Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zo fokking kwaad net.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Re: Zo fokking kwaad net.

Ongelezen bericht door smoekie »

Frenk schreef:
renee-uk schreef:Nee smoek, dat is gel*l in de ruimte.
Is het jou ook al opgevallen dat Smoek de neiging heeft om iedereen die haar kritisch tegemoet treed ad hominem aan te vallen? Vaak ook geen teken van sterk in je schoenen staan :wink:
Zelfs als mensen hun kritiek keurig verpakken, gaat zij verbaal meppen... Treurig eigenlijk, welbeschouwd.
Nee hoor Frenk. In tegenstelling tot vele speel ik niet "op de man". In jouw geval wel. Waarom? Kweet nie. Waarschijnlijk omdat ik van mening ben dat ik me soms aan jou (zijn er niet veel moet ik zeggen) irriteer. Ik houd niet van geknip en geplak, en ik moet zeggen dat je dat na die opmerking daarover lang zo veel niet meer doet :wink:

Dat heeft niets met meppen te maken hoor. Persoonlijk vind ik het zelf nogal treurig als je een mening hebt die zo snel kan veranderen. Misschien ben ik iets te “eigenwijs” om snel van mening te veranderen. Maar spreekwoord “niets zo veranderlijk als de mens” is op mij wat dat betreft niet van toepassing moet ik bekennen. Dus ja, wie er dan niet sterk in de schoenen staat :scratch:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

smoekie schreef:
Paulala schreef:
smoekie schreef: oh wil ik best wel hoor. In dit geval bedoel ik daar gewoon mee dat Frenk soms liever over haar heen laat lopen om maar “aardig” gevonden te worden. Bij Frenk is het wel eens dat zij op pagina 2 dit zegt, om vervolgens op pagina 5 het tegenovergestelde te zeggen, al naar gelang de meningen van anderen.
Ik denk dat jij er helemaal naast zit.
Frenk verandert wel eens van mening naar gelang de reacties die geplaatst worden, omdat Frenk (in tegenstelling tot jou) het vermogen heeft na te denken over zijn/haar mening, en deze bij kan stellen zonder daarbij bang te zijn om zijn/haar trots te verliezen.

Sorry Frenk, ik weet niet eens of je een man of vrouw bent! :oeps:
Misschien zit ik er wel helemaal naast, dat zou kunnen hoor, maar dat is wel een indruk die ik van haar krijg. Als ik ergens een mening over heb. Gewoon iets simpels dan verandert die niet omdat er 10 zijn die er anders over denken, die verandert alleen als ik ook daadwerkelijk van mening ben dat zij gelijk hebben, en niet omdat ik denk van oeh, nu ben ik in de minderheid, nu kan ik beter zorgen dat ik het weer recht ga breien want stel je voor zeg.

Ik kan echt wel eens van mening veranderen hoor, maar dan moet ik toch echt wel redenen zien wat mij tot denken zet dat ik het misschien inderdaad verkeerd zie. Maar niet zoasl ik het meerdere malen bij haar ben tegen gekomen. Elk mens heeft zijn of haar eigen principes. En daar wijk je niet “zomaar: vanaf, en zij zegt op pag. shuffle dit, om op pagina shuffle zus te zeggen. Nou sorry, daar zijn dan vaak genoeg niet veel argumenten of redenen voor nodig geweest :19:

Maar goed, wat je al zei, misschien zit ik er wel helemaal naast :pffff: :wink:
lange quote maar ja voor een keer moet dat maar....

Smoekie, ik denk dat je toch nog eens een keer die posts moet gaan lezen en dan ook echt lezen, inhoudelijk en niet over de regels vliegen zonder dat het tot je doordringt wat er staat.

