Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
6 puppy's door vrouw verdronken
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell
Re: 6 puppy's door vrouw verdronken
Ze zouden ipv. doodsbedreigingen ook aan oplossingen kunnen gaan werken.
Steriliseren/castreren de dieren waar toch niet mee gefokt gaat worden. Voorkomt een hoop van deze dingen.
Heb het filmpje niet gezien, denk niet dat ik daar lekker van zou kunnen slapen.
Steriliseren/castreren de dieren waar toch niet mee gefokt gaat worden. Voorkomt een hoop van deze dingen.
Heb het filmpje niet gezien, denk niet dat ik daar lekker van zou kunnen slapen.

It's much bigger up close - Captain Jack Sparrow
- basje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennen en Franse buldog
Vreselijk. 

- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
walgelijk, en waarom het nu weer gefilmd moest worden
volgens mij zijn ze trouwens ook nog maar net geboren, doe ze dan in een zakje met chloroform.

volgens mij zijn ze trouwens ook nog maar net geboren, doe ze dan in een zakje met chloroform.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- Linsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Bij die mensen die erop reageren zitten ook behoorlijk gestoorde gevallen.dogluna schreef:http://www.telegraaf.nl/buitenland/7526 ... tml?p=11,2

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Jack Russels
bouvierpoedel schreef:Mijn opa's en vader keilde ook de kittens en puppen tegen de muur of verzopen ze .
1 opa was wel een hufter en klootzak 1e klas.
Maar mijn andere opa en pa waren vriendelijke mensen met hele zachte vriendelijke karakters.
Dat grietje zal misschien uit een familie/dorp komen waar het nog heel gewoon is om dit soort dingen te doen.
Ja vroeger bij een vriendin op de boerderij gebeurde dat ook.
Vond het vreselijk, terwijl het voor hun een gewone zaak was.
Groetjes Willy, Djock en Puck

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Dan moet je god ook maar net in je hartje toelaten.Martijn schreef:Dat een stelletje inteeltfreaks op het platteland heeft besloten dat levende wezens geen waarde hebben die verder gaat dan alleen wat ze kosten, maakt niet dat het op een lompe manier mollen van alles wat je niet meer nodig hebt acceptabel is.
Als je vindt dat je je moet bemoeien met de voortplanting van die beesten dan heb je dat op een beetje christelijke manier te doen.

Wat je zegt ben je zelfffff 

-
- Zeer actief
Kun je nu niet gewoon blij voor iemand zijn ipv iemand uitlachen die zijn hart opend.??Nanna schreef:bouvierpoedel schreef:Dan moet je god ook maar net in je hartje toelaten.Martijn schreef: Als je vindt dat je je moet bemoeien met de voortplanting van die beesten dan heb je dat op een beetje christelijke manier te doen.![]()

Als je maar weet dat de here ook van jou houd hoor.

-
- Zeer actief
Vandaar de verbittering .Nanna schreef:Ik denk dat jij liever in de heren, sorry, hére, zit dan ikbouvierpoedel schreef: Als je maar weet dat de here ook van jou houd hoor.

Jouw heer komt niet meer in jou.

- Lellibel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond.
Het ís jammer en zielig, maar een pup laten verdrinken is veel zieliger dan in 1 klap dood. Ik ken genoeg mousery's die zo het voer van hun slang verzorgen. Dat is beter dan ze langzaam te laten stikken. Maar dat je ze laat verdrinken, je het filmt, op youtube zet en het nog leuk vind om te doen is gewoon ziek.DjockPuck schreef:bouvierpoedel schreef:Mijn opa's en vader keilde ook de kittens en puppen tegen de muur of verzopen ze .
1 opa was wel een hufter en klootzak 1e klas.
Maar mijn andere opa en pa waren vriendelijke mensen met hele zachte vriendelijke karakters.
Dat grietje zal misschien uit een familie/dorp komen waar het nog heel gewoon is om dit soort dingen te doen.
Ja vroeger bij een vriendin op de boerderij gebeurde dat ook.
Vond het vreselijk, terwijl het voor hun een gewone zaak was.

