Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Verkeerde voorstelling 2009

De Doe Dagen van de afgelopen jaren waren leuk !
Hier kan je alle topics vinden over de Doe Dagen die geweest zijn.

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Re: Verkeerde voorstelling

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

alm@ schreef:Van Rosita had ik ook een heel andere voorstelling. Een strenge kaarsrechte mevrouw met half brilletje en grijs knotje die, als er bij je hond ook maar één haartje niet in model zat, je daar meteen op zou aanspreken :hmmm:
Ik heb alleen Sharmayne maar 'aangesproken' op het trimwerk aan haar hond :pffff: En ook alleen nadat ze er zelf over begon. :engel: Toch een klein beetje dat knotje onder het roodgeverfde haar :eek:
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Mit »

Rosita Compagner schreef:
alm@ schreef:Van Rosita had ik ook een heel andere voorstelling. Een strenge kaarsrechte mevrouw met half brilletje en grijs knotje die, als er bij je hond ook maar één haartje niet in model zat, je daar meteen op zou aanspreken :hmmm:
Ik heb alleen Sharmayne maar 'aangesproken' op het trimwerk aan haar hond :pffff: En ook alleen nadat ze er zelf over begon. :engel: Toch een klein beetje dat knotje onder het roodgeverfde haar :eek:
Ik had ook een strenge dame verwacht. Maar ik vond je echt een ontzettend spontaan en joviaal mens, hardstikke leuk!
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Tamara. schreef: Linda, hoe is het nu met je vinger?
Die doet het prima (wel pijnlijk natuurlijk, maar dat trekt wel bij), dankzij jouw verpleegsterambities :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Chiki
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder, working Kelpie

Ongelezen bericht door Chiki »

Tamara. schreef:
Chiki schreef:Ik had van tevoren niet echt een heel duidelijk irl beeld van bepaalde mensen. Komt denk ik omdat ik hier nog niet zo heel lang actief ben en meer meelees dan schrijf, voordeel daarvan is dat de mensen van mij zich waarschijnlijk ook geen voorstelling hadden gemaakt :F: . Wel een enorm leuke dag gehad ondanks al dat onbekende ;-)!!
Ik was in de veronderstelling dat jij van het mannelijke geslacht was :smile: Nemo is echt een ontzettend leuke hond met een hele mooie wolfsgrauwe kleur! De andere duitse herder heb ik alleen in actie gezien tijdens de agility maar hij leek het wel naar z'n zin te hebben!
:smile2: Dat krijg je als je een manwijf bent :pffff: . Was leuk om met jullie en een aantal anderen kennis te maken!Helaas is zo een dag tekort om iedereen te leren kennen. Nemo heeft zich goed vermaakt, ook met dogdance als was het wat te warm en kon ze zich nog niet zo lang concentreren. Wel is ze verliefd geworden op Bram en Kiefer, de snollebol.
Overigens was mijn andere duitser Kink naast de agility ook in actie met de demo IPO waar ik samen met Fennella appel liep ;-).
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

Ik vond het een hele leuke dag met allemaal leuke, sportieve mensen. En vooral Lars en Jinx vielen me reuze mee, ik vond ze allebei schattig. En ook met Marc en Martijn heb ik even kennis gemaakt, echt heel aardige jongens.
Verder ben ik een beetje verlegen dus heb ik eigenlijk maar weinig mensen echt gesproken.Afbeelding
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

Maryanne schreef: Verder ben ik een beetje verlegen dus heb ik eigenlijk maar weinig mensen echt gesproken.Afbeelding
huh? :denken:
Afbeelding
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

:mrgreen:
Mit
Zeer actief

Hutsje schreef:
Maryanne schreef: Verder ben ik een beetje verlegen dus heb ik eigenlijk maar weinig mensen echt gesproken.Afbeelding
huh? :denken:
Ik dacht ook al :smile:
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

