Ik weet niet goed of ik hier moet wezen maar dat hoor ik dan wel.
Ik kook nog van woede.
Iemand die ik goed ken had een pupje gekocht via Arca Noah.
Afgelopen week moest ze het pupje halen bij Liliane Traen uit Zuierkerke(n). De mensen moesten 4 uur rijden had ze gezegd.
Maar ze hadden er zes uur overgedaan. Ze werden uitgescholden dat ze te laat waren. Ze moesten wachten in een caravan en mochten niet mee het puppie op te halen. het puppie stonk een uur in de wind en had vlooien. Ze wilde geld van die mensen maar die mensen hadden al aan Arca Noah betaald. Vele telefoontjes later kregen ze toch het puppie mee. Ze kregen daar niks zelf geen koffie. Als ze al zo met mensen omgaat hoe ga je dan met dieren om is mijn vraag.
Het pupje is bang om opgetild te worden maar wil wel graag bij haar zijn. Als ze even weg gaat gilt hij alles bijelkaar. Het puppie is 10 weken.
Ze heeft een paspoort erbij met entingen alleen de 12 weken moet nog. Ze moet dat paspoort inleveren bij haar dierenarts en omruilen voor een Ned.paspoort. Ik dacht dat je ook in belgië een Europeesch paspoort kreeg.
Heb haar op der kop gegeven dat ze zo dom was om daar een pup mee te nemen.
Vraag nu kennen jullie deze organisatie en deze mevrouw in Belgie.?
Wat ben ik dan dankbaar als ik in de werpkist kijk en mijn zestal zo gezond en en rustig zie liggen (ze slapen nu) .
Sorry hoor maar moest het ff kwijt en vragen.

groetjes van Gre en haar Wetters