Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zo fokking kwaad net.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Angel
Zeer actief

Re: Zo fokking kwaad net.

Ongelezen bericht door Angel »

Frenk schreef: Ze kunnen ook heel goed de angel uit een discussie of verhit moment halen.
wist niet dat ik in een discussie of verhit moment zat zat :U: :mrgreen:
sorry geintje kon het ff niet laten hahaha

maar ff ontopic geloof als er een hond tegen mijn auto aansprong ik ook wel ff een gvd liet horen :oeps:

en de typfouten ach so be it daar lees ik wel overheen heb het zelf ook erg vaak aangezien mijn rechterhand sneller tikt als mijn linker hand :denken:
zo ik pak weer mijn popcorn en ga verder met lezen hierzo op het forum
groetjes Angel en een poot van Boes
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

Martijn schreef:Je moest eens weten hoeveel fora er klein blijven omdat er alleen maar kritiekloos geslijmd mag worden.
Dit is verreweg het grootste hondenforum met de actiefste leden.
Tot zover het gelul over dat het hier niet te harden is en dat je als nieuw lid geen aansluiting kunt vinden.

Natuurlijk zijn er mensen die helemaal niets kunnen verdragen. Maar die zijn dan gewoon niet geschikt voor dit forum.
Geeft niets. Dan zijn er wel weer andere fora waar de lieve vrede het enige is dat telt.
Kennelijk zijn er meer mensen die een inhoudelijk en veelzijdiger forum prefereren.
als je op mij reageert zou je misschien toch iets beter moeten lezen.
Ik promoot nergens kritiekloos geslijm en zeg ook niet dat het hier niet te harden is en dat je als nieuw lid geen aansluiting kunt vinden.

Wat ik wel zeg is dat ik het niet altijd eens ben met de manier waarop nieuwe mensen weggejaagd worden.
Dat heeft niks te maken met geslijm of verdraagzaamheid, dat heeft te maken met de toon die de muziek maakt en een doel waaraan voorbijgeschoten wordt.

Dat menigeen hier zo forumblind is dat dat niet eens meer opvalt, zegt meer over hen dan over de geestesgesteldheid van nieuwe gebruikers.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
renee-uk
Zeer actief

Martijn schreef:
renee-uk schreef: Wat ik wel zeg is dat ik het niet altijd eens ben met de manier waarop nieuwe mensen weggejaagd worden.
Herhaling maakt niet dat iets zo is.
Er wordt hier niemand weggejaagd.
goh en dat heb ik allemaal verzonnen?
of is het zo omdat jij dat zegt?
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
renee-uk
Zeer actief

Martijn schreef:
renee-uk schreef:
Martijn schreef: Herhaling maakt niet dat iets zo is.
Er wordt hier niemand weggejaagd.
goh en dat heb ik allemaal verzonnen?
Nou. Kennelijk.
Of heb je voorbeelden?
die zou ik kunnen gaan zoeken ja, maar ik heb meer te doen dan voorsteltopics uit te gaan spitten.
Ik zal je als het me de volgende keer weer eens opvalt een linkje pb-en naar het betreffende topic, dat lijkt me een redelijk alternatief.
Afbeelding

Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

renee-uk schreef:Wat ik wel zeg is dat ik het niet altijd eens ben met de manier waarop nieuwe mensen weggejaagd worden.
Dat heeft niks te maken met geslijm of verdraagzaamheid, dat heeft te maken met de toon die de muziek maakt en een doel waaraan voorbijgeschoten wordt.

