Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

6 puppy's door vrouw verdronken

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

vinkje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje

6 puppy's door vrouw verdronken

Ongelezen bericht door vinkje »

Bah bah bah. Ik was net op een nieuws site en daar stond een filmpje op.
Een vrouw heeft zes puppy's in een emmer zitten, en zwiert ze een voor een een stromende rivier in.
Jee waarom heb ik dat rot filmpje gekeken.
Ik hoor nog het ene puppy gillen.
Ze zijn jacht op dat mens aan het maken, net als die vrouw die vorige week dat levende katje in een kliko gooide.
Wat zijn dat voor mensen, ze zijn niet waard dat ze leven. :devil: :devil:
Afbeelding

Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.
amber81

Re: 6 puppy's door vrouw verdronken

Ongelezen bericht door amber81 »

ik zag het net op een andere site, tranen met tuiten, ongelooflijk! :cry:
SiberischeHuskyinfo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Siberische Husky
Contacteer:

Ongelezen bericht door SiberischeHuskyinfo »

Echt he dit soort mensen :(:( Die filmpjes kijk ik trouwens nooit kan er echt niet tegen gewoon.
Informatieve website over de Siberische Husky http://www.siberischehusky.info Volg ons ook op Twitter http://www.twitter.com/SiberischeHusky
Lellibel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatische hond.

Ongelezen bericht door Lellibel »

Wat vreselijk, en ik heb nog geen eens het filmpje gekeken, wat een vreselijk beeld moest het zijn geweest. Wat een erge mensen bestaan er zeg. :(: Waarom verkoopt ze ze niet gewoon, of zet ze desnoods in een doos op straat zoals je in films ziet, maar waarom vermoorden?? Ik snap het gewoon niet.
Afbeelding
Vince
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Kangal Hovawart
Contacteer:

Ongelezen bericht door Vince »

Nou voor degene die het zieke persoon te werk wil zien! schokkend!

Echt niet te begrijpen dat mensen zoiets kunnen doen.... :M:

Ik hoop dat het een hoax is!
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Volgens mij echt en een oostblokker.
Waarom ook nog even filmen .??
Ben je dan zo trots op je actie.??
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

Ik weet niet wat een HOAX is??
Foptoestand??? Ik hoop het, anders te gek voor woorden :devil:
KimberleyZero
Zeer actief
Mijn ras(sen): American Staffordshire Terriër

Ongelezen bericht door KimberleyZero »

Lillith schreef:Ik weet niet wat een HOAX is??
Hoax is in het Engels een woord voor poets, nep, bedrog, truc, oplichterij, broodjeaapverhaal

Ik ga het filmpje niet kijken..
booster
Zeer actief
Mijn ras(sen): Su, Binky, Daisy en Amiya
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door booster »

zag het filmpje gisteren op een andere site hoop dat ze net zo een klopjacht doen als wat ze toen met die gozer deden die een hond van de brug afgooide te ziek voor woorden
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Weten jullie dat het gekijk naar deze filmpjes dit nu net veroorzaakt? Dus het doorlinken, het reageren en het aanklikken. Ik kijk er dus nooit naar want hoe meer aandacht zoiets krijgt hoe meer mensen geneigd zijn dit soort dingen te gaan filmen. Neem het filmpje van die kat die de kliko ingaat. Hele grote kans dat het nep is en ook nog een hele grote kans dat mensen dit echt na gaan doen en ook gaan posten op internet om wereldwijd 3.000.000.000 hits te krijgen. Negeer dat gewoon en kijk niet. Veel beter en wat helpt het ook om over dit soort walgelijke dingen ophef te maken? Elke dag worden op boerderijen in het Oostblok pups in de putten verzopen. Alsof dit ineens een persoon is die iets heel afwijkends aan het doen is.
Afbeelding
Lellibel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatische hond.

Ongelezen bericht door Lellibel »

MARC_S schreef:Weten jullie dat het gekijk naar deze filmpjes dit nu net veroorzaakt? Dus het doorlinken, het reageren en het aanklikken. Ik kijk er dus nooit naar want hoe meer aandacht zoiets krijgt hoe meer mensen geneigd zijn dit soort dingen te gaan filmen. Neem het filmpje van die kat die de kliko ingaat. Hele grote kans dat het nep is en ook nog een hele grote kans dat mensen dit echt na gaan doen en ook gaan posten op internet om wereldwijd 3.000.000.000 hits te krijgen. Negeer dat gewoon en kijk niet. Veel beter en wat helpt het ook om over dit soort walgelijke dingen ophef te maken? Elke dag worden op boerderijen in het Oostblok pups in de putten verzopen. Alsof dit ineens een persoon is die iets heel afwijkends aan het doen is.
Je weet dat ze *gelukkig* geen positieve aandacht krijgen maar meer aandacht van "je gaat er aan vuile bitch" en dat lijkt me nou niet bepaald fijn om te krijgen. En dierenmishandeling is dierenmishandeling, of het nou op youtube staat of niet, als zo iemand zo iets kan doen heeft ze het ook wel gedaan zonder camera. En ja dit gebeurd dus vaker, maar het is gewoon vreselijk wat ze doen, ik vind het wel fijn als ze negatieve aandacht krijgen die dierenbeulen.
Afbeelding
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Negatieve aandacht is ook aandacht. Ik zie liever dat er via stichtingen en mensen die daadwerkelijk iets doen zaken aan de kaak worden gesteld. Neem bv het afslachten van greyhounds na het leven op de baan. Daarvan plaatsen organisaties foto's en dat sturen ze het internet op. Als de mensen die het doen zelf filmpjes op youtube gaan zetten dan weet je al meteen dat zij zeker ook kicken op die negatieve aandacht. Dus die moet je niet gaan geven imo. :wink:
Afbeelding
LittleBoy
Actief

