Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Crufts 2010

Moderator: moderatorteam

Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Re: Crufts 2010

Ongelezen bericht door Podenji »

ik vond de akita wel een mooie hond, maar ik heb mooiere gezien ( ook uit die kennel ), maar goed dat hou je natuurlijk altijd :lol1:
ik ben eigenlijk wel een beetje AA show moe aan het worden, bijna elke show staat er wel eentje op het podium :ugh: net als de afghanen of whippets bij de windhonden :ugh:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Podenji schreef:
LongFields schreef:Ja, maar ook in stand zag ik het gebeuren dat de oren niet netjes gedragen werden maar achter in de nek lagen. De staart zat ook wat tussen de poten.
sja pharaohs behoren net als podencos enorm flexibele oren te hebben ( gebruiken ze bij de jacht ) dus ik zie aan zijn oren niets geks eigenlijk.
Hij is wel wat onrustig in de ring.
Ik heb niet kunnen kijken vandaag, maar schaar me wel achter podenji wat die oren betreft. Je kan de oren van een podenco-achtige niet helemaal vergelijken met een ras dat 'gewoon' rechtopstaande oren heeft, ze zijn sowieso veel beweeglijker en rechtop is niet persé 'normaal'.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Hanneke2
Zeer actief

Podenji schreef:
LongFields schreef: Ik heb helemaal geen kaas gegeten van dit ras, dus het was gewoon een vraag of het normaal is of niet. Ik weet dat het bij de Belgische Herder niet echt gewaardeerd wordt als de oren niet netjes staand gedragen worden maar in de nek gedragen worden.
en nu weet je dat het normaal is en waarom het is :wink:

ps kan dat "Er is een nieuw bericht geplaatst in dit onderwerp. Het is handig als je het bericht eerst ziet voordat je dit bericht plaatst om dubbel plaatsen van berichten te voorkomen."ook uitgezet worden? mén wat irritant in een druk topic :lol1:
En ik schaar me opnieuw achter podenji (het moet niet gekker worden). Ik vind het ook giga irritant. Ik lees die andere berichten heus wel, maar ik wil NU mijn bericht posten!
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

Hanneke2 schreef:
En ik schaar me opnieuw achter podenji (het moet niet gekker worden).
wat zegt dat nu over jou ? :smile: wijsheid komt met de jaren enzo? :lekkerpuh: :wink:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Hanneke2
Zeer actief

Podenji schreef:
Hanneke2 schreef:
En ik schaar me opnieuw achter podenji (het moet niet gekker worden).
wat zegt dat nu over jou ? :smile: wijsheid komt met de jaren enzo? :lekkerpuh: :wink:
Dat, of jij begint plotsklaps zinnige dingen te zeggen. :lol:
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Podenji schreef:ps kan dat "Er is een nieuw bericht geplaatst in dit onderwerp. Het is handig als je het bericht eerst ziet voordat je dit bericht plaatst om dubbel plaatsen van berichten te voorkomen."ook uitgezet worden? mén wat irritant in een druk topic :lol1:

Ik vind dat ook bloedirritant en heb er maar een topic over gemaakt.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door _Leonie »

Podenji schreef:ik vond de akita wel een mooie hond, maar ik heb mooiere gezien ( ook uit die kennel ), maar goed dat hou je natuurlijk altijd :lol1:
ik ben eigenlijk wel een beetje AA show moe aan het worden, bijna elke show staat er wel eentje op het podium :ugh: net als de afghanen of whippets bij de windhonden :ugh:
Ik ook. Ze kiezen vaak populaire rassen uit (kennen ze natuurlijk ook beter).
Plaats reactie

Terug naar “Show”