senna en odin schreef:@ marianca: als je hier nu ook de boel wil komen verzieken zodat alles weer op slot gaat....kruip dan alsjeblieft weer terug onder de steen waar jij en de jouwen onder vandaan zijn gekropen.

ik ben ook een huisvrouw....foutje.
@ de modjes: geef haar niet haar zin want er zijn al diverse topics/ fora op slot door dat minachtende geblaat.
Senna toch, laat je niet zo gaan, onder stenen kruipen ? Ik leef in een stenen huis ja, maar eronder kruipen, leef jij onder stenen ofzo dat je ergens onder weg moet kruipen, ik snap je niet goed, waar heb je het over.
Dat jij een huisvrouwtje bent, neem ik zo van je aan, wel een ontevreden huisvrouwtje aan je taalgebruik te zien.
Geen nood Senna, voor mij hoeft er niets gesloten te worden, ik heb al vernomen dat er met een aantal hier geen gesprek te voeren is, dat is vast dat "ontevreden" stukje van dat huisvrouwtjes gedeelte.
De intenties waren goed, ik wou een andere kant van het verhaal laten horen voor diegene die dan ook echt wilden luisteren.
Maar ook hier heeft het geschreeuw en geblaat van de bevooroordeelden de overhand.
Jammer, maar het is niet anders, ik zou zeggen: doe eens wat met je leven, kom eens wat vaker achter je pc weg, word wat gelukkiger, help wat hondjes ( die het echt nodig hebben), dan krijgt je fantasie misschien ook wat minder de overhand.
Voor een ieder die wel de andere kant willen horen die kunnen dat op de site van de stichting lezen.
Houd er rekening mee dat de rechter die kant ook heeft gehoord met bewijzen, waarvan uitspraak.
Au revoir.