Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Douce,moet terug van de rechter!!!

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

chrico
Zeer actief

Re: Douce,moet terug van de rechter!!!

Ongelezen bericht door chrico »

marianca schreef:
Wat is toch jouw probleem?Je weet helemaal niks ervan maar schreeuwt het hardst.. :mep:
Is dat zo? Ik las iets op het andere forum over jou. Maar ach, onbelangrijk blijkbaar want je woont waarschijnlijk groter dan mevrouw de V :ok:

Oja, ik was nog benieuwd waar je een opleiding kon doen om een huisbezoek/nacontrole te doen want jij wist dat te melden
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
marianca

Ongelezen bericht door marianca »

@SannePP
Nou,ga jij eens rustig lezen op de Site van de Stichting dan weet je waarom douce terug moest..Is toch niet al te moeilijk omdat te begrijpen,gewoon lezen...
marianca

chrico schreef:
marianca schreef:
Wat is toch jouw probleem?Je weet helemaal niks ervan maar schreeuwt het hardst.. :mep:
Is dat zo? Ik las iets op het andere forum over jou. Maar ach, onbelangrijk blijkbaar want je woont waarschijnlijk groter dan mevrouw de V :ok:

Oja, ik was nog benieuwd waar je een opleiding kon doen om een huisbezoek/nacontrole te doen want jij wist dat te melden
Goh,lees jij wat over op Forums over mij...wacht,laat me raden..Ik ben Instabiel en ben Manisch depressief..hmmmmmmm
Ja,voor die postings is het PFF gesloten,een stelletje huisvrouwen die het niet konden verkroppen dat Douce nu bij mij is..Ja,dan maar op een manier verder gaan wat een Beheerder echt niet toelaat...Ze waren er zo van overtuigd dat de rechter Douce bij dat gezin zou laten..
Maar goed,we gaan Offtopic...laat ons bij Douce blijven..
Maria7
Actief

Ongelezen bericht door Maria7 »

marianca schreef:@SannePP
Nou,ga jij eens rustig lezen op de Site van de Stichting dan weet je waarom douce terug moest..Is toch niet al te moeilijk omdat te begrijpen,gewoon lezen...
Wat op de site staat geschreven is totaal niet waar!!!Jij weet er helemaal niksvan.Alles van horen zeggen!!!Jij kent de mensen niet,bent er nog nooit geweest.Waar heb jij het over???
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Puk en Cappy voor altijd in mijn hart.
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

Ik geloof niet dat 'de site van de stichting' nou zo enorm objectief is, dus sorry, daar hecht ik weinig waarde aan!
RIP Cena :roos:
    chrico
    Zeer actief

marianca schreef:
    chrico schreef:
    marianca schreef:

Goh,lees jij wat over op Forums over mij...wacht,laat me raden..Ik ben Instabiel en ben Manisch depressief..hmmmmmmm
    Ja,voor die postings is het PFF gesloten,een stelletje huisvrouwen die het niet konden verkroppen dat Douce nu bij mij is..Ja,dan maar op een manier verder gaan wat een Beheerder echt niet toelaat...Ze waren er zo van overtuigd dat de rechter Douce bij dat gezin zou laten..
    Maar goed,we gaan Offtopic...laat ons bij Douce blijven..
    OA ja.
    Maar ik ben nog steeds benieuwd waar die opleiding gevolgd kan worden? Kan jij de instelling doorgeven waar dat kan?
    Dyna, Lulu, Kito, Nikan
    corason del perro
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
    Contacteer:

Ongelezen bericht door corason del perro »

Op de vorige pagina heb ik het ook al gezegt, maar ik vond de hond er goed uitzien in het filmpje eerder ietsje flink dan te mager??? Ik vind het dan ook vreemd dat je doet alsof douce er zo slecht uitzag toen je haar kreeg, ach weet je misschien was dat wel zo omdat de beste hond met zoveel stampij bij een fijn huisje weggetrokken is. In iedergeval krijg ik een onprettig gevoel van je post die nu ineens opduiken, vol trots gaan lopen vertellen hoe goed het beste beest het bij jou heeft alsof ze het bij de vorige "eigenaren" niet had.

Ik ben blij voor de hond dat ze zich maar weer zo makkelijk aanpast en ik gelof best dat je goed voor haar zorgt maar om daar nu de troef zo mee af te gaan steken vind ik ongepast.

