Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zo fokking kwaad net.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Re: Zo fokking kwaad net.

Ongelezen bericht door smoekie »

Jaap* schreef:Het hangt er allemaal een beetje vanaf vind ik.
Van de één kun je meer hebben dan van de ander en de één heeft meer met z'n auto dan de ander. Om nog maar te zwijgen van het scenario, bijvoorbeeld een volslagen ongeinteresseerde baas of iemand die erg z'n best deed om het te voorkomen.
Hij is dus een volslagen ongeïnteresseerde baas die op geen enkele manier zijn best doet om dingen als dit te voorkomen. Dan had het scenario er inderdaad heel anders uitgezien. :wink:
Jaap* schreef:Ik vind overigens wel dat deze hond enige goede smaak niet kan worden ontzegt :cool2:
Met zo'n opzichtige proletenbak vráág je er ook bijna om Smoek :wink:

:smile:

Jaap* schreef: Een vriendinnetje van Felix heeft eens een diepe kras gemaakt op mijn auto waarvan de lak nét droog was na restauratie.
Dat was omdat ze zo blij was om hem te zien, en daarom vond ik het niet erg :cry: :mrgreen:
Da’s ook niet echt je van het nee, maar toch, ook dan reageer je gewoon heel anders. Dat zijn gewoon dingen die je soms idd niet kunt voorkomen. :wink:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

tekkel schreef:Als je over een beetje lak al zo tekeer gaat, hou ik m'n hart vast als er eens écht wat gebeurt :eek:
De spijker op zijn kop. Ik verwachtte ik weet niet wat gezien de titel, maar het gaat over autolak.
Afbeelding
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

smoekie schreef: Hoe lang blijf je met iemand in gesprek gaan

Een poosje.
En als dat allemaal niet werkt schakel je buurtbemiddeling,wijkagent of wat dan ook in.Schelden(want ja,ik vind vloeken ook al schelden) werkt niet.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Frenk
Zeer actief

Van de één kun je meer hebben dan van de ander en de één heeft meer met z'n auto dan de ander. Om nog maar te zwijgen van het scenario, bijvoorbeeld een volslagen ongeinteresseerde baas of iemand die erg z'n best deed om het te voorkomen. Het zou op mij allemaal van invloed zijn. Erg hé :mrgreen:
Bij mij ook :N: :mrgreen:
Afbeelding
smoekie
Zeer actief

Frenk schreef:
tekkel schreef:Als je over een beetje lak al zo tekeer gaat, hou ik m'n hart vast als er eens écht wat gebeurt :eek:
De spijker op zijn kop. Ik verwachtte ik weet niet wat gezien de titel, maar het gaat over autolak.
:oohja: Niet om het een of ander hoor Frenk. Maarre niet gelezen dat ik na de reactie van Tekkel uitlegde dat het hier een aso betreft die gewoonweg schijt aan alles en iedereen heeft?? :scratch:

Verander smoekie naar weet ik veel wie. Verander de hond in een kind wiens moeder op afstand staat te bekijken hoe het kind de auto aan het bekrassen is en gewoon doorloopt en je hebt een 25 pagina’s tellend topic :smile:

Edit:
Frenk schreef:
Van de één kun je meer hebben dan van de ander en de één heeft meer met z'n auto dan de ander. Om nog maar te zwijgen van het scenario, bijvoorbeeld een volslagen ongeinteresseerde baas of iemand die erg z'n best deed om het te voorkomen. Het zou op mij allemaal van invloed zijn. Erg hé :mrgreen:
Schiet mij maar lek :scratch: Net zeg je nog dat je ik weet niet wat verwachte nav titel en dat je het eens bent met tekkel dat als ik over een beetje lak al zo tekeer gaat, je hart vast houd als er eens écht wat gebeurt, om vervolgens het met Jaap weer eens te zijn dat het wel degelijk van invloed is als het iemand betreft die zijn best doet om het te voorkomen of dat het om een (wat hier dus het geval is) volslagen ongeïnteresseerde baas :scratch:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Frenk
Zeer actief

smoekie schreef:
Frenk schreef:
:oohja: Niet om het een of ander hoor Frenk. Maarre niet gelezen dat ik na de reactie van Tekkel uitlegde dat het hier een aso betreft die gewoonweg schijt aan alles en iedereen heeft?? :scratch:

Verander smoekie naar weet ik veel wie. Verander de hond in een kind wiens moeder op afstand staat te bekijken hoe het kind de auto aan het bekrassen is en gewoon doorloopt en je hebt een 25 pagina’s tellend topic :smile:

Edit:
Frenk schreef:
Schiet mij maar lek :scratch: Net zeg je nog dat je ik weet niet wat verwachte nav titel en dat je het eens bent met tekkel dat als ik over een beetje lak al zo tekeer gaat, je hart vast houd als er eens écht wat gebeurt, om vervolgens het met Jaap weer eens te zijn dat het wel degelijk van invloed is als het iemand betreft die zijn best doet om het te voorkomen of dat het om een (wat hier dus het geval is) volslagen ongeïnteresseerde baas :scratch:
Die eerste was puur mijn reactie op het lezen van de titel en het bericht. Ik dacht dat er echt iets verschrikkelijks was gebeurt met je hond bijvoorbeeld vandaar. Dat was nog geen inhoudelijke reactie op of je het vervelend mag vinden dat je lak beschadigd en of het niet asociaal is om ongeinteresseerd weg te lopen als je hond zoiets doet. Sorry dat je dat niet duidelijk was :wink:
Afbeelding
smoekie
Zeer actief

Frenk schreef:Die eerste was puur mijn reactie op het lezen van de titel en het bericht. Ik dacht dat er echt iets verschrikkelijks was gebeurt met je hond bijvoorbeeld vandaar. Dat was nog geen inhoudelijke reactie op of je het vervelend mag vinden dat je lak beschadigd en of het niet asociaal is om ongeinteresseerd weg te lopen als je hond zoiets doet. Sorry dat je dat niet duidelijk was :wink:
hm ok, ja dat kan ja. Ik schrok me laatst ook wezenloos. Ik zag ineens staan de koningin is dood :O: aangezien ik de laatste tijd pas tegen het einde van de dag het nieuws kijk en in de ochtend telegraaf online dacht ik dat ik wat gemist had :wink: Topictitels zijn nou eenmaal niet altijd duidelijk :wink: aangezien het nu inmiddels wel door iedereen gelezen is heeft het ook geen zin meer om het te veranderen.
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

smoekie schreef:
Frenk schreef:Die eerste was puur mijn reactie op het lezen van de titel en het bericht. Ik dacht dat er echt iets verschrikkelijks was gebeurt met je hond bijvoorbeeld vandaar. Dat was nog geen inhoudelijke reactie op of je het vervelend mag vinden dat je lak beschadigd en of het niet asociaal is om ongeinteresseerd weg te lopen als je hond zoiets doet. Sorry dat je dat niet duidelijk was :wink:
hm ok, ja dat kan ja. Ik schrok me laatst ook wezenloos. Ik zag ineens staan de koningin is dood :O: aangezien ik de laatste tijd pas tegen het einde van de dag het nieuws kijk en in de ochtend telegraaf online dacht ik dat ik wat gemist had :wink:
Ach jee, en daar schrik jij je al de pleuris van? Voor sommige mensen is "de koningin" iemand (iets) anders dan Bea. Voor mijzelf trouwens ook, want ik heb een keizerin.

Maar goed. Als ik ineens lees dat een mevrouw van 70+ plotseling dood is gebleven, dan schrik ik me niet wezenloos. Ik schrik. Maar ik ben èrg blij voor mevrouw in kwestie.
smoekie
Zeer actief

Ja als ik lees de koningin is dood schrik ik me kapot ja. Bij het lezen van "de Koningin is dood" denk ik in 1e instantie aan "onze" Koningin der Nederlanden. Dus ja soms lees je een tt en verwacht je iets "anders" :pffff:
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

X mechelaar XL schreef:Over hoe ik het zou willen en over hoe het soms gaat zit bij mij soms een verschil.
Ik ben een mens en ik maak wel eens fouten.
Knap dat hier mensen zijn die nooit hun zelfbeheersing verliezen.
Eigenlijk vraag ik mij af, of die mensen wel echt bestaan :U:
Ja, die bestaan, maar ik hoor er echt niet bij ;)
Ik zal alleen nooit mijn zelfbeheersing verliezen vanwege een incident als dit.
Als je last hebt van opgekropte frustratie moet je dat ergens anders op afreageren, en daarná ga je in gesprek.
Dat geeft een veel beter resultaat en mensen reageren daardoor ook anders op je, zoals Paulala al aangeeft.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

Dit is een hondenforum, geen oranje boven forum.