Chiki schreef:
Tamara. schreef:
Chiki schreef:Ik had van tevoren niet echt een heel duidelijk irl beeld van bepaalde mensen. Komt denk ik omdat ik hier nog niet zo heel lang actief ben en meer meelees dan schrijf, voordeel daarvan is dat de mensen van mij zich waarschijnlijk ook geen voorstelling hadden gemaakt :F: . Wel een enorm leuke dag gehad ondanks al dat onbekende ;-)!!
Ik was in de veronderstelling dat jij van het mannelijke geslacht was :smile: Nemo is echt een ontzettend leuke hond met een hele mooie wolfsgrauwe kleur! De andere duitse herder heb ik alleen in actie gezien tijdens de agility maar hij leek het wel naar z'n zin te hebben!
:smile2: Dat krijg je als je een manwijf bent :pffff: . Was leuk om met jullie en een aantal anderen kennis te maken!Helaas is zo een dag tekort om iedereen te leren kennen. Nemo heeft zich goed vermaakt, ook met dogdance als was het wat te warm en kon ze zich nog niet zo lang concentreren. Wel is ze verliefd geworden op Bram en Kiefer, de snollebol.
Overigens was mijn andere duitser Kink naast de agility ook in actie met de demo IPO waar ik samen met Fennella appel liep ;-).

was jij dat! :eek: :smile: ik dacht dat je een vriendin van fenel was en geen forumlid :smile:
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

massam schreef:
was jij dat! :eek: :smile: ik dacht dat je een vriendin van fenel was en geen forumlid :smile:
:smile2: :smile2: muts!
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

malinois schreef:
massam schreef:

hihi echt wel! :ugh:

ik dacht echt dat ze met jouw "team" meegekomen was :smile:
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

massam schreef:
malinois schreef:

hihi echt wel! :ugh:

ik dacht echt dat ze met jouw "team" meegekomen was :smile:
:lees:
De demo’s
· IPO. Lian (Chiki) met Kink en Fennella (Malinois) met Xito zullen gedeeltes uit het appèlprogramma laten zien.
Maar ik kende haar ook niet persoonlijk hoor :engel: Ik ken haar alleen van een wedstrijd 2 jaar geleden waar haar vriendje zo de sloot in wandelde na een feestavond waar we met zn allen van terugliepen naar het wedstrijdterrein toe na het nuttigen van een aantal alcoholische versnaperingen :smile:

Ik zat toen dat gebeurde trouwens vast op een hek met prikkeldraad wat ik even over het hoofd had gezien :oeps: waar ze me met 3 man van aan het lospulleken waren in het pikkedonker...zo'n 20 meter van die bewuste sloot af... heb het toen dus ook in volle glorie mee gekregen vanaf mn hek :F:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

heb niet met heel veel mensen gepraat... maar... ik wist echt niet dat Chiki Lian was terwijl ik met Lian wel eens via het net discussies heb gehad en heb gekletst haha herkende haar wel op een of andere manier toen je naar me toe kwam :smile1: jammer dat ik je niet langer heb gesproken maar dat heb ik bij meerdere mensen
Had bij sommige mensen (en honden) wel andere voorstellingen, qua grootte maar ook qua gedrag :mann:
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Vertel :mrgreen:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Qal
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo & Welsh

Ongelezen bericht door Qal »

chrico schreef:Vertel :mrgreen:
Idd, hou je vooral niet in. :engel:
'Oooow Lars ik hou van je' :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :lief:
'hahaha jij bent geweldig' :mrgreen:

Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

Lars schreef:
En dan vooral dat laatste punt :mann:
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

:smile: jij mag dat vragen idd :lol:
Afbeelding
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Emma »

leuk om te lezen van hoe je van bepaalde forummers een beeld hebt. die dan inene toch heel anders is. :wink:

ben ooit eens met een forumwandeling mee gewandeld. (wel kort )

en herken het wel. ik had van mensen ook een ander beeld gevormd. en dan zie je ze in het echt. hi,hi. das wel grappig. :mrgreen:
Mit
Zeer actief