Dat menigeen hier zo forumblind is dat dat niet eens meer opvalt, zegt meer over hen dan over de geestesgesteldheid van nieuwe gebruikers.
Er zijn best wel eens topics waarin fel gereageerd wordt, maar tegelijkertijd denk ik dan: "je leest toch wel een beetje rond, voor je je ergens aanmeldt"? :U:
Nog veel vaker vind ik dat scherpe, maar niet onaardige of overmatige, reacties volstrekt buitensporig aangetrokken worden. En ik vind niet dat leden op een forum daar rekening mee moeten gaan houden door dan maar niks kritisch meer te schrijven... Dat zou de hele sjeu en het hele karakter van het forum veranderen.
Afbeelding
Frenk
Zeer actief

Nanna schreef:Verder zie ik wèl dat sommigen het wel lekker vinden om meteen bovenop iemand te duiken die argeloos meldt dat ze haar hussel door de maltezer van de buren heeft laten dekken. Rugdekking is immers verzekerd.
Dat er soms met enige wellust :mep: wordt op mensen, dat zie ik ook, maar daarvan denk ik toch echt dat dat zo ongeveer het eerste is wat je ziet als je je een beetje inleest :U:

*edit: en ik vind het geen wegjagen. Je 'laat' je wegjagen, dat doet een ander niet voor je :pffff:
Laatst gewijzigd door Frenk op 27 aug 2009 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

Volgens mij ligt het er ook aan hoé iemand zich voorstelt. Ik erger me bijv. groen en geel aan mensen die zich voorstellen en dan meteen beginnen hoe het nu moet met hun nestje van hun
Xhondje X Xhondje en hoe leuk gezond en lief dat allemaal wel niet is. Meestal reageer ik niet eens maar ik besef dat de keren dat ik er wél op reageerde ik nou niet de allervriendelijkste ben.
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door flamme »

Nanna schreef:Ach, nieuwe forumleden wegjagen...
Als iemand het al uitsnikt omdat een ander zijn haar hondje/ras niet mooi vindt heb je hier al niks te zoeken denk ik zo. Dan moet je idd op een kritiekloos rasforum gaan zitten waar iedereen dat ras alleen maar ophemelt.
Verder zie ik wèl dat sommigen het wel lekker vinden om meteen bovenop iemand te duiken die argeloos meldt dat ze haar hussel door de maltezer van de buren heeft laten dekken. Rugdekking is immers verzekerd.
Ja dat zo. En dat lijkt soms ook wel op "makkelijk scoren". Maar om nu te zeggen dat dat wegjagen is, nee vind ik niet.
Ik heb het nooit zo ervaren tenminste.
Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Ariane »

massam schreef:ik wil bouke-beike-bauke-weetikveel terruuuggggg :jank:
:N: :O:
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
renee-uk
Zeer actief

Martijn schreef:Nou, mij niet. Je poneert hier namelijk heel stellig dat nieuwelingen hier weggejaagd worden.
Als ik dan zeg dat dat volgens mij niet zo is, doe je net alsof ik iets vreselijks zeg en ik mensen kwel maar als ik om voorbeelden vraag is het ineens veel te veel werk en hoor ik het weleens een keer?

Nee, neem het dan maar gewoon terug.
Ik ben er namelijk een beetje klaar mee, met dat gedweep met niet bestaande slachtoffers om jezelf als beschermengel der monddode kneuzen te profileren.
Als je zo begaan bent met massa's slachtoffers dan kun je ze ook wel even vertegenwoordigen met wat voorbeelden.
waar haal je vandaan dat ik doe alsof jij iets vreselijks zegt en mensen kwelt?

ík vind mijn voorstel wel een redelijk alternatief en dat het jou niet bevalt dat ik geen tijd ga besteden aan het uitspitten van oude topics is prima maar daar kan ik me verder niet druk over maken
Terugnemen wat ik gezegd heb doe ik zeker niet en je verdere interpretatie van de reden van mijn post vind ik redelijk overdreven en eigenlijk ook een beetje lachwekkend.
Maar als jij je daar prettig bij voelt heb ik er wel vrede mee hoor!
Afbeelding

Maryanne
Zeer actief
Contacteer:

Verder zie ik wèl dat sommigen het wel lekker vinden om meteen bovenop iemand te duiken die argeloos meldt dat ze haar hussel door de maltezer van de buren heeft laten dekken. Rugdekking is immers verzekerd.
Nou, lekker... het heeft dan meer met irritatie te maken en met mijn humeur. Ik zou dan maar liever op mijn handen moeten gaan zitten of oohh en aahh gaan roepen, maar dat vind ik ook weer zo hypocriet want ik vind het helemaal niet oohhhh en aahhhh :19:
Frenk
Zeer actief