Ik heb hier ook prinsjes en prinsesjes. :ok:
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

nou heel eerlijk gezegd geloof ik ook niet dat ik nou zo heel beleefd en vriendelijk was gebleven in deze situatie.
Ik bedoel, een ongelukje kan altijd gebeuren maar als een hond mijn auto bekrast en de eigenaar doet alsof zijn neus bloedt zeg ik ook niet 'och meneer wat jammer nou'

De krassen zouden me nog niet eens zoveel uitmaken, maar iemand die dan gewoon doorloopt en niet eens kijkt of z'n hond ook schade veroorzaakt heeft kan van mij ook een paar vegen uit de pan krijgen.

Dus hoe vaak ik het ook met Smoekie oneens ben, in dit geval kan ik haar wel begrijpen.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
smoekie
Zeer actief

Ach ja, verschillende mensen, verschillende meningen Renee :wink:
Nakisha
moderator
Mijn ras(sen): Coahuila

Ongelezen bericht door Nakisha »

Ik vind het ook niet zo onbegrijpelijk hoor... Ik kan een auto niet eens betalen, als ik er één had zou ik er verdomd zuinig op wezen. Het is nogal een aanschaf en ook een bijzonder groot gemak. Als diezelfde auto dan werd bekrast door de hond van een eigenaar die totaal geen interesse toont, zou ik ook boos worden. Schelden doe ik niet zo vlug, maar ik zou zeker die meneer even teruggeroepen hebben. Zó werkt dat verdorie niet... en daarnaast, de schade aan lak kost vaak een lieve duit, dus ik zou wel even een regeling voor die schade willen! :klaar: Sterker nog... als meneer gewoon door zou lopen, had hij een aangifte aan de broek hangen. Ik zou direct getuigen aanschieten en aangifte doen. (Er moet uiteraard wel sprake van schade zijn.)

Ik vind het totaal niet vreemd dat iemand daar flink boos om word hoor, zeker als al bekend is dat meneer het niet schelen kan wat zijn hond uitvreet.
Afbeelding
smoekie
Zeer actief

Martijn schreef:De emotie "boos zijn" en het hebben van een gebrek aan beschaving zijn twee heel verschillende zaken.
Ergens zuinig op zijn iets iets heel anders dan gaan lopen viswijven als er een krasje op komt.
Ja, en jij bent ook het toonbeeld van beschaafdheid lieve Martijn :smile:
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door flamme »

smoekie schreef:
Martijn schreef:De emotie "boos zijn" en het hebben van een gebrek aan beschaving zijn twee heel verschillende zaken.
Ergens zuinig op zijn iets iets heel anders dan gaan lopen viswijven als er een krasje op komt.
Ik heb gezegt dat ik er klaar mee ben, dus alvast mijn excuses voor mijn niet consequent gedrag :roos: . En ik weet dat Martijn heel goed voor zichzelf op kan komen, maar hij heeft wel een punt.

Op iedere serieuze reactie/vraag reageer je in dit topic op een afwijzende manier. Ik heb je serieuze vragen gesteld. Meerdere malen is er aan je gevraagt waarom je het niet alsnog op een normale manier bespreekbaar hebt gemaakt met deze man.
Ik heb zelfs aangegeven dat ik me voor kan stellen dat je niet blij zou zijn. Ik heb je ook uitgelegt waar ik mijn 1e indruk van jou op heb gebaseerd. Je doet niet eens een poging een andere mening te begrijpen.

