Nee hoor Frenk. In tegenstelling tot vele speel ik niet "op de man". In jouw geval wel. Waarom? Kweet nie. Waarschijnlijk omdat ik van mening ben dat ik me soms aan jou (zijn er niet veel moet ik zeggen) irriteer. Ik houd niet van geknip en geplak, en ik moet zeggen dat je dat na die opmerking daarover lang zo veel niet meer doetFrenk schreef:Is het jou ook al opgevallen dat Smoek de neiging heeft om iedereen die haar kritisch tegemoet treed ad hominem aan te vallen? Vaak ook geen teken van sterk in je schoenen staanrenee-uk schreef:Nee smoek, dat is gel*l in de ruimte.
Zelfs als mensen hun kritiek keurig verpakken, gaat zij verbaal meppen... Treurig eigenlijk, welbeschouwd.
Dat heeft niets met meppen te maken hoor. Persoonlijk vind ik het zelf nogal treurig als je een mening hebt die zo snel kan veranderen. Misschien ben ik iets te “eigenwijs” om snel van mening te veranderen. Maar spreekwoord “niets zo veranderlijk als de mens” is op mij wat dat betreft niet van toepassing moet ik bekennen. Dus ja, wie er dan niet sterk in de schoenen staat