Wat jij zegt over Frenk slaat echt nergens op.
Frenk is juist iemand die niet omver te kletsen is, bij haar moet je met hele goede argumenten komen die ze wel degelijk in overweging neemt en er een antwoord op geeft.
Soms zijn dat zelfs wel eens wat te veel antwoorden..... (sorry Frenk ;) )
Maar als je haar kunt overtuigen dat de dingen toch anders zijn zal ze dat altijd erkennen.
Kritisch is een woord dat wel op Frenk van toepassing is, bij ruggengraatloos is ze zo ongeveer de laatste aan wie ik denk.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Muk schreef:
Paulala schreef: Wie weet komt het allemaal wel voort uit een flinke dosis onzekerheid.
Zou best eens kunnen, maar durf ik niet stellig te beweren.
Er zijn ook gewoon mensen die kostte wat kost hun gelijk willen halen, en niet nadenken over argumenten die een ander aandraagt.
En die doen dat vaak op een manier van 'om me heen meppen'
Niet alleen onzekerheid, ook niet beter kunnen. Ik bedoel, als je nooit hebt geleerd om fatsoenlijk een discussie aan te gaan, dan ga je ook om je heen meppen. Omdat je dan niet om kunt gaan met kritiek. En dat heeft met niveau te maken.
Ja, daar kan ik me wel in vinden.
(niet mezelf, maar in je stelling)
Net zoals mensen die nooit hebben geleerd met een partner te praten als er iets niet lekker zit.
Dat wordt ook ruzie of weglopen uit de situatie, één van de twee.
Heeft voor een groot deel met je opvoeding te maken lijkt me zo.
:zweep:
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

smoekie schreef:Ik houd niet van geknip en geplak, en ik moet zeggen dat je dat na die opmerking daarover lang zo veel niet meer doet :wink:
Vlei jezelf niet :wink: Er zijn sindsdien ook niet veel discussies meer geweest over onderwerpen waar dat aan de orde was. Maar ik heb vandaag nog in het topic over onverzekerd rondrijden een staaltje van mijn copypaste-expertise laten zien. :ok:
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief

smoekie schreef:
Frenk schreef:
renee-uk schreef:Nee smoek, dat is gel*l in de ruimte.
Is het jou ook al opgevallen dat Smoek de neiging heeft om iedereen die haar kritisch tegemoet treed ad hominem aan te vallen? Vaak ook geen teken van sterk in je schoenen staan :wink:
Zelfs als mensen hun kritiek keurig verpakken, gaat zij verbaal meppen... Treurig eigenlijk, welbeschouwd.
Nee hoor Frenk. In tegenstelling tot vele speel ik niet "op de man". In jouw geval wel. Waarom? Kweet nie. Waarschijnlijk omdat ik van mening ben dat ik me soms aan jou (zijn er niet veel moet ik zeggen) irriteer. Ik houd niet van geknip en geplak, en ik moet zeggen dat je dat na die opmerking daarover lang zo veel niet meer doet :wink:

Dat heeft niets met meppen te maken hoor. Persoonlijk vind ik het zelf nogal treurig als je een mening hebt die zo snel kan veranderen. Misschien ben ik iets te “eigenwijs” om snel van mening te veranderen. Maar spreekwoord “niets zo veranderlijk als de mens” is op mij wat dat betreft niet van toepassing moet ik bekennen. Dus ja, wie er dan niet sterk in de schoenen staat :scratch:
Waar baseer je dat op dan dat Frenk zo snel van mening verandert?
Ik loop toch al wel iets langer mee hier - al is dat nog helemaal niet lang vergeleken met anderen- maar daar heb ik haar nog nooit op kunnen betrappen :?
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Frenk
Zeer actief

renee-uk schreef:Ik loop toch al wel iets langer mee hier - al is dat nog helemaal niet lang vergeleken met anderen- maar daar heb ik haar nog nooit op kunnen betrappen :?
Eerder te star, dan een deurmat volgens mij :smile: :engel:
Afbeelding
Mojuan
Zeer actief

smoekie schreef:
Dat heeft niets met meppen te maken hoor. Persoonlijk vind ik het zelf nogal treurig als je een mening hebt die zo snel kan veranderen. Misschien ben ik iets te “eigenwijs” om snel van mening te veranderen.
Ten eerste verandert de mening van Frenk helemaal niet snel.
En ten tweede, is het juist treurig als je kostte wat kost aan je mening vast wilt houden terwijl er meerdere manieren zijn om tegen iets aan te kijken.
Als je altijd en eeuwig aan je mening blijft vasthouden zonder eens verder te kijken wat er achter de mening van een ander schuil gaat, ben je nogal oppervlakkig in mijn ogen.