Nanna schreef:Je kunt toch ook normaal zeggen dat het hier- of daarom niet wenselijk is, met uitleg. Ik denk dat je daar eerder mee bereikt dat zo'n persoon tot inkeer komt en het de volgende keer niet meer doet, dan met loos hip geschreeuw, wetende dat de meute al in je nek hijgt om het nog eens dunnetjes over te doen.
Dat is zo, maar dat gebeurt toch ook meestentijds? Hoe vaak wordt iemand nou echt ronduit vijandig tegemoet getreden? Ik kan er echt niet 1 uit m'n blote hoofd opnoemen :19: (en nee, dat heeft niets met de staat van mijn hoofd te maken :pffff: )
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief

Frenk schreef: Er zijn best wel eens topics waarin fel gereageerd wordt, maar tegelijkertijd denk ik dan: "je leest toch wel een beetje rond, voor je je ergens aanmeldt"? :U:
Nog veel vaker vind ik dat scherpe, maar niet onaardige of overmatige, reacties volstrekt buitensporig aangetrokken worden. En ik vind niet dat leden op een forum daar rekening mee moeten gaan houden door dan maar niks kritisch meer te schrijven... Dat zou de hele sjeu en het hele karakter van het forum veranderen.
dat vetgedrukte zou ik ook niet willen, ik ben helemaal niet tegen kritiek en mensen die niet goed met honden omgaan mogen -of eigenlijk moeten- daar best op aangesproken worden.
Maar mij gaat het meer om de toon die de muziek maakt en ik denk dat je meer bereikt door 'normaal' te argumenteren dan als een bok op de haverkist te springen.
Afbeelding

renee-uk
Zeer actief

Martijn schreef:
renee-uk schreef:Bla.
Wat jij wilt.
Maar je hebt het in ieder geval niet voor de hordes gedupeerden over om wat voorbeelden bij elkaar te zoeken.
Lekkere voorvechtster ben je. Ik weet niet wat ik kwalijker vind: te weinig consideratie met nieuwkomers hebben of, zoals jij, gewoon te lui zijn om er iets aan te doen.

Of is het dan misschien toch omdat het wel meevalt met het wegjagen en dat dat helemaal niet zo schering en inslag is?
ja hoor Martijn, je hebt helemaal gelijk.
Toch vreemd dat er ook andere mensen zijn die hetzelfde zien gebeuren als ik
Afbeelding

duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door duitse herder »

Nanna schreef:
Maryanne schreef:
Nou, lekker... het heeft dan meer met irritatie te maken en met mijn humeur. Ik zou dan maar liever op mijn handen moeten gaan zitten of oohh en aahh gaan roepen, maar dat vind ik ook weer zo hypocriet want ik vind het helemaal niet oohhhh en aahhhh :19:
Niemand vindt dat je oooh en aaahhh moet roepen, integendeel. Maar het acute geschreeuw dat bij dergelijke meldingen los pleegt te breken vind ik persoonlijk zwaar overtrokken.
En dat jaagt idd mensen weg.
Precies en ipv te vertellen hoe slecht het wel niet is, kan je beter vertellen hoe het wel moet en tips geven. Het nestje komt er toch wel, daar doet het hf echt niets aan
Perry en Noah

Afbeelding
Frenk
Zeer actief

renee-uk schreef:
Frenk schreef: Er zijn best wel eens topics waarin fel gereageerd wordt, maar tegelijkertijd denk ik dan: "je leest toch wel een beetje rond, voor je je ergens aanmeldt"? :U:
dat vetgedrukte zou ik ook niet willen, ik ben helemaal niet tegen kritiek en mensen die niet goed met honden omgaan mogen -of eigenlijk moeten- daar best op aangesproken worden.
Maar mij gaat het meer om de toon die de muziek maakt en ik denk dat je meer bereikt door 'normaal' te argumenteren dan als een bok op de haverkist te springen.
Maar goed, hoe vaak gebeurt dat nou? Want zoals ik in een andere reactie ook schreef kan ik echt niet uit mijn hoofd opnoemen wanneer voor de laatste keer een nieuw lid met koud een teen in het forumwater met hooivorken en fakkels de tent uitgedreven is :19:
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief

Frenk schreef: Maar goed, hoe vaak gebeurt dat nou? Want zoals ik in een andere reactie ook schreef kan ik echt niet uit mijn hoofd opnoemen wanneer voor de laatste keer een nieuw lid met koud een teen in het forumwater met hooivorken en fakkels de tent uitgedreven is :19:
Natuurlijk gebeurt het niet iedere dag, de meeste nieuwelingen komen dan ook gelukkig niet binnen met een verhaal waardoor het gangin' up gebeuren getriggerd wordt.
Maar doen alsof het niet voorkomt is net zo onzinnig als zeggen dat het dagelijks of 'altijd' gebeurt.
Afbeelding

renee-uk
Zeer actief

Martijn schreef:
renee-uk schreef: ja hoor Martijn, je hebt helemaal gelijk.
Als je dat nu meteen zegt. Je weet toch.
Oh, nu komen de fictieve medestanders. Laat me raden...die durven niets te zeggen.

Dat iemand hetzelfde als jij zegt maakt het niet waar, Renee.
Dat het zo is maakt het waar. Voorbeelden dus.
dat laatste kan ik ook omdraaien ...zeggen dat het niet gebeurt maakt het ook niet niet waar.

Ik doelde overigens op Nanna en ook Wendy in dit topic.... nauwelijks fictief te noemen dacht ik zo ;)
Afbeelding

renee-uk
Zeer actief

Ik ga trouwens nu lekker met mijn hondjes naar het veld, toch iets belangrijker en een heel stuk leuker dan oude topics uitspitten (vind ik dan hè)
Ik loop dus niet weg uit deze topic omdat ik uitgediscussieerd ben, maar ik ga wat nuttigers doen ;)
Afbeelding

Frenk
Zeer actief

renee-uk schreef:doen alsof het niet voorkomt is net zo onzinnig als zeggen dat het dagelijks of 'altijd' gebeurt.
Nee, maar Smoekie en jij (dat waren twee ademteugen hoor :engel: ) doen het voorkomen alsof je struikelt over de geknakte zieltjes bij de poorten van het HF. En dáár ben ik het niet mee eens :wink:

Ik vind het trouwens jammer dat je niet reageert op het stukje eigen verantwoordelijkheid van nieuwe leden, namelijk even inlezen over waar je terecht gaat komen :wink:
Afbeelding
Fin
Zeer actief

Ongelezen bericht door Fin »

Nanna schreef:
Maryanne schreef:
Niemand vindt dat je oooh en aaahhh moet roepen, integendeel. Maar het acute geschreeuw dat bij dergelijke meldingen los pleegt te breken vind ik persoonlijk zwaar overtrokken.
En dat jaagt idd mensen weg.
Ik zit op een ander heel laagdrempelig forum waar nieuwe gasten geregeld, zowat dagelijks, arriveren en blijven hangen. Vinden ze heel leuk. Is op zich ook heel leuk want er komen ook hele leuke hondenmensen bij. Het geeft alleen vaak een desillusionerend beeld van hoe er in het algemeen daadwerkelijk met honden omgegaan wordt. :ugh: Gelukkig kunnen we daar wat tegenwicht aan bieden door als moderators op te treden tegen hardhandige adviezen - hoe vaak we al niet opvoedkundige pareltjes als 'sla hem op zijn neus', 'leg hem op z'n rug', en de gouwe ouwe: 'bijt hem in z'n oor' hebben moeten verwijderen :jank: Censúúr wordt er dan steevast gebruld. :F:

Het is voor één ding de moeite waard, geregeld weet je toch mensen te bereiken en hoeft dat pupje niet nachtenlang te janken 'omdat het anders verwend raakt'. Maar jeetje, wat ben ik vaak blij dat ik kan uitwijken naar dit forum. En laten de nieuwelingen dan maar wat moeite moeten doen om erbij te horen, dat is mij dan wel best.
Liesbeth
Zeer actief

