Maeve schreef:samantha! schreef:Hoe jij het hem aan kan leren weet ik niet.
Ik heb het Macho zichzelf aan laten leren, ik heb hem wat laten ofenenen met oude post.
Hij pakt de post nu door het met zijn ene poot langs de andere poot omhoog te schuiven en dan kan hij het zo pakken.
Bij Macho is het trouwens zelden nodig dat hij het van de grond pakt, hij hoort de postbode altijd aankomen als deze zijn fiets tegen ons muurtje zet en dan rent hij al naar de brievenbus om het gelijk aan te pakken

Grist het nog net niet uit de handen van de postbode?
We hebben hier een deur naar de gang toe die normaal altijd dicht zit dus dat gaat hier niet lukken

Jawel hij grist het wel uit de handen van de postbode
En soms zie ik dat gebeuren en dan zie ik door het raampje die postbode terugtrekken en dan heel verbaasd naar die bekwijlde post kijken
Macho laat dan wel gelijk los als ze terug trekken en gaat dan zitten in de hoop dat hij het dan alsnog krijgt

Als de postbode dan voor de 2e keer de post erin doet gaat hij vaak verbaasd nog een paar keer op en neer met de post om te kijken of er nu weer een hond het aanpakt(dat doet Macho dan niet) en dan laten ze het vaak half in de brievenbus hangen.
Macho hapt dan gelijk weer toe zodra de postbode zich omdraait en trekt het uit de brievenbus en dan staat de postbode alsnog heel verbaasd te kijken van: huh