En zelfs als je bij je mening blijft (dat kan uiteraard) dan nog is het niet nodig om andermans mening weg te wuiven met een nare opmerking, misplaatste grap, of rare smilies.
Je kunt ook begrip tonen voor andermans kijk ergens op, en toch bij je standpunt blijven.

Tussen zwart en wit, is nog een heel groot gebied met verschillende grijstinten.
Laatst gewijzigd door Mojuan op 26 aug 2009 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
smoekie
Zeer actief

flamme schreef:
renee-uk schreef:
smoekie schreef: oh wil ik best wel hoor. In dit geval bedoel ik daar gewoon mee dat Frenk soms liever over haar heen laat lopen om maar “aardig” gevonden te worden. Bij Frenk is het wel eens dat zij op pagina 2 dit zegt, om vervolgens op pagina 5 het tegenovergestelde te zeggen, al naar gelang de meningen van anderen.
Nee smoek, dat is gel*l in de ruimte.
Frenk blijft juist heel hardnekkig op haar standpunt staan behalve als je met goede argumenten komt dan kan ze zaken ook van de andere kant bekijken.
Dat is anders dan op je standpunt blijven staan en alle andere argumenten naast je neerleggen en/of er met een tegenargument dat nergens op slaat op reageren....
Misschien toch iets om over na te denken?

Ja, eens. Als je de forumhistorie echt zo goed bestudeerd als wat je ons soms wilt doen geloven Smoekie dan kun je lezen dat juist Frenk iemand is die aan haar mening vast houd. Deze onderbouwd met goede, niet kwetsende argumenten en, als dat nodig is haar mening herziet als ze inziet dat anderen ook een punt hebben.
Persoonlijk vind ik dat een erg prettige eigenschap die ik graag in meer mensen zou zien :ok:
Dat was in het begin zo, dat klopt, daar heb je gelijk in, maar dat was vaak niet eens haar eigen mening, dat was vaak iets wat zij op google gevonden had om die vervolgens te kopiëren , ietwat te wijzigen en te plakken. Dat is iets totaal anders.

Zoals zij zich nu vaker wel dan niet profileert lijkt zij bijna in niets meer op de “frenk” zoals zij zich hier aanmeldde, en zoals men zich op haar vast beet. In dat opzicht heeft zij zeer zeker geleerd. Zij weet nu waar en wanneer om te voorkomen dat ze weer de “pispaal” is.

Het is een zeer prettige eigenschap als je je mening bij kunt stellen als je beseft dat iemand (of meerdere) gelijk hebben. Maar om zomaar klakkeloos je eigen principes overboord te gooien om maar van die status “pispaal” af te zijn, nee sorry dat is niet aan mij besteed.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
renee-uk
Zeer actief

Frenk schreef:
renee-uk schreef:En ook dat is je reinste onzin.
Frenk is niet feilloos maar zou toch echt niet haar beroep kunnen uitoefenen als je hier gelijk in had.....
Ik maak volgens mij zelden spelfouten, maar wel d/t fouten. Dat is een zwak punt van me, ik geef het grif toe. (ook een zwakte zeker? :engel: )
daar heb ik je inderdaad wel eens op betrapt ;)
Maar ik had er zelf pas ook één hoor, gelukkig zag ik hem op tijd, kon ik hem nog herstellen en had nog niemand me gequote :E:
Afbeelding

Frenk
Zeer actief

renee-uk schreef:Soms zijn dat zelfs wel eens wat te veel antwoorden..... (sorry Frenk ;) )
Niks sorry, je hebt gelijk. Ik kan doorslaan in een punt willen uitleggen/uitdiepen en ook nog eens drammerig zijn. :engel:
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief

smoekie schreef: Dat was in het begin zo, dat klopt, daar heb je gelijk in, maar dat was vaak niet eens haar eigen mening, dat was vaak iets wat zij op google gevonden had om die vervolgens te kopiëren , ietwat te wijzigen en te plakken. Dat is iets totaal anders.

Zoals zij zich nu vaker wel dan niet profileert lijkt zij bijna in niets meer op de “frenk” zoals zij zich hier aanmeldde, en zoals men zich op haar vast beet. In dat opzicht heeft zij zeer zeker geleerd. Zij weet nu waar en wanneer om te voorkomen dat ze weer de “pispaal” is.