Ongelezen bericht door Liesbeth »

Tja, ik vind ook dat er af en toe (on)behoorlijk gehakt wordt op nieuwelingen die, bv, vertellen dat ze zich aangemeld hebben omdat ze nu, zo leuk, een (pret)nestje krijgen en er achter zijn gekomen dat ze daar eigenlijk wel wat meer over willen weten.
Ook mensen die een hond bij een broodfokker gekocht hebben en nu behoorlijk in de rats zitten omdat hun lieveling toch niet zo gezond blijkt te zijn als gedacht, krijgen regelmatig de wind van voren.
Dát type nieuwelingen is vaak eerder weggejaagd dan geholpen.
Daar hoef ik geen voorbeelden van te zoeken, als dat niet opgevallen is, dan weet ik het ook niet meer.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Frenk
Zeer actief

Liesbeth schreef:Tja, ik vind ook dat er af en toe (on)behoorlijk gehakt wordt op nieuwelingen die, bv, vertellen dat ze zich aangemeld hebben omdat ze nu, zo leuk, een (pret)nestje krijgen en er achter zijn gekomen dat ze daar eigenlijk wel wat meer over willen weten.
Ook mensen die een hond bij een broodfokker gekocht hebben en nu behoorlijk in de rats zitten omdat hun lieveling toch niet zo gezond blijkt te zijn als gedacht, krijgen regelmatig de wind van voren.
Daar hoef ik geen voorbeelden van te zoeken, als dat niet opgevallen is, dan weet ik het ook niet meer.
Ik vind het echt niet opvallend en ik kan er zo 123 geen voorbeeld van noemen.
Maar vind je niet dat nieuwelingen zelf een aandeel hebben in een eventuele koude douche, omdat ze zich dus in het geheel niet ingelezen hebben?
Afbeelding
Murphy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Murphy »

Frenk schreef:
Liesbeth schreef:Tja, ik vind ook dat er af en toe (on)behoorlijk gehakt wordt op nieuwelingen die, bv, vertellen dat ze zich aangemeld hebben omdat ze nu, zo leuk, een (pret)nestje krijgen en er achter zijn gekomen dat ze daar eigenlijk wel wat meer over willen weten.
Maar vind je niet dat nieuwelingen zelf een aandeel hebben in een eventuele koude douche, omdat ze zich dus in het geheel niet ingelezen hebben?
Nu zit ik dit te lezen, en dan denk ik aan mijn stiefdochter die al een poosje probeert lid te worden van dit forum. Dat lukt nog niet erg maar dat is een ander verhaal.
Goed, als ze zich voor zal stellen zal ze vast vertellen dat ze een heel lief hondje heeft. Een kruising die wegkomt bij een fokker die volgens mij geen test heeft laten doen. Als zij een hele groep mensen over zich heen zou krijgen die haar terecht zouden gaan wijzen en haar zouden gaan vertellen hoe dom ze gedaan heeft en hoe onverstandig, zou ze met de spreekwoordelijke staart tussen de benen het forum weer afvluchten, dat weet ik zeker.
Dat ze op zoiets niet is voorbereid is wel zeker. Misschien moet ik toch nog maar eens met haar praten voor ze zich voorstelt. Zodat ze in elk geval weet waar ze inrolt.
Maryanne
Zeer actief
Contacteer:

Dat vind ik ook, je kunt anders wel aan de gang blijven met voorlichting geven over pretnestjes en broodfok enz. en de link geven over het fokken. Hoeveel keer ik die al niet langs heb zien komen.
Iemand met een Xhondje zul je mij niet over horen maar wel als ze er mee gaan fokken. En nog zeg ik dan niet veel (meer) want de hoop op dat mensen het licht zien is intussen wel verloren.
Frenk
Zeer actief

