Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pensionhonden in beslag genomen

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Wilm@

Re: Pensionhonden in beslag genomen

Ongelezen bericht door Wilm@ »

Maeve schreef:Dat huis :scratch: Ik had iets anders verwacht van iemand die zoveel geld verdient met zn honden.
Ik verdedig niemand en iedereen is onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Een ordinaire bonje ga je niet op internet beslechten met foto's die op 29-01-2010 zijn gemaakt toen de eigenaar van dat huis al in augustus 2009 was vertrokken!!

Wat doe je op iemands ex-terrein? Foto's nemen en voor welk doel? Op de 29ste terwijl maanden daarvoor het terrein al volkomen leeg was?

Daarnaast, je laat kinderen met rust!! Er staat een kind afgebeeld die hier niets mee van doen heeft. Dieptriest.

Overigens, 'de aftocht foto's' zijn in werkelijkheid op een heel ander tijdstip genomen.

Nogmaals, ik verdedig niemand die zichzelf kan verdedigen, maar een kind inzetten en openlijk op www flikkeren in zo'n situatie is toch wel heel erg laag! Met welke emotie je ook zit, dit flik je niet! Dit kind heeft vrienden, school enz. enz. Iemand heeft altijd recht op zijn emotie, daar een eigen www aangifte oproep slinger aan geven is een ernstig discutabel punt.
goud
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door goud »

@ Magic.
Iemand die willens en wetens zo met z'n dieren om gaat daar heb ik géén medelijden mee.
Maggie
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

Nanna schreef:Alleen die inspectieverklaring al... :kotz:
Van mij mag dat misselijk stuk vreten aan de schandpaal hoor. Zo ga je niet met dieren om.
http://www.bernobekebrede.nl/ministerie ... laring.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
ik heb alle verklaringen gelezen en ben het helemaal met Nanna eens.
Iemand die zo met dieren omgaat verdient niet beter dan de schandpaal!
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
maxlover
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): labrador

Ongelezen bericht door maxlover »

smoekie schreef:
Kaiou schreef:
smoekie schreef:Ik denk dat dit gewoon een of ander goedkoop klote pension betreft en dat de "tipgever" voor een kwartje op de 1e rang heeft willen zitten en zijn/haar eigen hond geen eigen voer e.d. heeft meegegeven en nu teleurgesteld is dat de hond aan de "diarree" mee naar huis is gekomen :19:
Dat denk ik toch niet aan deze foto te zien
Afbeelding
bron
Als je als baasje zijnde je hond bij een dergelijk pension brengt die de honden op bovenstaande manier huisvest heb je geen reden tot klagen en zou je je ogen uit je kop moeten schamen als je je hond bij zoiets achter laat. :kotz:

Tja dit was dus idd de kennel waar mijn ouders hun hondje gekocht hebben :roll: sneu dat die vrouw overleden is. Rottig om zo te schrijven maar gelukkig heeft glenn (het hondje) een goed huisje nu, zij heeft waarschijnlijk ook in zo'n hokje boven op elkaar gestaan :hmmm:
Daar zijn we weer!!!!!!!nieuwe kansen, nieuwe rondes

Afbeelding
samzel
Actief

Ongelezen bericht door samzel »

Wat ik heb gehoord is dat Berno Bekebrede en wellicht Marijke Scholten gevlucht zijn naar oostenrijk. Hij had de kennel 'Team Spirit' die ik nooit ergens op internet gevonden heb. Het lijkt mij dat als hij het land in komt, dat hij word opgepakt.
[color=#000080]Groetjes!
En pootjes ;)
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

samzel schreef:Inmiddels is een van de betrokkene Berno B. gevlucht naar oostenrijk. Hij had de kennel 'Team Spirit' die ik nooit ergens op internet gevonden heb. Het lijkt mij dat als hij het land in komt, dat hij word opgepakt. Als trimmer en handler stond hij ook niet goed bekend, hij bleek daar ook enige honden te hebben mishandeld
Hij had nog een kennelnaam waar hij sowieso foxjes op fokte. Ik weet zo alleen even niet welke kennelnaam dat was.

Overigens zit hij toch al heel lang in Oostenrijk? ik hoop dat het zijn zoontje goed gaat in elk geval, heb echt te doen met dat kind.

Meneer Bastiani moet trouwens oppassen met die website van hem, het is verboden om iemand anders zijn naam vast te leggen als webadres, daarbij valt de inhoud onder smaad en laster en dat kan hem ten laste worden gelegd door de direkt betrokkene, ook al zou het waar zijn wat er op staat, het mag niet en kan een rechtzaak worden waarbij dhr.Bastiani bij voorbaat al aan het korste eind trekt.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

samzel schreef:Inmiddels is een van de betrokkene Berno B. gevlucht naar oostenrijk. Hij had de kennel 'Team Spirit' die ik nooit ergens op internet gevonden heb. Het lijkt mij dat als hij het land in komt, dat hij word opgepakt. Als trimmer en handler stond hij ook niet goed bekend, hij bleek daar ook enige honden te hebben mishandeld
Podenji schreef:Hij had nog een kennelnaam waar hij sowieso foxjes op fokte. Ik weet zo alleen even niet welke kennelnaam dat was.
Malham's , hoewel er onder team spirit ook wel foxen geboren werden, de lakelands waren Mardale's
samzel
Actief

Onder 'team spirit' met name ierse wolfshonden hoor ;) en foxjes natuurlijk

Na dat hij de dode honden had gedumpt in lelystad is hij naar oostenrijk gevlucht, en hij gaat weer gewoon zijn gangetje...
[color=#000080]Groetjes!
En pootjes ;)
yamie
Zeer actief
Contacteer:

samzel schreef:Onder 'team spirit' met name ierse wolfshonden hoor ;) en foxjes natuurlijk

