echt een ander beeld van voorgesteld.
nee, nee, ik was het echt en fien is echt geen oppashond :smile: Hoezo dacht je dat eigenlijk? :mrgreen: Omdat ze zo eigenwijs was en niet naar me luisterde? :smile:
Niet eens :smile:
Ik had me jou gewoon heel anders voorgesteld, net als massam. Je deed echt niet aan het beeld dat ik bij jou had dus toen ik jou zag met Fien had ik zoiets van ehm zal zij oppassen en is tamara elders. Tot ik hoorde dat jij het wel was en ik zoiets had van huh :denken:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Mensen hadden naar mij toe moeten komen die dag vind ik dan en niet naar Linda. Wij doen die workshop.
Daarnaast kun je hoog en laag springen, de TT hoort er gewoon bij. Dus wordt hier ook over verteld. En niks promopraatje, je wordt hier de kans geboden een TT te voelen. Al in diverse topics hier aangegeven dat mensen hier belangstelling voor hadden.
Dus dat het niet alleen straf is, geen uit elkaar springende honden van de stroom...
Wij hadden geen zin in een GG cursusje dus daarom deze opzet. Helaas als dat tegenviel, ik heb heel veel mensen gesproken die dit juist een hele goede invulling vonden en geen enkele die dit niet vond. Ik vind het dan ook op zn zachts gezegd niet netjes dat je daarmee naar Linda gaat en niet naar een van ons....
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Zoek stok! schreef:
O maar kritiek mag hoor. Ik heb bijv. al gezegd dat het geluid anders had gemoeten. Maar ik wil hier geen TT discussie, dat bedoelde ik. Fennella heeft haar best gedaan om een workshop neer te zetten. Het leerpunt dat ik er uit haal is dat ik het had moeten vragen, dan was het duidelijk geweest.
Lijkt mij ook niet op zijn plaats hier. Ik vond het klasse georganiseerd :ok:
Ik weet niet of er aan gedacht is (heb wel gekeken of ik iets zag) maar misschien voor een volgende keer anders. Ik miste een EHBO punt :roos:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Bas Rouge schreef:Ik heb me ronduit gestoord aan het promopraatje, dat meer dan de helft van de workshoptijd in beslag nam. Ongepast.
jij was toch diegene die weg liep ineens uit het praatje? Je had ook gewoon de reden kunnen geven. Ik weet niet of Dave het zelf gezien heeft, die stond nl mensen iets uit te leggen die wat specifieke vragen hadden maar ik zag het wel...

Je weet dat de TT in de africhting gebruikt wordt dus kun je daar maar beter wat meer over weten dan net doen of het niet bestaat.
Als je daar niet geinterreseerd bent prima, geef dat aan en zeg dat je daarom liever niet wil blijven.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Qal
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo & Welsh

Ongelezen bericht door Qal »

chrico schreef:Ik miste een EHBO punt :roos:
Goed punt maar is zoiets wel "rendabel" op betrekkelijk weinig mensen? :denken:
'Oooow Lars ik hou van je' :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :lief:
'hahaha jij bent geweldig' :mrgreen:

Job
Zeer actief

Ongelezen bericht door Job »

LongFields schreef:

De volgende woorden uit je zoekterm werden genegeerd omdat ze teveel voorkomen: TT
Je moet minstens 1 woord als zoekterm opgeven. Ieder woord moet minstens 4 tekens en maximum 84 tekens lang zijn, exclusief jokertekens.
:blah:
https://www.facebook.com/Hope-for-Spani ... 355896998/
Geen woorden maar daden, blaten kan iedereen.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

Job schreef:
LongFields schreef:

De volgende woorden uit je zoekterm werden genegeerd omdat ze teveel voorkomen: TT
Je moet minstens 1 woord als zoekterm opgeven. Ieder woord moet minstens 4 tekens en maximum 84 tekens lang zijn, exclusief jokertekens.
begin eens in de sectie africhting ;)
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

tt = teletac. africhtingshalsband werkende met stroom. Wordt oa bij africhting gebruikt (in het africhtingshoekje vind je dus hopen topics)
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

Lars schreef:
chrico schreef:Ik miste een EHBO punt :roos:
Goed punt maar is zoiets wel "rendabel" op betrekkelijk weinig mensen? :denken:
Misschien zijn er wel HF'ers met een EHBO diploma? Die zouden daar misschien wel een steentje aan bij willen dragen door een soort van BHV'er te zijn, maar dan op z'n Doedags. En een EHBO koffer hebben ze toch op zo'n vereniging wel?
Afbeelding
Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

Zoek stok! schreef:
Carma schreef:
Groot gelijk :ok: Overigens verwijt ik niemand iets hoor, ik blijf het een geweldige dag vinden :wink:
Ik had een beetje het gevoel dat Fennella zich een beetje ging verantwoorden over waarom er niet gebeten is en ik wilde eigenlijk alleen maar zeggen dat ik dat helemaal niet erg heb gevonden, maar wel een ander puntje van kritiek had. Het is niet mijn bedoeling er een discussie aan te wijden.
Afbeelding
CharlesvdBerkt
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herders

Ongelezen bericht door CharlesvdBerkt »

Job schreef:
LongFields schreef:

Kijk eens naar de allereerste topic in het forum africhting.....
Gesloten

Terug naar “Doe Dagen van de afgelopen jaren .”