Murphy schreef:Nu zit ik dit te lezen, en dan denk ik aan mijn stiefdochter die al een poosje probeert lid te worden van dit forum. Dat lukt nog niet erg maar dat is een ander verhaal.
Goed, als ze zich voor zal stellen zal ze vast vertellen dat ze een heel lief hondje heeft. Een kruising die wegkomt bij een fokker die volgens mij geen test heeft laten doen. Als zij een hele groep mensen over zich heen zou krijgen die haar terecht zouden gaan wijzen en haar zouden gaan vertellen hoe dom ze gedaan heeft en hoe onverstandig, zou ze met de spreekwoordelijke staart tussen de benen het forum weer afvluchten, dat weet ik zeker.
Dat ze op zoiets niet is voorbereid is wel zeker. Misschien moet ik toch nog maar eens met haar praten voor ze zich voorstelt. Zodat ze in elk geval weet waar ze inrolt.
Ik denk dat je inderdaad moet weten waar je instapt. :19: Maar er zijn genoeg forummers met niet zorgvuldig gefokte honden (waaronder ik). Dus het is echt niet zo dat iedereen zonder rashond met pek en veren achterna wordt gezeten. Net zoals dat er mensen zijn die in volle tevredenheid brokken voeren of een bench gebruiken.

Maar het gaat er bij mij niet in dat je hier binnenkomt met de vraag wanneer je het beste je ene kruising op de andere kunt zetten voor een nestje en dat je dan oprecht verbaast (of erger gekwetst) bent als je te horen krijgt dat je het verkeerd aanpakt. :19:
(niet dat jouw stiefdochter dat doet, maar als voorbeeld :wink: )
Afbeelding
MonaToetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door MonaToetje »

renee-uk schreef:
Martijn schreef:
renee-uk schreef:Bla.
Wat jij wilt.
Maar je hebt het in ieder geval niet voor de hordes gedupeerden over om wat voorbeelden bij elkaar te zoeken.
Lekkere voorvechtster ben je. Ik weet niet wat ik kwalijker vind: te weinig consideratie met nieuwkomers hebben of, zoals jij, gewoon te lui zijn om er iets aan te doen.

Of is het dan misschien toch omdat het wel meevalt met het wegjagen en dat dat helemaal niet zo schering en inslag is?
ja hoor Martijn, je hebt helemaal gelijk.
Dat zijn vaak mensen die nog niet zo heel lang op dit forum meedraaien.
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Frenk schreef:Maar het gaat er bij mij niet in dat je hier binnenkomt met de vraag wanneer je het beste je ene kruising op de andere kunt zetten voor een nestje en dat je dan oprecht verbaast (of erger gekwetst) bent als je te horen krijgt dat je het verkeerd aanpakt. :19:
Wie dat denkt heeft niet ingelezen.
Dat is dan weer een leermoment ;)
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Murphy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Murphy »

Hoe off topic kunnen we gaan :-) Sorry Smoekie :-)

Ik zit daar dus over te denken Frenk, hoe dat zal gaan als ze binnen zou komen met dat verhaal. Ze denkt dat het een fijn forum is omdat ik hier vaak veel schik heb :-) En je kan kinderen ook niet overal tegen beschermen hoor. En mensen met een vlijmscherpe pen, en mensen die denken dat hun boodschap alleen aankomt vergezeld van bunkerhard sarcasme, die mensen of hun pennevruchten kan ze natuurlijk overal tegenkomen. Maar ik zou het wel sneu vinden als ze hier heel naief binnenstuitert en de les gelezen krijgt :-)
Goed, stichtelijk praatje dus maar, de volgende keer dat ze hier weer is :-)
Ik zal haar dit topic eens laten lezen, dan heeft ze misschien een beetje een idee :-)
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

MonaToetje schreef:Dat zijn vaak mensen die nog niet zo heel lang op dit forum meedraaien.
En die de grootste kracht van dit forum nog niet kennen. De ene avond elkaar virtueel de hersens inslaan, en de volgende dag collectief een actie opzetten om een hond ergens vandaan te halen of een grote zoekactie gaan beginnen. Of gewoon een hele dag in pais en vree een leuke doe-dag beleven ;)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”