Frenk schreef:
Lars schreef:
En dan vooral dat laatste punt :mann:
Ja die grootte interesseert mij ook niks, gedrag willen we horen! :engel:
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

blondie schreef:heb niet met heel veel mensen gepraat... maar... ik wist echt niet dat Chiki Lian was terwijl ik met Lian wel eens via het net discussies heb gehad en heb gekletst haha herkende haar wel op een of andere manier toen je naar me toe kwam :smile1: jammer dat ik je niet langer heb gesproken maar dat heb ik bij meerdere mensen
Had bij sommige mensen (en honden) wel andere voorstellingen, qua grootte maar ook qua gedrag :mann:
Troost je, ik had ook pas door dat Chiki Lian was toen Charles Kink ergens in een topic bij naam noemde :oeps:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
CharlesvdBerkt
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herders

Ongelezen bericht door CharlesvdBerkt »

renee-uk schreef: Troost je, ik had ook pas door dat Chiki Lian was toen Charles Kink ergens in een topic bij naam noemde :oeps:

Ons kent ons ....

Chi = Chip en Ki = Kink

edit: laatste zin toegevoegd
Laatst gewijzigd door CharlesvdBerkt op 26 aug 2009 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.
blondie
Zeer actief

hahah aasgieren.. zoals ik zei heb ik met weinig mensen gesproken, dus daar kan ik weinig over zeggen, diegenen die ik niet kende en echt heb gesproken vond ik erg sympathiek en het leek eigenlijk alsof je ze al jaren kon..
Vera vond ik een pracht hond met een fantastische uitstraling, die viel echt op.
Ze is al eerder besproken.. Fien.. ik stond af en toe echt een beetje verbaasd eerlijk gezegd..en ik wil het niet als kritiek geven of wat ook, maar haar gedrag viel wel op en als er wat schermutselingen en uitvallen waren was het bij die tent.. las elders wel dat ze dit gedrag niet had verwacht.. maar toen ik op het eind Finn er ook even bij had met Bluf samen en Bowie en Fien schoten los.. was ik direct op mijn hoede en heb Finn en Bluf vrijwel direct daarna naar de auto gebracht.. ik vertrouwde het even niet meer .. vat het niet verkeerd op ik bedoel het echt niet lullig..
Frenk was ook als ik hem in het voorbijgaan zag een zelfverzekerd hondje die niet van zijn stuk te brengen lijkt en ook eigenlijk zijn bazinnetje had ik verwacht zoals ze is.. ook al heb ik je niet gesproken maar qua type kwam het overeen wat ik in gedachten had, was ook leuk om zo te zien, Lola vond ik geweldig, had ik groter verwacht maar top hondje om aan de gang te zien.. en de bruine border TJ geloof ik.. super wat een power! Finn leek hem ook te mogen want die wilde toch echt kennis gaan maken.. maar ik eh... :roll: had zo mijn bedenkingen...niet om TJ maar omdat een Finn kennis wil gaan maken ben ik niet zo gewend :engel:
Kobus vond ik geweldig lekker hoog op de poten, een Bull die mee kon doen ondanks de warmte Super gewoon, hij leek op Luna van even verderop hier en ook mede daarom denk ik dat Finn even in verwarring was :mrgreen:
Bazin van Napoleon en Napoleon zelf vond ik beiden erg leuk!
Amiga en staf (even de naam kwijt) en bazin van Amiga heb ik even mee gekletst wat ook erg leuk was en Amiga is volgens mij voor iedereen een echte vriendin!
Reina had ik groter verwacht en van Alma had ik me een andere voorstelling, weet niet waarom maar ik had een jongere dame verwacht :mrgreen:
Oh ja van Jan(inca) had ik een hele andere voorstelling .. ik dacht dat dat een zelfingenomen mannetje was :smile: maar daar zat ik helemaal naast!
Van CharlesB had ik niet echt een voorstelling maar die kwam ook anders over op me dan ik dacht
Gewoon veel mensen ontmoet die graag met hun honden omgaan, de ene meer sportgericht dan een ander, maar allemaal de liefde voor de honden en voor eventuele sporten die ze beoefenen, en daarnaast mensen die ook van een afstand genieten zoals ik ben even de forum naam kwijt die met de schnauzers.. lees dat ze zelf ook weinig heeft gepraat met mensen en ik wilde haar een aantal keren aanspreken maar ik eh wist niet hoe..
Frenk
Zeer actief

