Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Frederique schreef:Hihi, die foto wil ik wel zien dan Sonja
Hier er ook zin in
Ik doe helemaal niet mee met workshops want ik had het helemaal gemist
en toen zaten ze al vol
Maar ik denk er hetzelfde over als Magnum
Dus ik ga lekker ergens zitten/lopen/staan en ik zie het allemaal wel.
Je kan nog meedoen met de frisbee workshop die ga ik misschien doen, maar denk eigenlijk dat 2 achter elkaar wel veel is voor Jules Dus als iemand anders ook graag wil?
sirene schreef:Ik heb er ook zin in! Heb bijna alles al in mijn Seicento gepropt om even te kijken of dat wel paste.
Onbegrijpelijk dat ik nog steeds niet ben ontdekt door de Fiat als promotor.
2 benches, mandjes, dekbed, 2 knaagdierenrennen (10 m2), ploptent, stoel, karretje, 5 honden met spulletjes, drinkbakken en mezelf! Ik moet morgen echt even een foto maken voor ik wegrij
Vond het al zo knap dat je ze er alle 5 in kreeg! Hoewel, toen ik ze van de week zo gezellig met zijn tweetjes voorin zag zitten begon ik het een beetje te begrijpen
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
Ik ben nu druk de laatste dingen aan het inpakken en loop de onderdelen na wat ik mee moet nemen. Kom ik bij de GG en zie ik dat er een aantal losloop oefeningen zijn :N: :N: Ik mag toch wel ipv los een lang lijntje aanklikken he whaaaaaaaaaaaaaah. Zijn er liefhebbers die al sdat niet mag zich nu al aanbieden om achter hem aan te rennen????
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
sirene schreef:Ik heb er ook zin in! Heb bijna alles al in mijn Seicento gepropt om even te kijken of dat wel paste.
Onbegrijpelijk dat ik nog steeds niet ben ontdekt door de Fiat als promotor.
2 benches, mandjes, dekbed, 2 knaagdierenrennen (10 m2), ploptent, stoel, karretje, 5 honden met spulletjes, drinkbakken en mezelf! Ik moet morgen echt even een foto maken voor ik wegrij
Vond het al zo knap dat je ze er alle 5 in kreeg! Hoewel, toen ik ze van de week zo gezellig met zijn tweetjes voorin zag zitten begon ik het een beetje te begrijpen
Ik rij mee met Carma, zij maar 1 hond...kom ik aan met mn 3 honden en spullen
EstherK schreef: Ik kan dus eventueel als hondenoppas fungeren. Ik ben wel wat gewend dus kom maar op.
de hondenoppassen zouden ergens allemaal bij een 'hondenoppaskraampje' moeten gaan staan, daar kan je dan een oppas afhalen (zoals elders een broodje of drank) .
Dan moeten ze wel gesorteerd worden...degene die ook honden aankunnen die uitvallen en degene die alleen maar brave hondjes willen enz..
Nanna schreef:Ik neem geen stoeltje mee, ga me als een koekoek gedragen.
Pik steeds wel een stoel in van iemand die bloedig staat te workshoppen En rommel dan meteen door de erbij neergezette tassen heen
Je bedoelt dat je de door jou meegebrachte pakjes frisdrank in andermans tas pleurt? Ik vond vorig jaar thuis een paar pakjes appelsap geloof ik waar ik jouw mee heb zien zitten
Inge O schreef:
de hondenoppassen zouden ergens allemaal bij een 'hondenoppaskraampje' moeten gaan staan, daar kan je dan een oppas afhalen (zoals elders een broodje of drank) .
Dan moeten ze wel gesorteerd worden...degene die ook honden aankunnen die uitvallen en degene die alleen maar brave hondjes willen enz..
ja, dat soort administratie hoort er op z'n minst wel bij natuurlijk.
Oh maar we kunnen de Work-shop 'Hangjongeren' wel omzetten in een hondenoppas workshop hoor.
En ik kan wel iets aan de lijn hebben....maar ben eigenlijk, heel stiekem, altijd een beetje huiverig - voorzichtig met 'vreemde' honden...... ( niet doorvertellen hoor .. )
EstherK schreef: Ik kan dus eventueel als hondenoppas fungeren. Ik ben wel wat gewend dus kom maar op.
Goed plan
Ik hoop dat ik Baco ergens aan een hek kan zetten als ik even een rondje wil gaan lopen, de grondpen heeft hij er zo uit, dat had ik ook al gedroomd gisteren. :N:
Dan sluit ik me ook graag aan bij het hondenoppaskraampje!
Moeilijk of makkelijk maakt niet uit, als er dan maar wel een instructie bij komt met wat wel en niet mag/kan
Als het het eerste rondje uit te houden is dan wil ik James nog wel een keer. Als ik normaal met hem een stukje kan lopen zonder dat mijn arm eraf gerukt wordt dus
Hilde schreef:Als het het eerste rondje uit te houden is dan wil ik James nog wel een keer. Als ik normaal met hem een stukje kan lopen zonder dat mijn arm eraf gerukt wordt dus
je krijgt wel knakworstjes mee hoor;D dan is die lief. Jazz trekt harder;)
Mijn honden mogen de hele dag meegenomen worden, ben ik ervan af
Alleen die teckel gaat janken als ze met iemand anders mee moet, dus die huppelt de hele dag mee.
Hilde schreef:Als het het eerste rondje uit te houden is dan wil ik James nog wel een keer. Als ik normaal met hem een stukje kan lopen zonder dat mijn arm eraf gerukt wordt dus