Na dat hij de dode honden had gedumpt in lelystad is hij naar oostenrijk gevlucht, en hij gaat weer gewoon zijn gangetje...
nee hoor, m.n Schotse herders. die Ieren zijn pas veel later in beeld gekomen...
samzel
Actief

ach ja, wat maakt het ook uit ;) eigenlijk verdient hij het niet dat er over hem gepraat word :smile:
[color=#000080]Groetjes!
En pootjes ;)
Podenji
Zeer actief
Contacteer:

hij woont tegenwoordig in Laren ? :scratch:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Suuz!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Suuz! »

Podenji schreef:hij woont tegenwoordig in Laren ? :scratch:
Hoezo??? Heb je dat gehoord van iemand of zo?

edit: laat maar, gevonden ;)
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Podenji
Zeer actief
Contacteer:

P!nki schreef:

:scratch: je hebt het al gevonden zie ik maar ehh zelf verzinnen doe ik dat soort dingen sowieso niet dus het is nogal wiedes dat ik dat ergens gehoord of gelezen heb natuurlijk :lol1:
Suuz!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Suuz! »

Podenji schreef:
P!nki schreef:

:scratch: je hebt het al gevonden zie ik maar ehh zelf verzinnen doe ik dat soort dingen sowieso niet dus het is nogal wiedes dat ik dat ergens gehoord of gelezen heb natuurlijk :lol1:
Joh ;) ... hahaha ik dacht toch minstens dat je het zelf verzonnen had :P .... Hahahaha natuurlijk niet ;) ...
Vroeg me gewoon af waar dat nou weer vandaan kwam, maar goed... dat was dus al duidelijk :mrgreen:
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Podenji
Zeer actief
Contacteer:

ik ben erg benieuwd of we meneer en mevrouw binnenkort weer tegen zullen komen op show oid...
goud
Zeer actief
Contacteer:

Podenji schreef:ik ben erg benieuwd of we meneer en mevrouw binnenkort weer tegen zullen komen op show oid...
Absoluut!! Maakt hun totaal niets uit. Reken er maar op dat hij er op de Winner is. :boos:
Maggie
*Jolanda*

Ongelezen bericht door *Jolanda* »

pfff oké ik heb ook eens een topic gemist.
Timber is hier inderdaad heen geweest om te worden getrimd.
(hij zag er super uit daar niet van) maar als ik dit zo lees dan schrik ik toch. B.B heeft mijn zijn eigen handen mijn hond getrimd. Hij heeft nu weer een nieuw trimsalon maar om de dooie dood niet dat ik daar mijn Timmie nog met een gerust hart kan achterlaten.

Het pension zag er toen al wat rommelig uit maar de verblijven van de honden die ik heb gezien zagen er redelijk uit maar niet dat ik mijn honden daar in een pension zou laten.
Podenji
Zeer actief
Contacteer:

hij heeft ook een nieuw trimsalon dus? :hmmm: zeker geen website?
goud
Zeer actief
Contacteer:

Podenji schreef:hij heeft ook een nieuw trimsalon dus? :hmmm: zeker geen website?
http://www.ilocal.nl/nl/niet-te-rubrice ... 0779688209" onclick="window.open(this.href);return false;
Je moet maar lef hebben.
Maggie
Podenji
Zeer actief
Contacteer:

het heet ook gewoon nog Heidewonne :80:
goud
Zeer actief
Contacteer:

Podenji schreef:het heet ook gewoon nog Heidewonne :80:
Dat bedoel ik. Hoe dik is dan die plaat voor je kop!!
Maggie
hercujess

Ongelezen bericht door hercujess »

:scratch: :eek:
Ma-Rianne
Zeer actief
Mijn ras(sen): vader en zoon
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Ma-Rianne »

Nanna schreef:
goud schreef:
Dat bedoel ik. Hoe dik is dan die plaat voor je kop!!
Nou ja. Misschien heeft die meneer wel een afwijking ergens uit het autistisch spectrum, wie zal het zeggen. :lol1:
Nou, eerder " Narcistisch"
http://narcismevanfamilielid.web-log.nl ... erken.html
Afbeelding
Magic
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Magic »

Op de website heidewonne.nl staat wel dat de trimsalon absoluut niets met het pension te maken heeft.
Laatst gewijzigd door Magic op 21 sep 2010 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Iedere dag feest!
*Jolanda*

Ongelezen bericht door *Jolanda* »

Magic schreef:
Op de website heidewonne.nl heeft hij iets geplaatst dat de trimsalon absoluut niets met het pension te maken heeft... hij zal wel denken dat hij er mee weg komt zo.

Klopt en daarom ben ik hier dus ook even gaan speuren want ik kom nooit op dit subforum.
Maar nooit weer dat trimsalon. Timmie gaat nu mooi naar Jessica (hercujess)
yamie
Zeer actief
Contacteer:

hercujess schreef:
:scratch: :eek:
http://www.bernobekebrede.nl/uittreksel ... 20Road.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

enne:

http://www.bernobekebrede.nl/uittreksel ... owdogs.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bernobekebrede.nl/uittreksel ... ogs.nl.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

dus binnenkort vast weer ringtraining cursussen :mrgreen:
Podenji
Zeer actief
Contacteer:

hmz als ik hem tegenkom zal ik mijn 60 euro dan nog maar eens terugeisen :klaar:
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Podenji schreef:hmz als ik hem tegenkom zal ik mijn 60 euro dan nog maar eens terugeisen :klaar:
Ja, ik ook! :klaar:
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”