Ongelezen bericht door LittleBoy »

MARC_S schreef:Negatieve aandacht is ook aandacht. Ik zie liever dat er via stichtingen en mensen die daadwerkelijk iets doen zaken aan de kaak worden gesteld. Neem bv het afslachten van greyhounds na het leven op de baan. Daarvan plaatsen organisaties foto's en dat sturen ze het internet op. Als de mensen die het doen zelf filmpjes op youtube gaan zetten dan weet je al meteen dat zij zeker ook kicken op die negatieve aandacht. Dus die moet je niet gaan geven imo. :wink:
Daarom dat de meesten die de revue passeerden (man die hond van brug gooit, buurvrouw die kat in vuilnisbak werpt, etc.) zichzelf zijn gaan aangeven uit pure miserie en schrik. Mensen hadden ze via FB opgespoord en gingen ze persoonlijk gaan bedreigen. Waarschijnlijk gestart met de hoop op een beetje aandacht, maar toen puntje bij paaltje kwam, waren ze er toch niet zo blij mee vrees ik. Een krachtig signaal dat zoiets niet kan, lijkt met niet altijd slecht. :19:
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Pemba »

Het is trouwens nog maar een meisje. Zou ze het emmertje met puppen van haar ouders meegekregen hebben?
Ik vind het echt gruwelijk om te zien en ik hoop echt dat ze de dader snel te pakken hebben.
Afbeelding
Yuna
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): labrador & kruising berner sennen - border collie

Ongelezen bericht door Yuna »

ziekelijk gewoon, snap niet dat zo iemand nog id spiegel kan kijken :devil:
DjockPuck
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Jack Russels

Ongelezen bericht door DjockPuck »

KimberleyZero schreef:
Lillith schreef:Ik weet niet wat een HOAX is??
Hoax is in het Engels een woord voor poets, nep, bedrog, truc, oplichterij, broodjeaapverhaal

Ik ga het filmpje niet kijken..

Ik ook niet!!!!
Groetjes Willy, Djock en Puck

Afbeelding
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Ik heb het filmpje niet gezien, maar in dit soort omstandigheden begrijp ik niet dat de filmer niet ophoudt met filmen en ingrijpt?
Of de politie belt?
Of daarna de pups redt voor zover mogelijk?
Of met beelden in de hand aangifte gaat doen?

Suzanne
Ayurveda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ayurveda »

woei daar gaat er weer een, je hoort dr gewoon blij zijn!
dat wijf moet echt dood
en andere mensen die puppys verzuipen in oostblok landen ook :pffff:

en ja ik ben het er mee eens dat negatieve aandacht ook aandacht is maar ik kon het niet laten, sorry
Afbeelding
Nakisha
moderator
Mijn ras(sen): Coahuila

Ongelezen bericht door Nakisha »

Ik zou er niet mee zitten als de mensen die haar najagen haar pakken voor de politie het doet. En dat vond ik bij de kat-in-kliko dame en de man die de hond van de brug smeet ook al. En net als bij die twee gevallen zal ook deze griet wel weer politiebescherming krijgen voor dat gebeurd.

Verspilling van lucht, zulke mensen. Dergelijk gedrag is namelijk dusdanig gestoord dat je moet gaan vrezen voor haar daden in de toekomst...
Afbeelding
amber81

Ongelezen bericht door amber81 »

pesies, dat zijn van die potentiele seriemoordenaars en dergelijken
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

amber81 schreef:pesies, dat zijn van die potentiele seriemoordenaars en dergelijken
Nou, ik heb vandaag ook pasgeboren dieren dood gedaan, de komende dagen zal ik dat blijven doen zelfs. Toch denk ik niet dat ik de overstap zal maken naar andere dieren/ laat staan mensen :U:

op zich vind ik het dooddoen van de pups geen ramp. Het hoeft natuurlijk niet, er bestaan manieren om je hond niet te laten werpen. En ik vind het vreselijk om zien, maar dat is omdat ik emotioneel reageer op die honden.
Maar er bestaan wel andere manieren dan ze in de rivier te gooien.
en al helemaal ga je dat inderdaad niet filmen en ondertussen 'wieeeee' roepen als je er ene gooit :ugh:
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

maart schreef:
amber81 schreef:pesies, dat zijn van die potentiele seriemoordenaars en dergelijken
Nou, ik heb vandaag ook pasgeboren dieren dood gedaan, de komende dagen zal ik dat blijven doen zelfs. Toch denk ik niet dat ik de overstap zal maken naar andere dieren/ laat staan mensen :U:

op zich vind ik het dooddoen van de pups geen ramp. Het hoeft natuurlijk niet, er bestaan manieren om je hond niet te laten werpen. En ik vind het vreselijk om zien, maar dat is omdat ik emotioneel reageer op die honden.
en al helemaal ga je dat inderdaad niet filmen en ondertussen 'wieeeee' roepen als je er ene gooit :ugh:
Mensen die dieren opzettelijk doden voor de fun kunnen zijn ziek in hun hoofd en kunnen wel degelijk de overstap gaan maken naar mensen.

