hihi....Buckie reageert precies het zelfde bij de schapen als Izzie......Zoek stok! schreef:Haha, goed he. Degene die zich zorgen maakt, ben ik natuurlijkZoek stok! schreef:Inge O schreef: O en voor wie zich zorgen maakt over Bram: met hem heb ik tussendoor een eind gestept, hij heeft ook een leuke dag gehad dusja, dat was natuurlijk het eerste waar we hier allemaal aan dachten - ik toch
. je bent ook onverbeterlijk hè
?
Het was voor mij natuurlijk handiger geweest om met een iets minder aangebrand type te beginnen met drijven. Als ik even niet kijk, bijt ze. Het spreekt voor zich dat ik die foto's niet plaatsInge O schreef: maar wat een prachtig verhaal + foto's zeg. bij die tweede drijffoto zag ik ze in gedachten inderdaad al een beetje voorbijstormen
, hoewel izzie toen in ieder geval netjes op afstand liep.
prima dat je er - ondanks haar opwinding - toch goed contact kan mee krijgen.
Volgende keer ga ik toch proberen wat meer gedraaid te lopen, want ze heeft inmiddels wel door dat het niet de bedoeling is.
Hij heeft vaak de plukken wol in zijn bek zitten.

Voor dat ik begon met schapendrijven dacht ik dat Buck best goed luisterde, maar nu weet ik wel beter

We trainen namelijk ook bij een bordercollie trainer en dat gaat allemaal weer anders, dus ik moet echt goed opletten om de balans te zoeken hierin.
Weer prachtige foto's van de honden,wauw!