mag ik vragen waarom niet mijn hond heeft nog nooit een andere hond gebeten. hij gaat alleen niet op zijn rug als een andere hond hem aan valt e als een andere hond hem aan valt bijt hij nog niet.mercedes2803 schreef:- Niet in het Amsterdamse bos gaan lopen - check![]()
- Hopen dat Ashaflower met Ambull Tyson niet in mijn omgeving woont :N: - check![]()
Dat werden echt Telegraaf krantenberichten als ik zulke mensen in mijn buurt had wonen en ze tegenkwam![]()
het is een reu en kon vroeger stoer doen naar een andere reu maar alleen als die andere reu stoer naar hem kwam lopen.
maar dan beet de andere reu en tyson gebruikte toen alleen zijn ligaam voor de tiende keer. zodat de eigenaren zijden er na, jeetje wat een zachte hond en nu dat hij geholpen heeft heeft hij niet eens de stoere neigingen hij wil alleen spelen en nog eens spelen. meer niet.
reuen of teefjes daarbij mogen teefjes alles bij hem doen hij heeft daar zo veel respeckt voor.
en ik laat hem gewoon niet met alle reuen spelen omdat vreemde reuen en spelen toch altijd een kracht afmeting is ook al zijn ze gewoon aan het spelen.
daarbij ben ik wel zo iemand die als mijn hond los loopt en ik een andere hond zie ik mijn hond altijd bij me roep en naast me laat lopen en dan laat wachten en aan de andere eigennaar vraag hoe zijn hond is. en of het een vrouwtje of mannetje is als het een vrouwtje is zeg ik dat de mijne daar mee altijd lief is. en als het een reutje is leg ik uit dat als zijn hond stoer is dat het mischien niet goed gaat en dan als de andere zegt dat zijn hond stoer is probeer ik het niet eens want ik wil de risco niet nemen.
dus als ik jou tegen zou komen en jij had reuen zou ik netjes met mijn hond aan de lijn langs jou en jou honden lopen dus ik snap jou opmerking niet.
alleen omdat ik zeg dat als twee honden op het punt staan te vechten dat roepen dan niet helpt en dat dat het alleen maar erger maakt.
en honden gaan schoppen terwijl ze aan het vechten zijn, dan ligt dan wel heel erg aan de hond voor sommige honden maak je het juist erger waar door ze echt gaan vechten en door bijten of juist niet los laten.