blondie schreef:Frenk was ook als ik hem in het voorbijgaan zag een zelfverzekerd hondje die niet van zijn stuk te brengen lijkt en ook eigenlijk zijn bazinnetje had ik verwacht zoals ze is..
:ok: jammer dat ik jou niet gezien heb, dan hadden we even kennis kunnen maken :wink:
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

Charles vd B schreef:
renee-uk schreef: Troost je, ik had ook pas door dat Chiki Lian was toen Charles Kink ergens in een topic bij naam noemde :oeps:

Ons kent ons ....

Chi = Chip en Ki = Kink

edit: laatste zin toegevoegd
dat zag ik later in een topic over hoe je aan je forumnaam komt, ik moet gewoon beter lezen :F:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
blondie
Zeer actief

Frenk schreef:
blondie schreef:Frenk was ook als ik hem in het voorbijgaan zag een zelfverzekerd hondje die niet van zijn stuk te brengen lijkt en ook eigenlijk zijn bazinnetje had ik verwacht zoals ze is..
:ok: jammer dat ik jou niet gezien heb, dan hadden we even kennis kunnen maken :wink:
ja idd jammer had voor Bluf ook eens leuk geweest een kleine hond die haar niet afsnauwd :wink:
Ik was toch niet te missen geloof ik..
Blond blondie met een herder
Afbeelding
pffff :Q: staan er drie op een rij :oohja:
ik ben de middelste
Frenk
Zeer actief

blondie schreef:pffff :Q: staan er drie op een rij :oohja:
ik ben de middelste
Ik wou al zeggen :engel:

toevoeging: ik weet eerlijk gezegd niet waar je precies woont en hoever je dus bij mij uit de buurt zit, maar anders gaan we toch eens wandelen? Frenk is in ieder geval niet bang voor enge heddurs :F: We kwamen die ochtend bij Gaia binnen en ze lagen binnen no-time over de grond te rollen :smile:
Laatst gewijzigd door Frenk op 26 aug 2009 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Qal
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo & Welsh

Ongelezen bericht door Qal »

blondie schreef: Blond blondie met een herder
Dan heb ik jou op de parkeerplaats gezien volgens mij? Wat is de kleur van je auto? :denken:
'Oooow Lars ik hou van je' :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :lief:
'hahaha jij bent geweldig' :mrgreen:

alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel

Ongelezen bericht door alm@ »

blondie schreef: Reina had ik groter verwacht en van Alma had ik me een andere voorstelling, weet niet waarom maar ik had een jongere dame verwacht :mrgreen:
Jong van geest hé :pffff: Reina oogt idd niet groot maar heeft toch een normale maat (59 cm.). Ik heb jou wel af en toe voorbij zien schieten met je herders maar dat ging zo snel dat ik nu niet meer zou weten hoe je eruit ziet :U:
Afbeelding
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

Lars schreef:
Je onderschrift :smile: :smile:
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

blondie schreef: Vera vond ik een pracht hond met een fantastische uitstraling, die viel echt op.
Dat is leuk om te horen, dank je :ok:

Bluf en Vera vonden elkaar ook best leuk geloof ik he? :wink: Vond jullie kleine speurdemonstratie ook leuk trouwens :ok:
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Doe Dagen van de afgelopen jaren .”