Qhilla VP

Ziva VP

Jip VP

Qhilla Jumping

Ziva Jumping (ze was een beetje hyper :N: )

Jip Jumping

Qhilla Spel

Ziva spel

Jip spel (maak ik echt een zooitje van :N: )

Moderator: moderatorteam
Ja best wel he :N: Nu alleen die stomme palen nogSita schreef:Leuke filmpjes! Wat gaat Ziva hard
Zo anders he, medium of large. Tenminste als ik met Ziva loop denk ik echt vanZoek stok! schreef:Leuk!! Ik mis het lopen met een medium hondje wel een beetje, mooie filmpjes van Jip.
Ik vind het alletwee leuk. Mijn volgende hondje is een mediumLysette schreef:Zo anders he, medium of large. Tenminste als ik met Ziva loop denk ik echt vanZoek stok! schreef:Leuk!! Ik mis het lopen met een medium hondje wel een beetje, mooie filmpjes van Jip.Sander vindt het weer irritant om met Jip te lopen omdat die veel dichter bij loopt. Ik ben wel blij met mn meisje
Klinkt alsof je al een ras op het oog hebt?Zoek stok! schreef:Ik vind het alletwee leuk. Mijn volgende hondje is een mediumLysette schreef:Zo anders he, medium of large. Tenminste als ik met Ziva loop denk ik echt vanZoek stok! schreef:Leuk!! Ik mis het lopen met een medium hondje wel een beetje, mooie filmpjes van Jip.Sander vindt het weer irritant om met Jip te lopen omdat die veel dichter bij loopt. Ik ben wel blij met mn meisje
Doet ze dat tijdens de training ook? Anders is het denk ik meer van de spanning, heb zo 123 geen tips die je binnen de ring kunt doen. Daar kun je hooguit met je stem werken. Je mag wachten met de riem afdoen tot de keurmeester fluit. Als het lang duurt voordat hij fluit, doordat er iets moet worden aangepast, tijdwaarneming rammelt od, mag je volgens mij zelfs even de ring uitlopen en opnieuw binnenkomen om de spanning te reduceren. Ik zal je filmpje nog even kijken ook, want het staat me bij dat de ringmeester heel irritant na de eerste sprong ging staan om na het fluitje slechts een beetje aan de kant te gaan, wat ook bij een aantal honden voor extra spanning zorgde.sirene schreef:Heeft iemand nog goede tips om Qiet sneller te laten starten. Ik zie vooral in het eerste rondje dat ze wat onzeker is. Ze staat te gapen en om zich heen te kijken.
Ik moet haar iig niet met met mijn handen neerzetten maar haar in de juiste positie lokken.
Lysette zei al om te proberen meteen na het neerzetten te starten. Mag je eigenlijk wachten met met de riem afdoen en neerzetten tot de km fluit ?
Dankjewel.bennie schreef: Doet ze dat tijdens de training ook? Anders is het denk ik meer van de spanning, heb zo 123 geen tips die je binnen de ring kunt doen. Daar kun je hooguit met je stem werken. Je mag wachten met de riem afdoen tot de keurmeester fluit. Als het lang duurt voordat hij fluit, doordat er iets moet worden aangepast, tijdwaarneming rammelt od, mag je volgens mij zelfs even de ring uitlopen en opnieuw binnenkomen om de spanning te reduceren. Ik zal je filmpje nog even kijken ook, want het staat me bij dat de ringmeester heel irritant na de eerste sprong ging staan om na het fluitje slechts een beetje aan de kant te gaan, wat ook bij een aantal honden voor extra spanning zorgde.
Bij het spel moesten we inderdaad heeeeel lang wachten. Als dat ooit nog eens gebeurt weet ik iig dat ik dan even de ring uit mag want dit werkt niet motiverend voor haar.bennie schreef:Bij het VP is ze inderdaad nerveus en kijkt ze ook nog even naar de ringmeester alvorens ze start, je verliest bij de eerste sprong even oogcontact, ze komt daar ook even uit lijn in jouw richting. De band staat hier ook gericht naar het niets, dat kan ook meespelen.
Bij de jumping gaat ze volgens mij goed gemotiveerd van start.
Het spelletje tenslotte, meen ik mij te herinneren dat er bij jou gepruts was met de tijdwaarneming. In zo'n geval zou ik dus even de ring verlaten en opnieuw starten, ze stond daar al zo lang dat ze een beetje in slaap was gesukkeld.