Het is een zeer prettige eigenschap als je je mening bij kunt stellen als je beseft dat iemand (of meerdere) gelijk hebben. Maar om zomaar klakkeloos je eigen principes overboord te gooien om maar van die status “pispaal” af te zijn, nee sorry dat is niet aan mij besteed.
Ach toe nou toch Smoekie, dit is zo ontzettend niet Frenk die je hier beschrijft dat het lachwekkend begint te worden
Afbeelding

Mojuan
Zeer actief

smoekie schreef:
Dat was in het begin zo, dat klopt, daar heb je gelijk in, maar dat was vaak niet eens haar eigen mening, dat was vaak iets wat zij op google gevonden had om die vervolgens te kopiëren , ietwat te wijzigen en te plakken. Dat is iets totaal anders.

Smoek, wat weet jij daar nou van?
Het is eerder andersom, dat de mede forummers Frenk hebben leren waarderen en hebben leren kennen en daardoor anders op haar zijn gaan reageren.
Dat is in mijn geval toch zeker wel zo, en ik vermoed bij meerdere personen op dit forum.
Daarnaast is het best mogelijk dat Frenk zelf ook iets anders is gaan reageren, maar dat heeft nog steeds totaal niets te maken met het bijstellen van haar mening
renee-uk
Zeer actief

Frenk schreef:
renee-uk schreef:Soms zijn dat zelfs wel eens wat te veel antwoorden..... (sorry Frenk ;) )
Niks sorry, je hebt gelijk. Ik kan doorslaan in een punt willen uitleggen/uitdiepen en ook nog eens drammerig zijn. :engel:
Klopt, maar daarin ben je wel wat veranderd gelukkig :ok:

Misschien bedoelt Smoekie die verandering? Alleen zie ik daar nog steeds niks ruggengraatloos in, eerder het tegenovergestelde.
Afbeelding

smoekie
Zeer actief

Paulala schreef:
smoekie schreef:
renee-uk schreef:
Nee smoek, dat is gel*l in de ruimte.
Frenk blijft juist heel hardnekkig op haar standpunt staan behalve als je met goede argumenten komt dan kan ze zaken ook van de andere kant bekijken.
Dat is anders dan op je standpunt blijven staan en alle andere argumenten naast je neerleggen en/of er met een tegenargument dat nergens op slaat op reageren....
Misschien toch iets om over na te denken?
En dat ben ik simpelweg niet met je eens renee.
Je zou het wel eens met iemand eens zijn.
Je lijkt soms wel een dwarse puber.
Zegt de één rechts, dan zeg jij links, maar je kunt niet duidelijk aangeven waarom.
Dacht dat ik nagenoeg altijd aangeef waarom ik het niet met iemand eens ben, en nadat er een ellenlange discussie zich heeft voltrokken uiteindelijk te zeggen dat we het eens zijn dat we het oneens zijn. Wat meer kun je doen dan? Doorgaan en doorgaan? Moet er dan altijd een "winnende" partij zijn. is het jouw gelijk tegen het gelijk van een ander? Is het pas goed als 1 zich "overgeeft" ? :scratch:

Nou ja sorry, zo werkt dat bij mij niet in ieder geval. Laat me dan idd maar een "puber" zijn. Waarschijnlijk heb je dan toch niet zulke goede argumenten aangedragen waardoor ik van mening verander en vice versa en daar is volgens mij niks mis mee.
pepim
Zeer actief

Ongelezen bericht door pepim »

flamme schreef:
smoekie schreef: Maar goed, wat je al zei, misschien zit ik er wel helemaal naast :pffff: :wink:
Yep, dat zit je. En dat hebben diverse mensen nu met duidelijke niet kwetsende argumenten aangegeven. Ennn, verander je nu van mening :mann: :mann:
Ja je zit er echt naast, maar ja ik heb weinig hoop dat je het verschil zult zien. De manier waarop je je op dit forum profileert is zo anders als dat van Frenk, schei aub uit. Ik heb al eerder iets soortgelijks getypt, maar dat is in een opschoning verdwenen (achteraf overigens wel begrijpelijk, dus modjes geen kritiek van mijn kant nu :wink: )
Frenk
Zeer actief

renee-uk schreef:Misschien bedoelt Smoekie die verandering? Alleen zie ik daar nog steeds niks ruggengraatloos in, eerder het tegenovergestelde.
Ik ook :mrgreen:
Afbeelding
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door flamme »

smoekie schreef: Het is een zeer prettige eigenschap als je je mening bij kunt stellen als je beseft dat iemand (of meerdere) gelijk hebben. Maar om zomaar klakkeloos je eigen principes overboord te gooien om maar van die status “pispaal” af te zijn, nee sorry dat is niet aan mij besteed.
Maar om jouw principes te onderstrepen doe je net het tegenovergestelde :denken:

Je gooit argumenten van anderen overboord, gebruikt smilies om aan te tonen dat je anderen lachwekkend vind als ze het niet met je eens zijn. Je haalt dingen bij bepaalde reacties die niet bij die persoon horen. Je maakt kwetsende opmerkingen. Dat is dan blijkbaar wel aan jou besteed?
smoekie
Zeer actief

Frenk schreef:
smoekie schreef:Ik houd niet van geknip en geplak, en ik moet zeggen dat je dat na die opmerking daarover lang zo veel niet meer doet :wink:
Vlei jezelf niet :wink: Er zijn sindsdien ook niet veel discussies meer geweest over onderwerpen waar dat aan de orde was. Maar ik heb vandaag nog in het topic over onverzekerd rondrijden een staaltje van mijn copypaste-expertise laten zien. :ok:
Nou ja, dan laten we het toch aan toevalligheid over :F:

Viel me in ieder geval op, vandaar.

Enne neen, ik doel daarbij niet op dat stukje over rijden zonder APK. Ik bedoel gewoon simpelweg iets zeggen op basis wat je gevonden hebt via google, en dat ietwat te bewerken. Sommige stukken van jou kon ik bijna letterlijk terughalen maar dan geschreven door een andere auteur en ietwat “bewerkt”

Dat knippen en plakken zoals vanmiddag, daar doel ik dus niet op. :D
Frenk
Zeer actief

Nanna schreef:
Frenk schreef: Ik maak volgens mij zelden spelfouten, maar wel d/t fouten. Dat is een zwak punt van me, ik geef het grif toe. (ook een zwakte zeker? :engel: )
Je schrijft ook altijd: ik besef me :mrgreen:
Nu we tóch bezig zijn ;-)
Hahahaha, daar wordt mijn zusje ook altijd gallisch van, van dat soort fouten :mep:
Afbeelding
Mojuan
Zeer actief

smoekie schreef:
Paulala schreef:
Je zou het wel eens met iemand eens zijn.
Je lijkt soms wel een dwarse puber.
Zegt de één rechts, dan zeg jij links, maar je kunt niet duidelijk aangeven waarom.
Dacht dat ik nagenoeg altijd aangeef waarom ik het niet met iemand eens ben, en nadat er een ellenlange discussie zich heeft voltrokken uiteindelijk te zeggen dat we het eens zijn dat we het oneens zijn. Wat meer kun je doen dan? Doorgaan en doorgaan? Moet er dan altijd een "winnende" partij zijn. is het jouw gelijk tegen het gelijk van een ander? Is het pas goed als 1 zich "overgeeft" ? :scratch:

Nou ja sorry, zo werkt dat bij mij niet in ieder geval. Laat me dan idd maar een "puber" zijn. Waarschijnlijk heb je dan toch niet zulke goede argumenten aangedragen waardoor ik van mening verander en vice versa en daar is volgens mij niks mis mee.
Van mening veranderen hoeft niet persé natuurlijk.
Maar je kunt wel eens zeggen dat je iemands standpunt kunt begrijpen, en het er desondanks niet mee eens zijn omdat jij er anders tegenaan kijkt.
En over het algemeen zijn jouw argumenten nou niet bepaald duidelijk en goed onderbouwend als ik eerlijk ben.
Tenminste, dat is hoe ik het zie en lees, misschien zijn er best forummers die daar een heel ander idee over hebben en wel vinden dat jij gewoon duidelijk en netjes onderbouwt.
renee-uk
Zeer actief

