hahah aasgieren.. zoals ik zei heb ik met weinig mensen gesproken, dus daar kan ik weinig over zeggen, diegenen die ik niet kende en echt heb gesproken vond ik erg sympathiek en het leek eigenlijk alsof je ze al jaren kon..
Vera vond ik een pracht hond met een fantastische uitstraling, die viel echt op.
Ze is al eerder besproken.. Fien.. ik stond af en toe echt een beetje verbaasd eerlijk gezegd..en ik wil het niet als kritiek geven of wat ook, maar haar gedrag viel wel op en als er wat schermutselingen en uitvallen waren was het bij die tent.. las elders wel dat ze dit gedrag niet had verwacht.. maar toen ik op het eind Finn er ook even bij had met Bluf samen en Bowie en Fien schoten los.. was ik direct op mijn hoede en heb Finn en Bluf vrijwel direct daarna naar de auto gebracht.. ik vertrouwde het even niet meer .. vat het niet verkeerd op ik bedoel het echt niet lullig..
Frenk was ook als ik hem in het voorbijgaan zag een zelfverzekerd hondje die niet van zijn stuk te brengen lijkt en ook eigenlijk zijn bazinnetje had ik verwacht zoals ze is.. ook al heb ik je niet gesproken maar qua type kwam het overeen wat ik in gedachten had, was ook leuk om zo te zien, Lola vond ik geweldig, had ik groter verwacht maar top hondje om aan de gang te zien.. en de bruine border TJ geloof ik.. super wat een power! Finn leek hem ook te mogen want die wilde toch echt kennis gaan maken.. maar ik eh...

had zo mijn bedenkingen...niet om TJ maar omdat een Finn kennis wil gaan maken ben ik niet zo gewend
Kobus vond ik geweldig lekker hoog op de poten, een Bull die mee kon doen ondanks de warmte Super gewoon, hij leek op Luna van even verderop hier en ook mede daarom denk ik dat Finn even in verwarring was
Bazin van Napoleon en Napoleon zelf vond ik beiden erg leuk!
Amiga en staf (even de naam kwijt) en bazin van Amiga heb ik even mee gekletst wat ook erg leuk was en Amiga is volgens mij voor iedereen een echte vriendin!
Reina had ik groter verwacht en van Alma had ik me een andere voorstelling, weet niet waarom maar ik had een jongere dame verwacht
Oh ja van Jan(inca) had ik een hele andere voorstelling .. ik dacht dat dat een zelfingenomen mannetje was

maar daar zat ik helemaal naast!
Van CharlesB had ik niet echt een voorstelling maar die kwam ook anders over op me dan ik dacht
Gewoon veel mensen ontmoet die graag met hun honden omgaan, de ene meer sportgericht dan een ander, maar allemaal de liefde voor de honden en voor eventuele sporten die ze beoefenen, en daarnaast mensen die ook van een afstand genieten zoals ik ben even de forum naam kwijt die met de schnauzers.. lees dat ze zelf ook weinig heeft gepraat met mensen en ik wilde haar een aantal keren aanspreken maar ik eh wist niet hoe..