Het schreeuwd gewoon: "kijk mij hier eens ontzettend goed zijn!!!!"
    Judith
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Grote poedels
    Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Judith »

Ook ik vind de site nou niet echt heel erg geloofwaardig... De RDE begint nu al terug te schreeuwen over het feit van hondenforums die achterlijk reageren.
    En dan nog ik kan nog wel een verhaal vertellen van een hond die via de RDE geplaatst is, en ja die mevr ken ik persoonlijk...
    En dat verhaal WIL je niet weten want dat is echt te ziek voor woorden....
    Afbeelding
    marianca

Maria7 schreef:
    Wat op de site staat geschreven is totaal niet waar!!!Jij weet er helemaal niksvan.Alles van horen zeggen!!!Jij kent de mensen niet,bent er nog nooit geweest.Waar heb jij het over???
    Nou,ik heb fotos gezien,bewijs genoeg..opnames gehoord van woorden die de deurwaarder en de mensen van Stichting naar hun hoofd kregen gesmeten....Ik denk dat de rechter de haren in zijn nek recht gaan staan...
    Judith
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Grote poedels

Ongelezen bericht door Judith »

marianca schreef:
    Maria7 schreef:
    Nou,ik heb fotos gezien,bewijs genoeg..opnames gehoord van woorden die de deurwaarder en de mensen van Stichting naar hun hoofd kregen gesmeten....Ik denk dat de rechter de haren in zijn nek recht gaan staan...
    Ja wat wil je zelf dan, dat je als stichting over de rug van een hond geld en macht wil creeëren?
    Vind het niet zo heel gek dat er heel wat mensen niets meer met de RDE te maken willen hebben.
    Net zoals het verhaal via de rijdende rechter. Sorry hoor, maar dan kan je dat verwachten als de emoties hoog oplopen dat mensen zo reageren....
    Afbeelding
    chrico
    Zeer actief

marianca schreef:

Onmenselijk he :denken: Een beetje rechter snapt ook wat emotie doet met mensen, het is nogal wat vind je niet. Niets is menselijker lijkt mij in zo een situatie.
    Dyna, Lulu, Kito, Nikan
    chrico
    Zeer actief

chrico schreef:
    Maar ik ben nog steeds benieuwd waar die opleiding gevolgd kan worden? Kan jij de instelling doorgeven waar dat kan?
    Weet je het al of werk google niet naar behoren?
    Dyna, Lulu, Kito, Nikan
    Maria7
    Actief

marianca schreef:
    Maria7 schreef:
    Als het mij was overkomen dan had het opperhoofd nu in het ziekenhuis gelegen.
    Foto,s van Douce of van een andere Rottweiler?Is niet zo moeilijk hoor,Rottweilers genoeg om op de foto te zetten.Ik weet dat Douce er fantastisch uitzag en heel erg gelukkig was, dus kom niet aan met deze walgelijke verhalen.

bouvierpoedel
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

marianca schreef:
    Maria7 schreef:
    Wat zou jij schreeuwen als ze je hond weg zouden halen waar je gek op bent.?
    Ik heb bij de rijdende rechter die 2 blonde mevrouwen gezien en die waren ook het niet het type die normale omgangsvormen bij je naar boven haalde.
    Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
    senna en odin
    Zeer actief

Ongelezen bericht door senna en odin »

@ marianca: als je hier nu ook de boel wil komen verzieken zodat alles weer op slot gaat....kruip dan alsjeblieft weer terug onder de steen waar jij en de jouwen onder vandaan zijn gekropen.
    Laat mensen hier hun frustraties over de stichting uitspugen als ze dat wensen...... waar kunnen ze het anders kwijt.
    Jullie worden al door heel Nederland uitgekotst dus waarom je druk maken om weer een stel huisvrouwen die niks beters met hun tijd te doen hebben...en het over zaken hebben waar ze niks van af weten.
    :oohja: ik ben ook een huisvrouw....foutje.

@ de modjes: geef haar niet haar zin want er zijn al diverse topics/ fora op slot door dat minachtende geblaat.
    Laatst gewijzigd door senna en odin op 01 nov 2010 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
    Groetjes Belinda
    Afbeelding
    marian*
    Erelid
    Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
    Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Als ik naar het filmpje kijk ziet Douce er daar naar mijn idee heel goed uit,dus hoezo slecht verzorgd enz?
    Afbeelding
    Uit het oog maar nooit uit het hart
    Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
    chrico
    Zeer actief

senna en odin schreef:

@ de modjes: geef haar niet haar zin want er zijn al diverse topics/ fora op slot door dat minachtende geblaat.
    Dat hebben wij ook zelf in de hand :wink:
    Dyna, Lulu, Kito, Nikan
    SannePP
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
    Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

