Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Filmpjes van Qhilla, Ziva en Jip

Moderator: moderatorteam

Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Filmpjes van Qhilla, Ziva en Jip

Ongelezen bericht door Lysette »

Gisteren gefilmd tijdens de wedstrijd. Erg leerzaam :engel:

Qhilla VP
Afbeelding

Ziva VP
Afbeelding

Jip VP
Afbeelding

Qhilla Jumping
Afbeelding

Ziva Jumping (ze was een beetje hyper :N: )
Afbeelding

Jip Jumping
Afbeelding

Qhilla Spel
Afbeelding

Ziva spel
Afbeelding

Jip spel (maak ik echt een zooitje van :N: )
Afbeelding
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
Badu
Zeer actief
Contacteer:

Re: Filmpjes van Qhilla, Ziva en Jip

Ongelezen bericht door Badu »

Mooi om te zien :ok:
Afbeelding
'alles van waarde is weerloos' Lucebert

De nakers..., óók op FB :)
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Leuke filmpjes! Wat gaat Ziva hard :ok:
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Leuk!! Ik mis het lopen met een medium hondje wel een beetje, mooie filmpjes van Jip.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Sita schreef:Leuke filmpjes! Wat gaat Ziva hard :ok:
Ja best wel he :N: Nu alleen die stomme palen nog :Q:

Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Zoek stok! schreef:Leuk!! Ik mis het lopen met een medium hondje wel een beetje, mooie filmpjes van Jip.
Zo anders he, medium of large. Tenminste als ik met Ziva loop denk ik echt van :eek: Sander vindt het weer irritant om met Jip te lopen omdat die veel dichter bij loopt. Ik ben wel blij met mn meisje :F:

Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Lysette schreef:
Zoek stok! schreef:Leuk!! Ik mis het lopen met een medium hondje wel een beetje, mooie filmpjes van Jip.
Zo anders he, medium of large. Tenminste als ik met Ziva loop denk ik echt van :eek: Sander vindt het weer irritant om met Jip te lopen omdat die veel dichter bij loopt. Ik ben wel blij met mn meisje :F:
Ik vind het alletwee leuk. Mijn volgende hondje is een medium :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Zoek stok! schreef:
Lysette schreef:
Ik vind het alletwee leuk. Mijn volgende hondje is een medium :wink:
Klinkt alsof je al een ras op het oog hebt?

sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Leuk die filmpjes! En heel leerzaam. Ik heb zal al een paar keer gekeken. Valt me op dat ze iedere keer sneller gaat lopen in het parcours. Ze begint heel langzaam. Ik moet sowieso iets zien te vinden om haar harder te laten lopen. Ze kan het wel, en ze doet dat af en toe ook, maar nu moet ik er nog achter komen wanneer ze dat doet :wink:
En ik zou niet meer zoveel wijzen :N:
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
*Anita*
Zeer actief
Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door *Anita* »

Leuke filmpjes
maar die Ziva is vooruit gegaan (behoorlijk snel ook)
Voor altijd in mijn gedachte Pardoes en Harley
Afbeelding
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Heeft iemand nog goede tips om Qiet sneller te laten starten. Ik zie vooral in het eerste rondje dat ze wat onzeker is. Ze staat te gapen en om zich heen te kijken.
Ik moet haar iig niet met met mijn handen neerzetten maar haar in de juiste positie lokken.
Lysette zei al om te proberen meteen na het neerzetten te starten. Mag je eigenlijk wachten met met de riem afdoen en neerzetten tot de km fluit ?
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
bennie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door bennie »

sirene schreef:Heeft iemand nog goede tips om Qiet sneller te laten starten. Ik zie vooral in het eerste rondje dat ze wat onzeker is. Ze staat te gapen en om zich heen te kijken.
Ik moet haar iig niet met met mijn handen neerzetten maar haar in de juiste positie lokken.
Lysette zei al om te proberen meteen na het neerzetten te starten. Mag je eigenlijk wachten met met de riem afdoen en neerzetten tot de km fluit ?
Doet ze dat tijdens de training ook? Anders is het denk ik meer van de spanning, heb zo 123 geen tips die je binnen de ring kunt doen. Daar kun je hooguit met je stem werken. Je mag wachten met de riem afdoen tot de keurmeester fluit. Als het lang duurt voordat hij fluit, doordat er iets moet worden aangepast, tijdwaarneming rammelt od, mag je volgens mij zelfs even de ring uitlopen en opnieuw binnenkomen om de spanning te reduceren. Ik zal je filmpje nog even kijken ook, want het staat me bij dat de ringmeester heel irritant na de eerste sprong ging staan om na het fluitje slechts een beetje aan de kant te gaan, wat ook bij een aantal honden voor extra spanning zorgde.
bennie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door bennie »

Bij het VP is ze inderdaad nerveus en kijkt ze ook nog even naar de ringmeester alvorens ze start, je verliest bij de eerste sprong even oogcontact, ze komt daar ook even uit lijn in jouw richting. De band staat hier ook gericht naar het niets, dat kan ook meespelen.
Bij de jumping gaat ze volgens mij goed gemotiveerd van start.
Het spelletje tenslotte, meen ik mij te herinneren dat er bij jou gepruts was met de tijdwaarneming. In zo'n geval zou ik dus even de ring verlaten en opnieuw starten, ze stond daar al zo lang dat ze een beetje in slaap was gesukkeld ;).
sirene
Zeer actief
Contacteer:

bennie schreef: Doet ze dat tijdens de training ook? Anders is het denk ik meer van de spanning, heb zo 123 geen tips die je binnen de ring kunt doen. Daar kun je hooguit met je stem werken. Je mag wachten met de riem afdoen tot de keurmeester fluit. Als het lang duurt voordat hij fluit, doordat er iets moet worden aangepast, tijdwaarneming rammelt od, mag je volgens mij zelfs even de ring uitlopen en opnieuw binnenkomen om de spanning te reduceren. Ik zal je filmpje nog even kijken ook, want het staat me bij dat de ringmeester heel irritant na de eerste sprong ging staan om na het fluitje slechts een beetje aan de kant te gaan, wat ook bij een aantal honden voor extra spanning zorgde.
Dankjewel.
Ze is tijdens de trainingen ook wisselend. De ene keer is ze super enthousiast en de andere keer doet ze het maar niet met volle overtuiging. We hebben nu een zomerstop maar volgens mij is ze in de training in het begin ook langzamer. Maar nu liep ze in de wedstrijd voor mijn gevoel nog langzamer. Inderdaad door spanning want ze was wel enthousiast. Bij het vp ging ze tegen me "praten" wat bij haar een teken is dat ze het heel leuk vindt.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
sirene
Zeer actief
Contacteer:

bennie schreef:Bij het VP is ze inderdaad nerveus en kijkt ze ook nog even naar de ringmeester alvorens ze start, je verliest bij de eerste sprong even oogcontact, ze komt daar ook even uit lijn in jouw richting. De band staat hier ook gericht naar het niets, dat kan ook meespelen.
Bij de jumping gaat ze volgens mij goed gemotiveerd van start.
Het spelletje tenslotte, meen ik mij te herinneren dat er bij jou gepruts was met de tijdwaarneming. In zo'n geval zou ik dus even de ring verlaten en opnieuw starten, ze stond daar al zo lang dat ze een beetje in slaap was gesukkeld ;).
Bij het spel moesten we inderdaad heeeeel lang wachten. Als dat ooit nog eens gebeurt weet ik iig dat ik dan even de ring uit mag want dit werkt niet motiverend voor haar.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”