"That's just a lovely little bitch now, isn't she".

Moderator: moderatorteam
Ja ben ook verliefd, was ik al op 2 Agility Papillionnetjes..Die waren ook al zo leuk!Maylala schreef:Ooooh dat Agility Papillonnetje!![]()
"That's just a lovely little bitch now, isn't she".
Tamara/Bayko schreef:Koikerhoendje
Ja dat herinnerde ik me nog. Ben benieuwd dit jaar.Tamara/Bayko schreef:Oeh Ozzypool aussies!
Tonkory borders hebben vorig jaar gewonnen. Dit jaar doet ook Altricia mee kennelijk.
Inderdaad. Geen verrassing.Tamara/Bayko schreef:Tonkory zit weer bij de selectie.
Nee. Denk alleen niet dat ze twee jaar achter elkaar gaan winnen.LéonieHonden schreef:Inderdaad. Geen verrassing.Tamara/Bayko schreef:Tonkory zit weer bij de selectie.
Echt sneu. Ze vat het goed op volgensmij, knap!yamie schreef:owzo sneu.... je moment op de crufts... boem
Uhu! Ik vind sowiezo show Borders wel mooi. En dit is niet van dat type wat op een Aussie lijkt maar nog wel echt Border.*Charlotte schreef:Ik vind de Tonkory borders geweldigZo eentje zou ik er ook wel willen
Nou, dan geeft jouw schermpje toch een vertekend beeld hoor. Ik vind veel Tonkory borders juist te grof en te zeer richting aussie neigen. Maar goed, ieder z'n smaak natuurlijk.LéonieHonden schreef:Uhu! Ik vind sowiezo show Borders wel mooi. En dit is niet van dat type wat op een Aussie lijkt maar nog wel echt Border.*Charlotte schreef:Ik vind de Tonkory borders geweldigZo eentje zou ik er ook wel willen
Vind het zelf nog wel meevallen maar goed.Tamara/Bayko schreef:Nou, dan geeft jouw schermpje toch een vertekend beeld hoor. Ik vind veel Tonkory borders juist te grof en te zeer richting aussie neigen. Maar goed, ieder z'n smaak natuurlijk.LéonieHonden schreef:Uhu! Ik vind sowiezo show Borders wel mooi. En dit is niet van dat type wat op een Aussie lijkt maar nog wel echt Border.*Charlotte schreef:Ik vind de Tonkory borders geweldigZo eentje zou ik er ook wel willen
Deed ie dat? Was me niet eens opgevallenRosita Compagner schreef:Terriers moeten hun staart niet laten hangen
Ik heb ook geen verstand van deze rasgroep.Tamara/Bayko schreef:Deed ie dat? Was me niet eens opgevallenRosita Compagner schreef:Terriers moeten hun staart niet laten hangenDenk dat ik me maar bij de Pastorals moet houden