- Amber
- Zeer actief
- Contacteer:
Ze is inmiddels gepakt, door dat een aantal mensen die nogal handig zijn met de pc, staat ze nu met naam adres,en telefoonnummer op oa, het bullmastiffkluppie, en vast nog op meerdere forums, en ze schijnt te zijn ondervraagd, en ze heeft min of meer haar excusses gemaakt.,, staat ook daar.
Groetjes van Amber en een poot van Mack en Kay
- Annemiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): American Staffordshire Terriers
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ik kijk niet naar dit soort filmpjes. Kan er niet tegen.
Ziek zijn zulke mensen.
Ziek zijn zulke mensen.

Groetjes Annemieke
- Chris*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herders
Blijkbaar heeft ze plezier in honden doden.
Hier is haar facebook profiel waar ze trots over verteld en foto's plaatst:
" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier is haar facebook profiel waar ze trots over verteld en foto's plaatst:
" onclick="window.open(this.href);return false;

- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Aantal honden: 3
Eh... ik heb zo'n vermoeden dat zij dit niet zelf is, maar iemand die in haar naam een profiel heeft aangemaakt. Vooral aangezien het oudste bericht 19 uur oud is.RECENTE BEZIGHEDEN
Antonia Miskic is lid geworden van Facebook.

- dogluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De Duitse Dog
Ze is inmiddels opgepakt
http://www.telegraaf.nl/buitenland/7549 ... html?p=3,2" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.telegraaf.nl/buitenland/7549 ... html?p=3,2" onclick="window.open(this.href);return false;

Groetjes van Ans en een doggenlebber van Lotte en Guus
Luna 25-11-1999-28-12-2006 Dimple 22-11-2000_ 07-05-2009 Voor altijd in mijn hart
- Lothian
- Zeer actief
"Michael Bay, Amerikaanse filmregisseur van onder andere Pearl Harbor en Transformers, loofde eerder vandaag een beloning van ruim veertigduizend euro uit de gouden tip om het meisje te vinden."
Pffff, dit gaat echt helemaal nergens meer over... met dat geld kan je een hele hoop dierenleed aanpakken. Maar ja, dit is natuurlijk een mooiere publiciteitsstunt.
Pffff, dit gaat echt helemaal nergens meer over... met dat geld kan je een hele hoop dierenleed aanpakken. Maar ja, dit is natuurlijk een mooiere publiciteitsstunt.

- Robin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): shi tzu x maltezer x jackrussel Robin en Mikai
- Aantal honden: 2
Euthanasie is wat anders ja... Slacht vind ik net zo ziek. Dieren doodmaken omdat ze lekker zijn. Er is wel meer lekker.iones schreef:Mensen die dieren opzettelijk doden voor de fun kunnen zijn ziek in hun hoofd en kunnen wel degelijk de overstap gaan maken naar mensen.maart schreef:Nou, ik heb vandaag ook pasgeboren dieren dood gedaan, de komende dagen zal ik dat blijven doen zelfs. Toch denk ik niet dat ik de overstap zal maken naar andere dieren/ laat staan mensenamber81 schreef:pesies, dat zijn van die potentiele seriemoordenaars en dergelijken![]()
op zich vind ik het dooddoen van de pups geen ramp. Het hoeft natuurlijk niet, er bestaan manieren om je hond niet te laten werpen. En ik vind het vreselijk om zien, maar dat is omdat ik emotioneel reageer op die honden.
Maar er bestaan wel andere manieren dan ze in de rivier te gooien.
en al helemaal ga je dat inderdaad niet filmen en ondertussen 'wieeeee' roepen als je er ene gooit
Dieren doden voor de slacht, of euthanasie is een heel ander uitgangspunt.
Ik heb het filmpje niet gekeken. Zoiets krijg ik toch niet meer van mn netvlies af. En ik help er niemand mee..
- Lin-C
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Russische Toy Terriër
- Aantal honden: 1
Afschuwelijk wijf. Handen en voeten aan elkaar binden en in de rivier pleuren, adeju!
- christina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een asbakkie* een mix d'amour de Greece, twee katten en kippen.
-
- Zeer actief
Je bent zeker ook net ontslagen uit de TBS.?Lin-C schreef:Afschuwelijk wijf. Handen en voeten aan elkaar binden en in de rivier pleuren, adeju!

