En wat was het antwoord?Nanna schreef:dat heb ik haar gevraagdtekkel schreef: Want waarom zou Vetje ausgerechnet Nanna dat fotootje sturen?
Monologue intérieur zeker

Mag jij jokkenEn nee, ik bak geen poets.

Moderator: moderatorteam
En wat was het antwoord?Nanna schreef:dat heb ik haar gevraagdtekkel schreef: Want waarom zou Vetje ausgerechnet Nanna dat fotootje sturen?
Mag jij jokkenEn nee, ik bak geen poets.
even volslagen off-topic, maar dit is kenadie. die heb ik tweemaal mogen ontmoeten de afgelopen paar jaar en ik kan jullie zeggen dat het een wel hoogst aangenaam dametje is.MARC_S schreef:
linlin schreef:even volslagen off-topic, maar dit is kenadie. die heb ik tweemaal mogen ontmoeten de afgelopen paar jaar en ik kan jullie zeggen dat het een wel hoogst aangenaam dametje is.MARC_S schreef:
ze hoort niet zo goed dus je moet dui-de-lijk spreken, dat schepte wel een bandwant haar stem is nou ook niet bepaald als een kerkklok zo luid en het gehoor van jullie lin is ook niet al te optimaal, maar ze is zo vreselijk charmant, geestig en vooral zo vreselijk lief. ouders zijn ook volkomen okee. broer ook.
ze hangt maar wat graag bij je op schoot en meestal mot ik dat niet zo met koters behalve eigen volk, maar met kenadie was het alleen maar feest. wat een intens bijzonder mensje. om blij van te worden.
Het snoetje is toch al gewoon anders.freskin schreef:![]()
Alleen de tekening lijkt er een beetje op.......heel vreemd![]()
Als dit al een dwerg zou zijn zoals Marc opperde zou ze toch wel grotere gezondheidsproblemen hebben? Dwergjes worden ook niet oud. Ik vind het een hele dubieuze zaak. Ik vind haar ook qua lichaamsverhoudingen (voor zover je dat op deze foto kan zien) niet heel raar lijken. De dwergjes waar ik foto's van heb gezien hadden allemaal hele vreemde verhoudingen.
Maar ik hoop echt voor TS dat dit geen dwergje is......
Als ik een nest shelties heb liggen en ik pluk om de hoek een kooikerpup weg... die leg ik gewoon bij de sheltiepups en ik zeg "die ga ik zijn nek omdraaien".... wedden dat iemand dat zielig vind en deze "sheltie" van mij koopt?MARC_S schreef:Stuur Nanna nog eens wat foto's. Ik ben nl erg benieuwd naar haar zijaanzicht. Dat zal veel duidelijk maken.
Overigens denk ik ook dat het om een dwergras-kruising gaat maar ik kan er gewoon niet bij dat de moederhond dat hondje in het nest had liggen en dat de moeder een St Bernhard was.
En ik heb ook geen goede argumenten tegen dwerggroei gehoord. Uiteraard is dat het minst logische maar het kan en bestaat wel degelijk en dit hondje laat niets zien wat uit kan sluiten dat het een dwerg is van het ras Sint Bernhard.
neej, een of andere vorm van primordial dwarfism om het maar even in goed nederlands te zeggen, als ik het me goed herinner. oh, het is zó'n speciaal meiske. ze heeft enorme indruk op me gemaakt.tekkel schreef: Volgens mij heeft zij geen dwerggroei maar progeria, die snelle-verouderingsziekte.
Toen ze 8 maanden oud was werd Kenadie gediagnosticeerd met primordiale dwerggroei, waardoor ze altijd klein zal blijven. Het schijnt dat maar 100 mensen op de wereld bestaan met dezelfde conditie.
Kenadie is nu 7 jaar oud, 76 centimeter lang en speelt de hoofdrol in Iep! (2010), haar eerste film.
Geloof mij maar dat die fukker dat hondje echt níet de nek had omgedraaid hoor.vetje schreef:ja jongens ik weet ook wel dat ik trut ben en de fokker sponsert
maar het gaat mij om het hondje hoe ik die kan helpen
de fokker zou der anders de nek hebben omgedraaid
en dat kon ik niet hebben, en vooral niet als je nog vol verdriet zit van het overlijden van je eigen hond, ik had inderdaad weg kunnen lopen bij die fokker maar toen ik hoorde wat hij van plan was moest ik het wel kopen, dan heb ik toch een leven gered
maar ik zat niet te wachten op commentaar maar verwachte dat jullie me wel enige tips konden geven om dit hondje een tweede kans te geven
En Sinterklaas en de Kerstman bestaan ook echt!!!vetje schreef:gisteren naar de da geweest, geen dwerg groei, geen waterhoofd
( hoofdgroei iedere dag opgemeten)omdat de fontanel goed gesloten was, en het hoofje de juiste groote had
gewoon een gezond hondje, moest me niet druk maken
is een st.b maar dan een die heel klein is gebleven, contact gehad met de dierenarts in dommelen (da van de fokker)en die vertelde mijn da dat hij zo klein was geboren en de rest groot dit komt 1op de miljoen voor
groetjes aike
Helemaal mee eensrenee-uk schreef:Nogmaals de raad om je hondje even goed na te laten kijken bij een andere DA.
Broodfokkers hebben vaak een 'eigen' DA, die ze leuk wat extra's laten verdienen voor foute info en foute invullingen in de paspoorten van de honden die door die broodfokkers verkocht worden.
Het is ook helemaal niet zeker dat dat jouw pupje inderdaad de inentingen gehad heeft die in het paspoort staan en dat is toch wel belangrijk als het met andere hondjes in contact gaat komen.
Je kunt beter nu wat extra geld uitgeven aan nog een consult bij een DA die hier verder helemaal niks mee te maken heeft, dan dat je dadelijk echt handen vol met geld kwijt bent omdat je pup totaal niet beschermd is.
En verder zou ik maar leren leven met het feit dat je je inderdaad hebt laten bedonderen, maar daaronder hoeft pupke toch niet te lijden?
Hoe blonT moet je zijn om dit alles te willen geloven????vetje schreef:gisteren naar de da geweest, geen dwerg groei, geen waterhoofd
( hoofdgroei iedere dag opgemeten)omdat de fontanel goed gesloten was, en het hoofje de juiste groote had
is een st.b maar dan een die heel klein is gebleven, contact gehad met de dierenarts in dommelen (da van de fokker)en die vertelde mijn da dat hij zo klein was geboren en de rest groot dit komt 1op de miljoen voor
groetjes aike
Deze "dierenarts" is al eens bij (ik geloof?) Radar geweest. Radar had toen ook een pup gekocht bij een "fokker"vetje schreef:gisteren naar de da geweest, geen dwerg groei, geen waterhoofd
groetjes aike