Moderator: moderatorteam
Moest ook al een traantje weghalen bij die.. Nu niet meer, al 5x gezien dus hard mezelf al. Haha!Nanna schreef:O God, dat gehuil, daar kan ik helemaal niet tegen...
Ik jank meteen mee
Naomi? Dacht dat die volgend jaar pas wou gaan.Rosalinde. schreef:de voorrondes hadden ze vanochtend al, maar dat hebben ze niet uitgezonden, vorig jaar wel
ik was nog net optijd om te zien dat polen won
en ik heb het nederlandse meisje voorbij zien lopen met haar amerikaanse cocker
Niet voor niets trouw alle keren gekeken dus ...JML schreef: Nu kijken of de goldens weer zo braaf luisteren als gisteren. Zat de hele tijd te kijken of er niet eentje stiekem op zou staan en weg zou lopen.
nee linda schenk kwam dit jaar uit voor nederlandhercujess schreef:Naomi? Dacht dat die volgend jaar pas wou gaan.Rosalinde. schreef:de voorrondes hadden ze vanochtend al, maar dat hebben ze niet uitgezonden, vorig jaar wel
ik was nog net optijd om te zien dat polen won
en ik heb het nederlandse meisje voorbij zien lopen met haar amerikaanse cocker
ja, eerst internationaal maar daarna dat gedoe met de rasgroepen dan? Was dat de manier waarop ze het in Engeland doen?Rosalinde. schreef:dat is juniorhandling, de junioren laten hun beste manieren zien om hun hond te showen
het gaat niet om de hond maar om de handler
Herhalen met Terriërs, kijken of het dan nog saai is.Nanna schreef:Het is vast goed bedoeld maar ik krijg een beetje de slappe lach van dit saaie gedoe
Rosita Compagner schreef:ja, eerst internationaal maar daarna dat gedoe met de rasgroepen dan? Was dat de manier waarop ze het in Engeland doen?Rosalinde. schreef:dat is juniorhandling, de junioren laten hun beste manieren zien om hun hond te showen
De obedience is nog bezig. Ze hadden een gelijke puntentelling voor de eerste 3 en dan moeten die 3 alles overdoen. De obediencemensen bijten heel hard op hun nagels want een belg/nederlander staat gedeeld eerste.
Ik vind het vreselijk en iedere keer als ik vandaag even crufts keek kwam het voorbij.Nanna schreef:Het is vast goed bedoeld maar ik krijg een beetje de slappe lach van dit saaie gedoe
volgens mij was dat hiervan : http://www.ykc.org.uk/home" onclick="window.open(this.href);return false;Rosita Compagner schreef:ja, eerst internationaal maar daarna dat gedoe met de rasgroepen dan? Was dat de manier waarop ze het in Engeland doen?Rosalinde. schreef:dat is juniorhandling, de junioren laten hun beste manieren zien om hun hond te showen
De obedience is nog bezig. Ze hadden een gelijke puntentelling voor de eerste 3 en dan moeten die 3 alles overdoen. De obediencemensen bijten heel hard op hun nagels want een belg/nederlander staat gedeeld eerste.
Nouuuu, zolang ze met hun vlaggen zwiepen en hun eigen baas in de gaten houden, vinden ze het geweldig leuk hoorLéonieHonden schreef:Sommige Goldens lopen er zo sloom bij, onder het mom van: ach ken het allemaal al wel weer..
LéonieHonden schreef:Herhalen met Terriërs, kijken of het dan nog saai is.Nanna schreef:Het is vast goed bedoeld maar ik krijg een beetje de slappe lach van dit saaie gedoe
Of het geschoten wild van d'r nek af te halenNanna schreef:Kristientje is vergeten dr jas uit te trekken
Eensch.Sjoera schreef:Wie van Friends of Life moet er volgens jullie winnen?
Ik vind die kleine jongen met zijn hulphond.