- Lin-C
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Russische Toy Terriër
bouvierpoedel schreef:Je bent zeker ook net ontslagen uit de TBS.?Lin-C schreef:Afschuwelijk wijf. Handen en voeten aan elkaar binden en in de rivier pleuren, adeju!![]()
Ja, klopt. Alleen net te laat blijkbaar, anders had ik haar kunnen pakken voordat de politie haar had opgepakt

- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
'Puppymeisje' aangehouden in Bosnië
Uitgegeven: 3 september 2010 18:08
Laatst gewijzigd: 3 september 2010 18:08
AMSTERDAM - Een meisje dat zich heeft laten filmen terwijl ze een aantal jonge hondjes in een snelstromende rivier gooide, is geïdentificeerd en in Bosnië aangehouden.
Dat melden verschillende media vrijdag. Het filmpje circuleert sinds enkele dagen op internet en leidde tot veel verontwaardigde reacties. Anonieme gebruikers van het bekende internetforum 4chan - die eerder de identiteit achterhaalden van een vrouw die een kat in een vuilcontainer gooide - openden een klopjacht op het meisje, en de Amerikaanse regisseur Michael Bay (Transformers) loofde een beloning uit van 50.000 dollar voor wie het meisje zou aangeven.
Aan de hand van tips van plaatselijke dierenrechtenorganisaties heeft de politie in de Bosnische stad Bugojno het meisje opgespoord en aangehouden. Ook haar broer, die de camera zou hebben bediend, werd opgepakt. Later deze week worden haar ouders verhoord.
Het tienermeisje kan - als ze schuldig wordt bevonden aan dierenmishandeling - een boete krijgen die kan oplopen tot vijfduizend euro.
Het gewraakte filmpje is hier te zien (schokkende beelden)
Uitgegeven: 3 september 2010 18:08
Laatst gewijzigd: 3 september 2010 18:08
AMSTERDAM - Een meisje dat zich heeft laten filmen terwijl ze een aantal jonge hondjes in een snelstromende rivier gooide, is geïdentificeerd en in Bosnië aangehouden.
Dat melden verschillende media vrijdag. Het filmpje circuleert sinds enkele dagen op internet en leidde tot veel verontwaardigde reacties. Anonieme gebruikers van het bekende internetforum 4chan - die eerder de identiteit achterhaalden van een vrouw die een kat in een vuilcontainer gooide - openden een klopjacht op het meisje, en de Amerikaanse regisseur Michael Bay (Transformers) loofde een beloning uit van 50.000 dollar voor wie het meisje zou aangeven.
Aan de hand van tips van plaatselijke dierenrechtenorganisaties heeft de politie in de Bosnische stad Bugojno het meisje opgespoord en aangehouden. Ook haar broer, die de camera zou hebben bediend, werd opgepakt. Later deze week worden haar ouders verhoord.
Het tienermeisje kan - als ze schuldig wordt bevonden aan dierenmishandeling - een boete krijgen die kan oplopen tot vijfduizend euro.
Het gewraakte filmpje is hier te zien (schokkende beelden)
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

- Chicoahua
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): chihuahua/shih-tzu
Engelse Bulldog
Ik ga niet kijken! ik weet al genoeg uit de reacties te kunnen zien...vreselijk dat dit soort dingen gebeuren.

-
- Actief
Een langpootmug steekt niet. Je hebt verkeerd gekozenmaart schreef:
kunnen idd, maar worden het daarom nog niet.
Net zoals ze kunnen mishandeld geweest zijn door hun blonde moeder en daarom blonde vrouwen gaan vermoorden
of hun bruinharige stiefmoeder sloot hun jarenlang op in de kast en daarom gaan ze later hun woede gaan richten op bruinharige vrouwen
Ik heb me niet verdiept in seriemoordenaars en hun 'drijfveren', maar ik weet wel dat het niet zo zwart/wit is en dat uit het één het andere volgt. Ik herinner me nog een kameraad vroeger, was denk ik een jaar of 10. Ik had verschrikkelijke angst van die langpootmuggen. hij had er eens eentje aan een touwtje gebonden. En hij wou die mug zijn poten uittrekken.
Ik weet nog dat ik zei dat hij niet mocht. Hij zei me 'ofwel trek ik zijn poten uit, ofwel stop ik hem in je nek". Ik zei dat ie dan maar zijn poten moest uittrekken![]()
Die jongen is nu voor zover ik weet geen seriemoordenaar en denk niet dat hij andere dieren mishandelt of nu nog poten uittrekt.

