flamme schreef:smoekie schreef:Martijn schreef:De emotie "boos zijn" en het hebben van een gebrek aan beschaving zijn twee heel verschillende zaken.
Ergens zuinig op zijn iets iets heel anders dan gaan lopen viswijven als er een krasje op komt.
Ja, en jij bent ook het toonbeeld van beschaafdheid lieve Martijn

Op iedere serieuze reactie/vraag reageer je in dit topic op een afwijzende manier. Ik heb je serieuze vragen gesteld. Meerdere malen is er aan je gevraagt waarom je het niet alsnog op een normale manier bespreekbaar hebt gemaakt met deze man.
Ik heb zelfs aangegeven dat ik me voor kan stellen dat je niet blij zou zijn. Ik heb je ook uitgelegt waar ik mijn 1e indruk van jou op heb gebaseerd. Je doet niet eens een poging een andere mening te begrijpen.
Lees de reactie van Nakisha eens na. ook daar staat in dat ze eventuele schade zou verhalen. Dat, als ze het niet op een normale manier met de meneer kon bespreken hij een aangifte aan zijn broek had hangen.
Ik ben het volledig met haar reactie eens. Maar volgens mij heb je nog steeds niks ondernomen. Je hebt hier een hoop smilies gebruikt om duidelijk te maken hoe je over mensen denkt die een andere mening hebben dan die van jou. De volgende keer springt de hond dus weer tegen de auto, loopt de meneer weer door. Gebruik jij weer "maar" 2 x een gvd, spreek je in je beginpost weer van k..nagels en asociale r.tl.l.
Ook gedrag in topics kan mindersociaal en "viswijverig" overkomen. Pffff, ik kruip weer onder mijn steen, lijk wel

dat ik je het nogmaals uit probeer te leggen.
Jij had idd gezegd (aangezien men hier nogal van het verbeteren is, gezegd het is met een d trouwens ipv met een t

) dat je er klaar mee was, maar goed ik kan begrijpen dat die vingers af en toe jeuken en je jezelf niet meer onder “controle” hebt. daar heb ik ook vaak genoeg last van hoor.
Elke, ongeacht welke vraag dan ook heb ik beantwoord. Ik heb met die kerel totaal niets te bespreken. Er is genoeg met hem besproken, had ik daadwerkelijk (heb ik uitgelegd, is ook met d trouwens ipv t) schade gehad die ik zelf niet zou hebben weg kunnen poetsen had ik allang al bij hem aan de deur gestaan.
En nee, bepaalde reacties kan ik zeer zeker niet begrijpen, en zal ik nooit kunnen begrijpen, vandaar dat ik op een gegeven moment ook zei, verander de hond naar kind. Dan zou het een tientallen pagina’s durend topic worden.
Je kan wel verwijzen naar Nakisha’s reactie. Enige wat ik daaruit opmaak is dat zou ook boos zou worden, en zij niet zo vlug scheld (ik trouwens ook niet) en dat zij die eigenaar terug zou hebben geroepen (bij schade).
Eventuele schade aan mijn auto boeide mij op dat moment nog niet eens zo zeer, maar wel het feit dat die klojo (ja klojo ja , j.n l.l gaat ook zo vervelen) zich nergens iets van aantrok.
Wat ik verder uit haar reactie opmaak is dat zij het totaal niet vreemd vindt dat iemand daar flink boos om word, en zeker niet als het iemand betreft die het niets kan schelen wat zijn hond uitvreet. (zoals hier het geval is) Maar ja, misschien sla ik hier wel de plank volledig mis, en lees ik haar reactie niet goed
En nee, zoals je hebt kunnen lezen heb ik inderdaad niks ondernomen tegen hem, waarom niet, omdat hetgeen er achtergebleven is, ik dat zelf wel weg kan poetsen. Kan de verzekering makkelijk inschakelen en kosteloos mijn beide portieren laten spuiten, maar dat gaan dan weer ten koste van al die andere mensen die betalen. Wil ik ergens aanspraak op maken moet dat wel gegrond zijn, moet dat wel zijn om redenen dat ik iets zelf niet kan repareren of waarvan de kosten zo hoog zijn dat ik zeg bekijk het maar, en dat is hier niet het geval. Goh, nu ik er zo over nadenk ben ik eigenlijk ook wel een dief van mijn eigen portemonnee ook zeg. Ik kan gratis en voor niets mijn portieren laten spuiten, en ik maak daar niet eens gebruik van

(toch nog maar eens over nadenken)
En bij de weg, om dan toch maar even alles te beantwoorden. Ik gebruik idd meer smileys dan menigeen. Is een gewenning, en valt de laatste tijd wel mee trouwens, maar goed, buiten dat maakt het mij niet uit als iemand een andere mening heeft dan ik hoor, dat is normaal, en zo hoort het ook.
Alleen mocht het gebeuren zich nog een keer voordoen, nee dan gebruik ik zeer zeker niet nog een keer 2x een gvd, en spreek ik niet van k*t nagels en asociale r*t l*l. Dan ziet dat verhaal er tegen die tijd heel anders uit.
Voor wat betreft anti sociaal en vis wijven gedrag ach precies wat jij al aangeeft

zou ik een uitzondering zijn zou ik mezelf allang al terug getrokken hebben onder een steen en daar nooit meer onder vandaan zijn gekomen.