Moderator: moderatorteam
Brigitte schreef:Ik heb een probleem en ik hoop dat ik er binnen 2 uur een oplossing voor hebanders blijf ik thuis
Brigitte schreef:Ik heb een probleem en ik hoop dat ik er binnen 2 uur een oplossing voor hebanders blijf ik thuis
Als het niet al te warm wordt is het opgelostTiny schreef:Brigitte schreef:Ik heb een probleem en ik hoop dat ik er binnen 2 uur een oplossing voor hebanders blijf ik thuis
Wat is het probleem danBrigitte schreef:Als het niet al te warm wordt is het opgelostTiny schreef:Brigitte schreef:Ik heb een probleem en ik hoop dat ik er binnen 2 uur een oplossing voor hebanders blijf ik thuis
Het wordt een lekkere temperatuur, zo opgelostBrigitte schreef:Als het niet al te warm wordt is het opgelostTiny schreef:Brigitte schreef:Ik heb een probleem en ik hoop dat ik er binnen 2 uur een oplossing voor hebanders blijf ik thuis
Dat ik honden in de auto moet laten zitten, nu is dat geen probleem want ze zijn dat wel gewend langer in de auto zitten maar dan moet het natuurlijk wel een lekkere temp zijn_Inge_ schreef: Wat is het probleem dan
Ik kan 2 honden aan een grondpin neer zetten die trekken ze er niet uit maar ik moet mijn asociale hondje_Inge_ schreef:Kan je geen bench ergens neerzetten bij een tentje?
Brigitte schreef:liefhebber voor Tank
Thanks Kit en Tiny, ik kan Tank wel aan een grondpin zetten hoor, die zal niet bewegenkitty2 schreef:Bri, als je onverhoopt toch oppas nodig hebt wil ik me wel op offeren hoor
hoop wel dat je komt, kan ik Diesel en Elektra vergelijken of ze op elkaar lijken hihi. (zal niet te dichtbij komen hoorBrigitte schreef:Thanks Kit en Tiny, ik kan Tank wel aan een grondpin zetten hoor, die zal niet bewegenkitty2 schreef:Bri, als je onverhoopt toch oppas nodig hebt wil ik me wel op offeren hoorals er dan evt iemand alleen een oogje op hem zou willen houden ben ik al heel blij
Nee hoorbasil schreef:Heeft ze zich verslapen?alm@ schreef:Ik zit helemaal klaar te wachten op Whera![]()