Moderator: moderatorteam
Hilde schreef:Ja sorry Inge maar nu móet ik de Puli's wel voor laten gaan![]()
:N: ik had het over een hondjebilly schreef:Afgesproken Alma, parkeer ik Baak bij joualm@ schreef:Ik wil ook wel op een hondje passen als het nodig is
Als hij ligt is hij heel klein hooralm@ schreef::N: ik had het over een hondjebilly schreef:Afgesproken Alma, parkeer ik Baak bij joualm@ schreef:Ik wil ook wel op een hondje passen als het nodig is
Hier hier hier hier hierHutsje schreef:lijfje?alm@ schreef:Ik wil ook wel op een hondje passen als het nodig is
oh, mag hoor, graag! ik hoor net dat reinier het druk genoeg heeft met de camera_Inge_ schreef:Hier hier hier hier hierHutsje schreef:lijfje?alm@ schreef:Ik wil ook wel op een hondje passen als het nodig is
Hutsje schreef:
oh, mag hoor, graag! ik hoor net dat reinier het druk genoeg heeft met de camera
oooh, leuk! je mag ook de 1e ronde combisport doen met lijf in mijn plaats hoor, als je dat leuk vindt. of met een van je eigen hondjes. anders doe ik hem met kief, ik was ook al invaller_Inge_ schreef:Hutsje schreef:
oh, mag hoor, graag! ik hoor net dat reinier het druk genoeg heeft met de camera![]()
sowieso doe ik ronde 1 en 2 niets dus..hebbuh
dump maar bij mn tentje
![]()
Kan je gelijk je fotomodellen ontmoeten :N:
Hutsje schreef: oooh, leuk! je mag ook de 1e ronde combisport doen met lijf in mijn plaats hoor, als je dat leuk vindt. of met een van je eigen hondjes. anders doe ik hem met kief, ik was ook al invaller
Ik heb de Puli's dus wegggggggggg jijLéonieHonden schreef:Ik ook niet. Oppas spelen als je zelf geen hond hebt is heeeel erg.
Ja alleen jij mag hem uit de bench halen en meenemen/knuffelenHilde schreef:Ik niet Inge (van de 3 J's) ik laat hem niet met rustIk ben de broodjesmevrouw volgens James
Dat gaat hij leuk vinden_Inge_ schreef:Ja alleen jij mag hem uit de bench halen en meenemen/knuffelen
Moet je wel je brood meenemenHilde schreef:Dat gaat hij leuk vinden_Inge_ schreef:Ja alleen jij mag hem uit de bench halen en meenemen/knuffelen
Ja hè, echt vreselijk!LéonieHonden schreef:Ik ook niet. Oppas spelen als je zelf geen hond hebt is heeeel erg.
Wel op tijd je oppashond ophalen he, 3 uurveertje schreef:Ja hè, echt vreselijk!LéonieHonden schreef:Ik ook niet. Oppas spelen als je zelf geen hond hebt is heeeel erg.
Mocht vandaag ook weer even op Kaya en Bo passen
_Inge_ schreef:Wel op tijd je oppashond ophalen he, 3 uurveertje schreef:Ja hè, echt vreselijk!LéonieHonden schreef:Ik ook niet. Oppas spelen als je zelf geen hond hebt is heeeel erg.
Mocht vandaag ook weer even op Kaya en Bo passen
Vast wel..er loopt sowieso geen ander hondje zoals Jazz rond...en ze heeft een roze tuigje omveertje schreef:
![]()
Hoop dat ik jullie voor die tijd al gevonden heb, maar dat komt vast helemaal goed