Hera heeft ook haar eigen bal en iets anders moet ze niet. Maar die rent uberhaupt niet op vreemden af, ook niet als diegene voor zijn hond een bal gooit.Inge O schreef:ik kijk er sowieso raar van op dat zo ontzettend veel honden geïnteresseerd zijn in balletjes die niet door hun baas zijn gegooid. als hier iemand anders (en dan nog echt met de bedoeling om het voor mijn honden weg te gooien) een bal of stok weggooit staan ze echt zo te kijken van 'heuh, watte? zou ik daarin geïnteresseerd moeten zijn dan? dacht het niet hoor
'.
ballen van andere honden vinden ze zelfs vies, laat staan dat ze die zouden willen ophalen/afpakken.
Bikkel mag graag met andere honden meerennen. Die ging van de zomer dus wel kijken bij iemand die voor zijn hond een bal gooide. Maar dat is prima af te pakken verder.
Met een tennisbal vind ik het ook niet zo heel erg hoor als ik die niet meer terug zie, behalve dat ik dan een gefrustreerde hond heb. Maar ik heb dan van die gele foam ballen waar ik erg zuinig op ben en ik vind ze best prijzig dus nee die wil ik gewoon terug. Desnoods brengt die eigenaar 's avonds de bal maar naar mijn huisofzo.
Wat Marloes al zei; ik vind het gewoon raar dat je dan niks meer over je hond te vertellen hebt en zo'n bal niet meer af kunt pakken. Dan denk ik ook "hoe? niet af kunnen pakken?" moet jij eens opletten als ik mijn gang mag gaan.... kom nou.