Lees de reactie van Nakisha eens na. ook daar staat in dat ze eventuele schade zou verhalen. Dat, als ze het niet op een normale manier met de meneer kon bespreken hij een aangifte aan zijn broek had hangen.
Ik ben het volledig met haar reactie eens. Maar volgens mij heb je nog steeds niks ondernomen. Je hebt hier een hoop smilies gebruikt om duidelijk te maken hoe je over mensen denkt die een andere mening hebben dan die van jou. De volgende keer springt de hond dus weer tegen de auto, loopt de meneer weer door. Gebruik jij weer "maar" 2 x een gvd, spreek je in je beginpost weer van k..nagels en asociale r.tl.l.
Ook gedrag in topics kan mindersociaal en "viswijverig" overkomen. Pffff, ik kruip weer onder mijn steen, lijk wel :piew: dat ik je het nogmaals uit probeer te leggen.
smoekie
Zeer actief

flamme schreef:
smoekie schreef:
Op iedere serieuze reactie/vraag reageer je in dit topic op een afwijzende manier. Ik heb je serieuze vragen gesteld. Meerdere malen is er aan je gevraagt waarom je het niet alsnog op een normale manier bespreekbaar hebt gemaakt met deze man.
Ik heb zelfs aangegeven dat ik me voor kan stellen dat je niet blij zou zijn. Ik heb je ook uitgelegt waar ik mijn 1e indruk van jou op heb gebaseerd. Je doet niet eens een poging een andere mening te begrijpen.

Lees de reactie van Nakisha eens na. ook daar staat in dat ze eventuele schade zou verhalen. Dat, als ze het niet op een normale manier met de meneer kon bespreken hij een aangifte aan zijn broek had hangen.
Ik ben het volledig met haar reactie eens. Maar volgens mij heb je nog steeds niks ondernomen. Je hebt hier een hoop smilies gebruikt om duidelijk te maken hoe je over mensen denkt die een andere mening hebben dan die van jou. De volgende keer springt de hond dus weer tegen de auto, loopt de meneer weer door. Gebruik jij weer "maar" 2 x een gvd, spreek je in je beginpost weer van k..nagels en asociale r.tl.l.
Ook gedrag in topics kan mindersociaal en "viswijverig" overkomen. Pffff, ik kruip weer onder mijn steen, lijk wel :piew: dat ik je het nogmaals uit probeer te leggen.

Jij had idd gezegd (aangezien men hier nogal van het verbeteren is, gezegd het is met een d trouwens ipv met een t :wink: ) dat je er klaar mee was, maar goed ik kan begrijpen dat die vingers af en toe jeuken en je jezelf niet meer onder “controle” hebt. daar heb ik ook vaak genoeg last van hoor. :D

Elke, ongeacht welke vraag dan ook heb ik beantwoord. Ik heb met die kerel totaal niets te bespreken. Er is genoeg met hem besproken, had ik daadwerkelijk (heb ik uitgelegd, is ook met d trouwens ipv t) schade gehad die ik zelf niet zou hebben weg kunnen poetsen had ik allang al bij hem aan de deur gestaan.

En nee, bepaalde reacties kan ik zeer zeker niet begrijpen, en zal ik nooit kunnen begrijpen, vandaar dat ik op een gegeven moment ook zei, verander de hond naar kind. Dan zou het een tientallen pagina’s durend topic worden.

Je kan wel verwijzen naar Nakisha’s reactie. Enige wat ik daaruit opmaak is dat zou ook boos zou worden, en zij niet zo vlug scheld (ik trouwens ook niet) en dat zij die eigenaar terug zou hebben geroepen (bij schade).

Eventuele schade aan mijn auto boeide mij op dat moment nog niet eens zo zeer, maar wel het feit dat die klojo (ja klojo ja , j.n l.l gaat ook zo vervelen) zich nergens iets van aantrok.

Wat ik verder uit haar reactie opmaak is dat zij het totaal niet vreemd vindt dat iemand daar flink boos om word, en zeker niet als het iemand betreft die het niets kan schelen wat zijn hond uitvreet. (zoals hier het geval is) Maar ja, misschien sla ik hier wel de plank volledig mis, en lees ik haar reactie niet goed :scratch:

En nee, zoals je hebt kunnen lezen heb ik inderdaad niks ondernomen tegen hem, waarom niet, omdat hetgeen er achtergebleven is, ik dat zelf wel weg kan poetsen. Kan de verzekering makkelijk inschakelen en kosteloos mijn beide portieren laten spuiten, maar dat gaan dan weer ten koste van al die andere mensen die betalen. Wil ik ergens aanspraak op maken moet dat wel gegrond zijn, moet dat wel zijn om redenen dat ik iets zelf niet kan repareren of waarvan de kosten zo hoog zijn dat ik zeg bekijk het maar, en dat is hier niet het geval. Goh, nu ik er zo over nadenk ben ik eigenlijk ook wel een dief van mijn eigen portemonnee ook zeg. Ik kan gratis en voor niets mijn portieren laten spuiten, en ik maak daar niet eens gebruik van :scratch: (toch nog maar eens over nadenken)

En bij de weg, om dan toch maar even alles te beantwoorden. Ik gebruik idd meer smileys dan menigeen. Is een gewenning, en valt de laatste tijd wel mee trouwens, maar goed, buiten dat maakt het mij niet uit als iemand een andere mening heeft dan ik hoor, dat is normaal, en zo hoort het ook.

Alleen mocht het gebeuren zich nog een keer voordoen, nee dan gebruik ik zeer zeker niet nog een keer 2x een gvd, en spreek ik niet van k*t nagels en asociale r*t l*l. Dan ziet dat verhaal er tegen die tijd heel anders uit.

Voor wat betreft anti sociaal en vis wijven gedrag ach precies wat jij al aangeeft :pffff: zou ik een uitzondering zijn zou ik mezelf allang al terug getrokken hebben onder een steen en daar nooit meer onder vandaan zijn gekomen. :engel:
Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Ariane »

smoekie schreef:

(aangezien men hier nogal van het verbeteren is, gezegd het is met een d trouwens ipv met een t :wink: )

flink boos om word,
Wordt is trouwens met dt i.p.v. met een d :engel:
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

en zij niet zo vlug scheld
scheldt ook ;)
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door flamme »

smoekie schreef: Voor wat betreft anti sociaal en vis wijven gedrag ach precies wat jij al aangeeft :pffff: zou ik een uitzondering zijn zou ik mezelf allang al terug getrokken hebben onder een steen en daar nooit meer onder vandaan zijn gekomen. :engel:
Als ik verbeterdtdtdtdt :80: wil worden (wat ik zelf overigens nooit doe) dan ga ik wel terug naar school :ok: heb pas geleden in een ander topic nog een bijzondere lekker leraar gespot :mann: .

Ik denk dat jij een ander soort steen hebt dan mij :cheer: gelukkig maar, ik ben niet de dunste dus misschien passen we er samen niet onder. Hoeft ook niet, want we hebben ook een ander doel he :ok:
smoekie
Zeer actief

:smile: zo voorspelbaar :smile:
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Als je iemand gaat verbeteren, is het handig om zelf geen taalfouten te maken.... :sst:
:zweep:
Nakisha
moderator

Paulala schreef:Als je iemand gaat verbeteren, is het handig om zelf geen taalfouten te maken.... :sst:
Dé reden waarom ik het niet waag mensen te verbeteren, of het moet wel een KOEI van een taalfout wezen. :engel:

(Wie gaat me straks vertellen dat het ''Koe'' en geen ''Koei'' is...? :lekkerpuh: )

Dat d's en t's geemmer, volgens mij doen we het allemaal wel eens fout... en ach, op een forum zit ik ook niet om een perfect dictee te schrijven, dus een foutje mag wel, als de boodschap maar overkomt... toch?
Afbeelding
Frenk
Zeer actief

Nakisha schreef:Dat d's en t's geemmer, volgens mij doen we het allemaal wel eens fout... en ach, op een forum zit ik ook niet om een perfect dictee te schrijven, dus een foutje mag wel, als de boodschap maar overkomt... toch?
Natuurlijk, ik schrijf ook zeker niet foutloos. Maar ik krijg bij spellingsfouten een rood stippel-lijntje onder een woord en dan kan ik dat verbeteren. Vandaar dat het me wel eens verbaast als mensen gewoon echt hele woorden verkeerd spellen (en dan niet uit gein :19: ).
Afbeelding
smoekie
Zeer actief

flamme schreef:
smoekie schreef: Voor wat betreft anti sociaal en vis wijven gedrag ach precies wat jij al aangeeft :pffff: zou ik een uitzondering zijn zou ik mezelf allang al terug getrokken hebben onder een steen en daar nooit meer onder vandaan zijn gekomen. :engel:
Als ik verbeterdtdtdtdt :80: wil worden (wat ik zelf overigens nooit doe) dan ga ik wel terug naar school :ok: heb pas geleden in een ander topic nog een bijzondere lekker leraar gespot :mann: .