Hmpf... Ik hoop eerlijk waar dat dat meisje haar ideeën over dieren op de één of de andere manier worden bijgesteld en dat ze gestraft wordt op een manier die rekening houdt met haar daad zelf en niet met de media-hype errond. En natuurlijk al helemaal dat ze zelf niet aangevallen wordt, zoals in al die dreigbrieven staat.
Dit gezegd zijnde vind ik het nu wel even een heerlijke gedachte om mijn gebalde vuist in dat kutwijf haar klotebek te rammen.
Wat vréselijk om te zien.
Dit gezegd zijnde vind ik het nu wel even een heerlijke gedachte om mijn gebalde vuist in dat kutwijf haar klotebek te rammen.
Wat vréselijk om te zien.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
ElieVandoorne schreef:Een langpootmug steekt niet. Je hebt verkeerd gekozenmaart schreef:
kunnen idd, maar worden het daarom nog niet.
Net zoals ze kunnen mishandeld geweest zijn door hun blonde moeder en daarom blonde vrouwen gaan vermoorden
of hun bruinharige stiefmoeder sloot hun jarenlang op in de kast en daarom gaan ze later hun woede gaan richten op bruinharige vrouwen
Ik heb me niet verdiept in seriemoordenaars en hun 'drijfveren', maar ik weet wel dat het niet zo zwart/wit is en dat uit het één het andere volgt. Ik herinner me nog een kameraad vroeger, was denk ik een jaar of 10. Ik had verschrikkelijke angst van die langpootmuggen. hij had er eens eentje aan een touwtje gebonden. En hij wou die mug zijn poten uittrekken.
Ik weet nog dat ik zei dat hij niet mocht. Hij zei me 'ofwel trek ik zijn poten uit, ofwel stop ik hem in je nek". Ik zei dat ie dan maar zijn poten moest uittrekken![]()
Die jongen is nu voor zover ik weet geen seriemoordenaar en denk niet dat hij andere dieren mishandelt of nu nog poten uittrekt.![]()

bloedende vingers Elie, bloedende vingers

- iones
- Zeer actief
En denk je niet dat er mensen zijn (meestal uit noord europese landen) die dat doen? Nooit gehoord van stichtingen die buitenlandse honden ter adoptie stellen en intussen de dieren aldaar opvangen en de lokale overheid proberen ertoe te bewegen om over te gaan tot castratie en sterilisatieprojecten????Sparrow schreef:Ze zouden ipv. doodsbedreigingen ook aan oplossingen kunnen gaan werken.
Die bosnische oma heeft volgens mij helemaal niks gered maar snel effe een paar puppies gehaald.
Die gaan straks ook het water in, als niemand kijkt.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Lothian
- Zeer actief
Wat doen jullie nou allemaal sceptisch, het zijn toch duidelijk dezelfde pups
Die tanpoints zijn alleen een beetje laat tot uiting gekomen.

- Lellibel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond.
Hoe toevallig is het dat er op die afgelegen plaats waar nou net die pups in het water zijn gegooid een oma voorbij liep en ze mee naar huis nam en toen naar youtube ging en zag dat zij nou precies dé pups heeft meegenomen.

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Jammer genoeg zag ik het filmpje voordat ik deze topic zag. anders had ik dat stel de eer idd niet gegund van de zoveelste hit.
Ik heb wel na de eerste gooi afgehaakt.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Jack Russels
teckeltoos schreef:Jammer genoeg zag ik het filmpje voordat ik deze topic zag. anders had ik dat stel de eer idd niet gegund van de zoveelste hit.
En ik was dus ook zo stom om te kijken.

Groetjes Willy, Djock en Puck