Ik vond Blondie trouwens ook een hele spontane meid, heb ik ook nog even leuk mee staan kletsen

@_Inge_ : Ging prima zo toch, het meeliften? Ik vond het in elk geval een stuk gezelliger dan alleen rijden

Moderator: moderatorteam
Ja ging perfect, de dames waren lekker stil achterin en inderdaad erg gezellig;)Carma schreef:Jeanette van Kaiou vind ik een hele lieve, spontane persoonlijkheid. Heel leuk om je eens te hebben ontmoet Jeanette!
Ik vond Blondie trouwens ook een hele spontane meid, heb ik ook nog even leuk mee staan kletsen.
@_Inge_ : Ging prima zo toch, het meeliften? Ik vond het in elk geval een stuk gezelliger dan alleen rijden
In een gouden lijstje.Rinne Roos schreef: Mayla (heb je je fleecetouw nog boven je bed gehangen?)
Hihihi! Ze zijn anders heel mooi geworden, abstracte kunst eigenlijk als je er goed naar kijkt.YvetteJ schreef:Maylala, die is supergezellig! En niet zo goed in fleecetouwen knopen![]()
Thanks poes!Jinx schreef:Mayla is juist briljant in fleecetouwen knopen ja![]()
Oh ik rook mezelf trouwens halverwege de dag al. Wat een benauwd weertje was het zeg :N:
Haha ik zit helemaal te blozen hier!! Ik vond het erg leuk trouwens, je workshop! Je bent een geweldig lerares. Met engelengeduld!shanty schreef:
Echt wel ! wat een geweldig mens haha
Ik ben een soort dieseltje. Moeilijk op gang te brengen, daarna niet meer te stoppen.YvetteJ schreef:
Haha, ze moest behoorlijk op gang komen eerst hoor!!![]()
![]()
ZEG !Euhm.. Nou ja Shanty met haar engelengeduld dus
Excuses excuses!!! :N:poembaa schreef:ZEG !Euhm.. Nou ja Shanty met haar engelengeduld dus
Hang ik daar een beetje half (heel?) over een tafel heen om uitleg te geven !! Phoe .....
Kun je na gaan Cloor hoe erg jij bent..kitty2 schreef:cloris schreef:kitty2 schreef:
En van Cloris had ik een ehmm, braver beeld zeg maar, stiekum is ze gewoon compleet maf![]()
Ben je niet in de war met Leane?ik ben toch heel braaf
Hell no![]()
![]()
Daar gaat je reputatiecloris schreef:Ik schrik er wel een beetje van
Jaren aan gewerkt en 1 doedag en alles is wegalm@ schreef:Daar gaat je reputatiecloris schreef:Ik schrik er wel een beetje van
nu ben ik er niet bij geweest,maar op de foto zag ik ook een totaal andere cloris staan dan ik dachtcloris schreef:Jaren aan gewerkt en 1 doedag en alles is wegalm@ schreef:Daar gaat je reputatiecloris schreef:Ik schrik er wel een beetje van
Je bent niet de enige hoorZoek stok! schreef:Dat had ik met massam. Dat lijkt eigenlijk best een normaal mens toen ik haar zo zag zaterdag![]()
(duikt weg)
Nah. Ze kan in elk geval wel netjes eten, dat scheeltPepie schreef:een beetje deftig
alm@ schreef:Je bent niet de enige hoorZoek stok! schreef:Dat had ik met massam. Dat lijkt eigenlijk best een normaal mens toen ik haar zo zag zaterdag![]()
(duikt weg)![]()
(duikt ook weg)
Kenau :lol:cloris schreef:Ik schrik er wel een beetje van
Ik ben met Marianne al een keer voor schut gegaan, dat doe ik geen 2e keer meer :N:massam schreef:
wat dachten jullie eerst dan?
alm@ schreef:Ik ben met Marianne al een keer voor schut gegaan, dat doe ik geen 2e keer meer :N:massam schreef:
wat dachten jullie eerst dan?
Zo kun je het ook bekijkenmassam schreef:ik vind het eigenlijk wel goed dat alle modjes als nog gekker dan we dachten beschreven worden en ik ben normaal!
Keep on dreaming , babe .massam schreef:
ik vind het eigenlijk wel goed dat alle modjes als nog gekker dan we dachten beschreven worden en ik ben normaal!
Dat zeg ikalm@ schreef:Nah. Ze kan in elk geval wel netjes eten, dat scheeltPepie schreef:een beetje deftig
chrico schreef:Kenau :lol:cloris schreef:Ik schrik er wel een beetje van
Zoek stok! schreef:Zo kun je het ook bekijkenmassam schreef:ik vind het eigenlijk wel goed dat alle modjes als nog gekker dan we dachten beschreven worden en ik ben normaal!
dat is alleen maar lijken hoor met haar engele gezichtjeZoek stok! schreef:Dat had ik met massam. Dat lijkt eigenlijk best een normaal mens toen ik haar zo zag zaterdag![]()
(duikt weg)
zeg al de modjes hou mij er buitenmassam schreef:
ik vind het eigenlijk wel goed dat alle modjes als nog gekker dan we dachten beschreven worden en ik ben normaal!
twinkeltje schreef:dat is alleen maar lijken hoor met haar engele gezichtjeZoek stok! schreef:Dat had ik met massam. Dat lijkt eigenlijk best een normaal mens toen ik haar zo zag zaterdag![]()
(duikt weg)