Dieren doden voor de slacht, of euthanasie is een heel ander uitgangspunt.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Wat doet dat filmpje op die site? Vinden mensen dat grappig? :ugh: Want dat vind ik minstens net zo ziek.
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Mit »

Dat is onzin. Seriemoordenaars doden vaker kleine dieren dan anderen maar dat zegt niet dat mensen die dieren doden seriemoordenaars worden.
Ook dat het meisje dood zou moeten vind ik vreemd. Veroordelen we niet het doden van die pupjes? Waarom wordt dan het doden van het meisje ineens niet veroordeeld?

Ik klikte per ongeluk op een andere site op het filmpje omdat me niet duidelijk was wat het was. Ik heb er spijt van en het blijft in mijn hoofd zitten. Afschuwelijk. Maar ik wens het meisje niet dood en denk ook niet dat ze een seriemoordenaar wordt.
Afbeelding
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

iones schreef:
maart schreef:

Mensen die dieren opzettelijk doden voor de fun kunnen zijn ziek in hun hoofd en kunnen wel degelijk de overstap gaan maken naar mensen.

Dieren doden voor de slacht, of euthanasie is een heel ander uitgangspunt.
kunnen idd, maar worden het daarom nog niet.
Net zoals ze kunnen mishandeld geweest zijn door hun blonde moeder en daarom blonde vrouwen gaan vermoorden
of hun bruinharige stiefmoeder sloot hun jarenlang op in de kast en daarom gaan ze later hun woede gaan richten op bruinharige vrouwen

Ik heb me niet verdiept in seriemoordenaars en hun 'drijfveren', maar ik weet wel dat het niet zo zwart/wit is en dat uit het één het andere volgt. Ik herinner me nog een kameraad vroeger, was denk ik een jaar of 10. Ik had verschrikkelijke angst van die langpootmuggen. hij had er eens eentje aan een touwtje gebonden. En hij wou die mug zijn poten uittrekken.
Ik weet nog dat ik zei dat hij niet mocht. Hij zei me 'ofwel trek ik zijn poten uit, ofwel stop ik hem in je nek". Ik zei dat ie dan maar zijn poten moest uittrekken :ugh:

Die jongen is nu voor zover ik weet geen seriemoordenaar en denk niet dat hij andere dieren mishandelt of nu nog poten uittrekt.
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

Voor seriemoordenaars begint het vaak met een dikke fout in de opvoeding (veelal dominante ouders) en dit kan zich vertalen naar het mishandelen of moorden van kleine dieren. Puur omdat ze de behoefte voelen te moorden of pijnigen maar fysiek niks anders de baas kunnen dan die dieren. De behoefte tot moorden of pijnigen komt voort uit een gebrek of een karakter maar het feit dat het dieren zijn heeft enkel te maken met de makkelijke beschikbaarheid.
Dat wil zeker niet zeggen dat iedereen die dieren pijnigt of vermoordt een potentiële mensenmoordenaar is.
En tuurlijk kan dit meisje best een moordenares in de dop zijn maar dat komt dan hoogstws niet omdat ze zo genoot van het doden van de puppies, dat komt door iets heel anders.
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Mijn opa's en vader keilde ook de kittens en puppen tegen de muur of verzopen ze .
1 opa was wel een hufter en klootzak 1e klas.
Maar mijn andere opa en pa waren vriendelijke mensen met hele zachte vriendelijke karakters.

Dat grietje zal misschien uit een familie/dorp komen waar het nog heel gewoon is om dit soort dingen te doen.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Ik vind het heel naar om te zien.
En ik denk ook aan de moederhond... al haar kindjes ineens weg, en haar tepels vol melk.
Jammer dat er niets is gedaan om te voorkomen dat de teef drachtig werd :ugh:
:zweep:
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

ow god ik zie het filmpje net via Telegraaf... Afschuwelijk... Geen woorden voor, wat een misbaksel is die vrouw zeg! :jank: :jank:

Link

Nu heeft ze honderden doodsbedreidingen gehad. Gek he? :M:
RIP Cena :roos:
    dogluna
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): De Duitse Dog

Ongelezen bericht door dogluna »

http://www.telegraaf.nl/buitenland/7526 ... tml?p=11,2" onclick="window.open(this.href);return false;
    Afbeelding

Groetjes van Ans en een doggenlebber van Lotte en Guus
    Luna 25-11-1999-28-12-2006 Dimple 22-11-2000_ 07-05-2009 Voor altijd in mijn hart
    Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”