OMG ik zit op de website van deze stichting te kijken en val van mijn stoel van verbazing! Wat een haatdragende, amateuristische lasterberichten staan er op zeg.
    Enne, die foto's van Douce, laat me niet lachen man! Ze was onverzorgd en mager, maar een paar uur later is ze weer helemaal opgeknapt! Dit is toch niet serieus bedoelt hoop ik???? :eek:
    RIP Cena :roos:
      senna en odin
      Zeer actief

Dat hebben wij ook zelf in de hand
      I know.....maar mensen worden hier uit de tent gelokt zodat het spul op slot gaat..
      Er wordt op emoties gespeeld en das zooo laag.
      Tussen de regels door kun je gewoon lezen"ik heb lekker Douhouce en jullie lekker niehiet" en dat stuit veel betrokken mensen tegen de borst.

Ik snap wat je bedoelt :ok:
      Groetjes Belinda
      Afbeelding
      Nakisha
      moderator
      Mijn ras(sen): Coahuila

Ongelezen bericht door Nakisha »

Ik heb even op de site van RDE gekeken... geen verwaarloosde Douce te zien. Gewoon onhandig gemaakte foto's van een rottie met stenen als achtergrond. Daarna beter gemaakte foto's met gras als achtergrond. :U: De hond ziet er prima uit op alle foto's, dus van verwaarlozing en een zielige hond was geen sprake!!
      Afbeelding
      marianca

senna en odin schreef:@ marianca: als je hier nu ook de boel wil komen verzieken zodat alles weer op slot gaat....kruip dan alsjeblieft weer terug onder de steen waar jij en de jouwen onder vandaan zijn gekropen.
      :oohja: ik ben ook een huisvrouw....foutje.

Senna toch, laat je niet zo gaan, onder stenen kruipen ? Ik leef in een stenen huis ja, maar eronder kruipen, leef jij onder stenen ofzo dat je ergens onder weg moet kruipen, ik snap je niet goed, waar heb je het over.

Dat jij een huisvrouwtje bent, neem ik zo van je aan, wel een ontevreden huisvrouwtje aan je taalgebruik te zien.

Geen nood Senna, voor mij hoeft er niets gesloten te worden, ik heb al vernomen dat er met een aantal hier geen gesprek te voeren is, dat is vast dat "ontevreden" stukje van dat huisvrouwtjes gedeelte.
      De intenties waren goed, ik wou een andere kant van het verhaal laten horen voor diegene die dan ook echt wilden luisteren.
      Maar ook hier heeft het geschreeuw en geblaat van de bevooroordeelden de overhand.
      Jammer, maar het is niet anders, ik zou zeggen: doe eens wat met je leven, kom eens wat vaker achter je pc weg, word wat gelukkiger, help wat hondjes ( die het echt nodig hebben), dan krijgt je fantasie misschien ook wat minder de overhand.

Voor een ieder die wel de andere kant willen horen die kunnen dat op de site van de stichting lezen.
      Houd er rekening mee dat de rechter die kant ook heeft gehoord met bewijzen, waarvan uitspraak.

Au revoir.
      Laatst gewijzigd door marianca op 01 nov 2010 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
      Jaap*
      Zeer actief
      Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

Nou, 'stichting' (want ik begrijp dat er meegelezen wordt). Ik zal je vertellen dat ik al een week of twee aan het broeden ben op een persoonlijk mailtje naar jullie toe.
      Van de fatsoenlijke soort. Maar ik krijg het niet voor elkaar.
      En dat komt omdat ik de indruk heb dat jullie je helemaal niet druk maken om een hond. Jullie maken je druk over jezelf, en het afdwingen van gelijk. Niet de géést van de wet is jullie leidraad, maar de rigide létter van de wet.
      En daar kan ik niks mee en het ergert me.
      En ik vind het heel ver afstaan van een organisatie die de mond vol heeft van het helpen van dieren.
      Die hond is voor jullie niks meer dan een stok om je gelijk mee af te dwingen, zonder daarbij oog te hebben voor de spaanders die vallen bij dat gehak.

Er is maar één manier waarop je het absoluut waardeloze imago kunt proberen te herstellen, en dat is door de goede dingen voor de hónd te doen.
      Want weetje. Gelijk hebben is leuk, maar als je het niet krijgt heb je er geen zak aan. Dan zit je helemaal alleen op je feestje.
      Met een hond die je uit een tevreden situatie hebt gehaald om dat te betalen.
      Jullie maken de indruk een ellende-magneet te zijn. En dat heb je te danken aan de manier waarop je steeds weer in het nieuws weet te komen. Waarom gaat dat elders wel goed vraag ik u af.
      Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
      Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
      Maria7
      Actief

marianca schreef:
      senna en odin schreef: De intenties waren goed, ik wou een andere kant van het verhaal laten horen voor diegene die dan ook echt wilden luisteren.
      Au revoir.
      En heb jij de andere kant van het verhaal al eens gehoord en nagetrokken???