Ik denk dat jij een ander soort steen hebt dan mij :cheer: gelukkig maar, ik ben niet de dunste dus misschien passen we er samen niet onder. Hoeft ook niet, want we hebben ook een ander doel he :ok:

ach ja :engel: viel me gewoon even zo op, en tja, ik maak ook genoeg (taal) "voutjes" :F: boeit mij niet zo veel, maar sta er wel eens van te kijken dat men daar soms zo gefixeerd op lijkt te zijn. Meestal op moment dat men zelf niets zinnigs weet te zeggen, of men reageert op onzinnige dingen. (zoals nu het geval was) :wink:
Nakisha
moderator

Zit zeker wat in, maar ach, iedereen ontglipt ook wel eens wat, toch? ;) Ik probeer ook altijd die rode woorden te verbeteren, maar soms...
On a comical note, als we het over schrijffouten willen hebben... " onclick="window.open(this.href);return false; vanaf 2.16 (Wel in 't engels) :E: Enjoy. Het bewijs dat het altijd nog erger kan... ;)

((Ik dacht, beetje humor kan dit topic wel hebben... wie er geen zin in heeft, gewoon niet klikken... ;)))
Afbeelding
Frenk
Zeer actief

smoekie schreef:ach ja :engel: viel me gewoon even zo op, en tja, ik maak ook genoeg (taal) "voutjes" :F: boeit mij niet zo veel, maar sta er wel eens van te kijken dat men daar soms zo gefixeerd op lijkt te zijn. Meestal op moment dat men zelf niets zinnigs weet te zeggen, of men reageert op onzinnige dingen. (zoals nu het geval was) :wink:
Maar Flamme is daar dus helemaal niet gefocused op. Dus waarom je dan meent haar daarop aan te moeten spreken :19: Of zou het dan toch irritatie wegens haar (terechte) terechtwijzing zijn? :wink:
Afbeelding
smoekie
Zeer actief

Nakisha schreef:
Paulala schreef:Als je iemand gaat verbeteren, is het handig om zelf geen taalfouten te maken.... :sst:
Dé reden waarom ik het niet waag mensen te verbeteren, of het moet wel een KOEI van een taalfout wezen. :engel:

(Wie gaat me straks vertellen dat het ''Koe'' en geen ''Koei'' is...? :lekkerpuh: )

Dat d's en t's geemmer, volgens mij doen we het allemaal wel eens fout... en ach, op een forum zit ik ook niet om een perfect dictee te schrijven, dus een foutje mag wel, als de boodschap maar overkomt... toch?

Hier idem, maar ben in korte tijd zo vaak verbeterd dat ik dacht, laat ik het ook eens doen :wink: om er vervolgens niet meer om te letten, omdat me dat totaal niet boeit. Ben nu 37 en weet soms echt niet of het met een d-t of dt etc is :smile:
smoekie
Zeer actief

Frenk schreef:
smoekie schreef:ach ja :engel: viel me gewoon even zo op, en tja, ik maak ook genoeg (taal) "voutjes" :F: boeit mij niet zo veel, maar sta er wel eens van te kijken dat men daar soms zo gefixeerd op lijkt te zijn. Meestal op moment dat men zelf niets zinnigs weet te zeggen, of men reageert op onzinnige dingen. (zoals nu het geval was) :wink:

Maar Flamme is daar dus helemaal niet gefocused op. Dus waarom je dan meent haar daarop aan te moeten spreken :19: Of zou het dan toch irritatie wegens haar (terechte) terechtwijzing zijn? :wink:

Nee hoor, had niks met Flamme als persoon te maken. Noch met haar in mijn ogen "onterechte" terechtwijzing :D
Frenk
Zeer actief

smoekie schreef:Nee hoor, had niks met Flamme als persoon te maken.
Ingebed in de tekst komt dat wel zo over :wink:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”