Paulala schreef: Smoek, wat weet jij daar nou van?
Het is eerder andersom, dat de mede forummers Frenk hebben leren waarderen en hebben leren kennen en daardoor anders op haar zijn gaan reageren.
Dat is in mijn geval toch zeker wel zo, en ik vermoed bij meerdere personen op dit forum.
Daarnaast is het best mogelijk dat Frenk zelf ook iets anders is gaan reageren, maar dat heeft nog steeds totaal niets te maken met het bijstellen van haar mening
Daar heb je denk ik gelijk in Paula, bij beide punten die je aanvoert.
Voor mij geldt het in elk geval wel, heb regelmatig met Frenk in de clich gelegen en dat zal heus nog wel eens voorkomen, maar de 'toon' van beide kanten is inmiddels wel veranderd!
Niks mis met iemand die echt overtuigd wil worden, wel met iemand die koste wat kost op z'n standpunt blijft staan en op geen enkele manier over te halen is een zaak eens van de andere kant te bekijken.
Afbeelding

smoekie
Zeer actief

Paulala schreef:
smoekie schreef:

Ja nogmaals ik zie dat van een andere kant. Ik zie een Frenk die pas gewaardeerd werd zodra ze met de meute mee ging lopen.
Frenk
Zeer actief

smoekie schreef:Moet er dan altijd een "winnende" partij zijn. is het jouw gelijk tegen het gelijk van een ander? Is het pas goed als 1 zich "overgeeft" ? :scratch:
Nee, juist niet. En daarom is het soms dus ook niet nodig om nog eens te reageren op iemand. :wink:
Afbeelding
pepim
Zeer actief

Ongelezen bericht door pepim »

smoekie schreef: Ja nogmaals ik zie dat van een andere kant. Ik zie een Frenk die pas gewaardeerd werd zodra ze met de meute mee ging lopen.
:smile: een Frenk die meeloopt, waar vinden we die? :mrgreen:
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door flamme »

Nanna schreef:
smoekie schreef: Ik zie een Frenk die pas gewaardeerd werd zodra ze met de meute mee ging lopen.
Onzin. Ik loop dacht ik zo te weten ook niet met de meute mee en ik word ook réuze gewaardeerd.

Toch? :80:
:J:
renee-uk
Zeer actief

Paulala schreef:knip
misschien zijn er best forummers die daar een heel ander idee over hebben en wel vinden dat jij gewoon duidelijk en netjes onderbouwt.
hier heb je vast een kaarsje....om ze te gaan zoeken ;)

Afbeelding
Afbeelding

Mojuan
Zeer actief

smoekie schreef:
Paulala schreef:
Ja nogmaals ik zie dat van een andere kant. Ik zie een Frenk die pas gewaardeerd werd zodra ze met de meute mee ging lopen.
:oohja: ik geef het op, je hebt echt een betonnen plaat voor je kop... :U:
Je moet weer kostte wat kost gelijk hebben.
Hoe lang draai je nou mee op dit forum?
Hoe goed ken je de forummers hier inmiddels?
Frenk loopt niet mee met de meute, als dat zo was, dan zou iedereen dat toch direct toegeven!
Ze zou juist niet gewaardeerd worden als ze dat ineens had gedaan, want dan zou iedereen dat direct doorhebben plus dat er dan geen discussie meer gevoerd werd met haar deelname.
Want wat valt er dan nog te discusieren?
Frenk
Zeer actief

Nanna schreef:Toch? :80:
't Is dat je wel geinige foto's maakt :pffff:

:engel:
Afbeelding
Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Ariane »

smoekie schreef:

Zoals zij zich nu vaker wel dan niet profileert lijkt zij bijna in niets meer op de “frenk” zoals zij zich hier aanmeldde
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is Frenk hier ruim een jaar langer dan jij bent :scratch:
En nu niet naar mijn datum kijken, ik ben er een maand tussenuit geweest maar ben lid sinds april 2006.
Laatst gewijzigd door Ariane op 26 aug 2009 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Mojuan
Zeer actief

Nanna schreef:
smoekie schreef: Ik zie een Frenk die pas gewaardeerd werd zodra ze met de meute mee ging lopen.
Onzin. Ik loop dacht ik zo te weten ook niet met de meute mee en ik word ook réuze gewaardeerd.

Toch? :80:
Jij wel, jij wel, jij wel, jij wel!!!! En Frenk niet :pffff:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”