echt niealm@ schreef:Ik denk niet, na zaterdag, dat ik ooit nog een moderator serieus neem hier

Moderator: moderatorteam
echt niealm@ schreef:Ik denk niet, na zaterdag, dat ik ooit nog een moderator serieus neem hier
Dat heb ik nooit gedaan.alm@ schreef:Ik denk niet, na zaterdag, dat ik ooit nog een moderator serieus neem hier
Dat is niets nieuws voor onsQal schreef:Dat heb ik nooit gedaan.alm@ schreef:Ik denk niet, na zaterdag, dat ik ooit nog een moderator serieus neem hier
Eigenlijk had er een camera dat hoekje de hele dag moeten filmen, had heel leuk geweest voor op het forum, ultime vermaak hoor jemig wat kunnen die tekeer gaan.alm@ schreef:Ik denk niet, na zaterdag, dat ik ooit nog een moderator serieus neem hier
Dat is jouw interpretatiemassam schreef:maar ik ben normaal volgens alma en zoekstok![]()
alm@ schreef:Dat is jouw interpretatiemassam schreef:maar ik ben normaal volgens alma en zoekstok![]()
chrico schreef:Wil je koffie met gebak![]()
Maar dank je wel![]()
En wat hebben jullie nog meer geroddeld?
Zoek stok! schreef:Lars kon ook heel goed met Nikan lopen
Hij was als een mak schaapje en ik vond het wel schattig dat ik er uitleg bij kreeg gezien het kalf wat ik zelf natuurlijk heb.chrico schreef: Maar Lars lette goed op en ik vertrouwde er op dat het goed ging samen naar zijn bench en dat was ook zo
had je thuis de hele dag naar kunnen kijken heBrigitte schreef:Eigenlijk had er een camera dat hoekje de hele dag moeten filmen, had heel leuk geweest voor op het forum, ultime vermaak hoor jemig wat kunnen die tekeer gaan.alm@ schreef:Ik denk niet, na zaterdag, dat ik ooit nog een moderator serieus neem hier
Vreemd, ik heb je nooit gesproken, dus kan je ook niet oordelen over mij. Ik ben nl. de normaalste, rustigste en meest beleefde van het stel.alm@ schreef:Ik denk niet, na zaterdag, dat ik ooit nog een moderator serieus neem hier
We hadden tegelijk fotografieles, ik heb je heel kort gesprokenJacky schreef:Vreemd, ik heb je nooit gesproken, dus kan je ook niet oordelen over mij. Ik ben nl. de normaalste, rustigste en meest beleefde van het stel.alm@ schreef:Ik denk niet, na zaterdag, dat ik ooit nog een moderator serieus neem hier
Ik had helemaal geen fotografielesalm@ schreef:We hadden tegelijk fotografieles, ik heb je heel kort gesprokenJacky schreef:Vreemd, ik heb je nooit gesproken, dus kan je ook niet oordelen over mij. Ik ben nl. de normaalste, rustigste en meest beleefde van het stel.alm@ schreef:Ik denk niet, na zaterdag, dat ik ooit nog een moderator serieus neem hiermoet wel beamen dat je vrij rustig, normaal en beleefd bent
alm@ schreef:We hadden tegelijk fotografieles, ik heb je heel kort gesprokenJacky schreef:Vreemd, ik heb je nooit gesproken, dus kan je ook niet oordelen over mij. Ik ben nl. de normaalste, rustigste en meest beleefde van het stel.alm@ schreef:Ik denk niet, na zaterdag, dat ik ooit nog een moderator serieus neem hiermoet wel beamen dat je vrij rustig, normaal en beleefd bent
Vergissing. Het was Masha. SorryJacky schreef:
Ik had helemaal geen fotografieleswie dacht jij dat ik was dan.
We hadden tegelijk fotografieles, [/quote]alm@ schreef: