Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
vzh ipo en knpv
Moderator: moderatorteam
- Miss_Liz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldogs
- Aantal honden: 2
vzh ipo en knpv
Ik ben gewoon eens nieuwsgierig naar het volgende..
Als je ipo examens wil doen moet je eerst vzh hebben.
Maar ik heb eigenlijk nog nooit iemand in de knpv erover gehoord(vzh), is het daarbij helemaal niet nodig?
En waarom dan niet?
Als je ipo examens wil doen moet je eerst vzh hebben.
Maar ik heb eigenlijk nog nooit iemand in de knpv erover gehoord(vzh), is het daarbij helemaal niet nodig?
En waarom dan niet?
Friendship isn't about who you have known the longest... It's about who came and never left your side.
-
- Zeer actief
Re: vzh ipo en knpv
Is niet nodig, waarom zou dat wel moeten? Vzh heeft niks met KNPV te maken 

- Miss_Liz
- Zeer actief
waarom dan niet?
Aangezien die honden juist meestal bij de politie en bewakingsbedrijven worden ingezet lijkt een verkeers zekere hond me voor de politie niet onbelangrijk, toch?
Aangezien die honden juist meestal bij de politie en bewakingsbedrijven worden ingezet lijkt een verkeers zekere hond me voor de politie niet onbelangrijk, toch?
Friendship isn't about who you have known the longest... It's about who came and never left your side.
-
- Zeer actief
Als dat examen belangrijk gevonden werd door politie en bewakingsbedrijven, dan zouden ze er wel naar vragen lijkt me.
- sky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border collies en mechelse herders.
- Aantal honden: 3
Ik ken zo al 2 honden die echt zouden zakken op vzh terwijl ze super goed met de knpv meedraaien.
puur omdat deze honden zo asocaal zijn naar vreemde toe.
puur omdat deze honden zo asocaal zijn naar vreemde toe.
Ben je wel eens bij een VZH examen geweest ? Dat hele B gedeelte stelt geen zak voor. Mijn honden hebben VZH maar ze zijn echt niet verkeerszeker hoor. Ik zal nooit met ze de markt of wat dan ook opgaan.Miss_Liz schreef:waarom dan niet?
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
- Contacteer:
het verkeersezekere is de laatste tijd al los gelaten het gaat meer om het sociale gedrag naar mensen en naar honden vandaar dat er nu ook achter staat BH( begeleithund)
Jan

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): x HH
- Aantal honden: 9
Alleen als ze bij de verkeersdienst terecht komen..Miss_Liz schreef:waarom dan niet?

Dick
Een mens is nooit te oud om te leren.. en een wijs mens is nooit uitgeleerd!
http://www.vanleeuwen-hollandseherders.nl
http://www.vanleeuwen-hollandseherders.nl
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
verkeerszekere hond, dat wordt beoordeeld door een fietser die ff voorbij rijdt aan de hond
bij Ds kwam er et toevallig een tractor voorbij, passeerde op een halve meter van de honden. Dat was al weer een ietwat uitdagendere oefening.
Maar dan nog... hond kortbij en hij kan geen kant meer op
Nu ja, ik vind het alvast geen referentie voor het hebben van een effectief verkeerszekere hond, het is allemaal perfect te trainen...
Zegt diegeen die morgen VZH gaat afleggen

bij Ds kwam er et toevallig een tractor voorbij, passeerde op een halve meter van de honden. Dat was al weer een ietwat uitdagendere oefening.

Nu ja, ik vind het alvast geen referentie voor het hebben van een effectief verkeerszekere hond, het is allemaal perfect te trainen...
Zegt diegeen die morgen VZH gaat afleggen

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Van mij mag het in de IPO ook morgen afgeschaft worden hoor... wordt niks mee gedaan over het algemeen, het is iets wat ff moet om verder te kunnen, meer niet.Miss_Liz schreef:waarom dan niet?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
- Contacteer:
De vereisten worden juist uitgebreid, de reddingshonden(IPO-R) moeten het ook hebben vanaf 1-01-2010malinois schreef:Van mij mag het in de IPO ook morgen afgeschaft worden hoor... wordt niks mee gedaan over het algemeen, het is iets wat ff moet om verder te kunnen, meer niet.Miss_Liz schreef:waarom dan niet?
Jan

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
tja ik zie er echt het nut niet van in... niemand doet er wat mee, het wordt ook gezien als een 'moetje' en je hebt er niks aan. Reddingshonden kan ik me ergens heel ver weg nog wat van voorstellen, mensen etc. waar ze tussen lopen...janinca2002 schreef:De vereisten worden juist uitgebreid, de reddingshonden(IPO-R) moeten het ook hebben vanaf 1-01-2010malinois schreef:Van mij mag het in de IPO ook morgen afgeschaft worden hoor... wordt niks mee gedaan over het algemeen, het is iets wat ff moet om verder te kunnen, meer niet.Miss_Liz schreef:waarom dan niet?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Miss_Liz
- Zeer actief
@leane ja ik heb wel vzh examens bij gestaan.
Maar was er gewoon nieuwsgierig naar waarom het wel verplicht is bij de ipo en niet bij knpv..
Maar was er gewoon nieuwsgierig naar waarom het wel verplicht is bij de ipo en niet bij knpv..