Maria7
      Actief

Marianca,de andere kant van het verhaal.

Een citaat uit een mail van de zogenaamde caravan bewoners.En uh,ook dat is nagetrokken.Heb jij dat ook gedaan?

CITAAT ***verwijderd door moderator. openbaar maken mails van derden***

senna en odin
      Zeer actief

Ik leef in een stenen huis ja, maar eronder kruipen, leef jij onder stenen ofzo dat je ergens onder weg moet kruipen, ik snap je niet goed, waar heb je het over.
      Stenen huis, steen ....what ever!! Gaat om wat eronder vandaan komt en dat blijft hetzelfde.
      Ja,voor die postings is het PFF gesloten,een stelletje huisvrouwen die het niet konden verkroppen dat Douce nu bij mij
      Zijn je eigen woorden hoor die ik gebruikte......nogal aanmatigend! Snap je dát woord wel?
      doe eens wat met je leven, kom eens wat vaker achter je pc weg, word wat gelukkiger, help wat hondjes
      als ik met helpen van hondjes jouw/jullie(RDE's) fantasie moet krijgen ......neh....dan bedank ik vriendelijk, doch resoluut!

Au revoir
      I rest my case :balon:

En wees gerust ik ga me niet verlagen tot het IQ van een poffertje dus ik reageer bij deze niet meer op jouw feestelijke uitspattingen...
      Toedeloe
      Laatst gewijzigd door senna en odin op 01 nov 2010 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
      Groetjes Belinda
      Afbeelding
      mari-anne
      Zeer actief
      Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder

Ongelezen bericht door mari-anne »

Wat een super enge stichting. Merk dus dat er vrijwilligers hier lid worden om meteen op dezelfde dag op een voor hun onbekend forum mensen met digitale bijlen te bewerken.

Hard schreeuwen ,lijkt het motto van de stichting. Zodat niemand meer weet waar het over gaat , DE HONDEN.
      Schelden, zodat er verwarring word gezaaid.
      En niemand meer aan Douce denkt. Hij in de vergetelhoek raakt.En we alleen nog maar tegen elkaar schelden over niets.
      Ver weg bij waar het om gaat.
      Inge
      Zeer actief
      Mijn ras(sen): Mechelse Herder
      Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Als die Marianca echt een vrijwilligster is van deze stichting dan zou ik als stichting haar gelijk de mond snoeren, want reclame voor een stichting is zij niet als ik lees wat ze allemaal tikt.
      Wat de waarheid is over Douce laat ik in het midden. Als ik afga op de foto's die ik op de site van de RDE zie dan zie ik geen zwaar verwaarloosde en vermagerde hond in ieder geval. Ik zie een hond die eerder wat te stevig is dan te mager (en dat is er echt niet in een paar uur aangevoerd hoor en een hond krijgt ook niet in een paar uur ineens een glanzende vacht :roll: ).
      Maar ga vooral door Marianca, want ik vermaak me kostelijk. Eindelijk weereens een relletje hier :mrgreen:

:pop:

Dat berichtje over het forum op de site van de RDE is wel het meest belachelijke wat ik vandaag gelezen heb trouwens. Hoe zielig kun je zijn!
      Oeps....dadelijk wordt er weer gedreigd met een rechtzaak :engel:
      Groetjes Inge
      Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
      Job
      Zeer actief

Ongelezen bericht door Job »

ja pas op want mannetje van is advocaat,
      maar als je de brieven leest die hij schrijft dan lig je al in een deuk.
      Bleren en schreeuwen en op de man spelen is het enige wat ik ze heb zien doen op tv en op diverse fora.
      Moet zeggen dat ze wat dat betreft best op dit forum thuis horen,
      er zijn er genoeg die dit gedrag hier zo vertonen als privépersoontje. :F:
      https://www.facebook.com/Hope-for-Spani ... 355896998/
      Geen woorden maar daden, blaten kan iedereen.
      duitse herder
      Zeer actief
      Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

Jeetje wat een uithalen zetten ze op hun site over het forum, getuigd niet bepaald van kunde :hmmm:
      Op het filmpje en fotos zie ik geen doffe hond en ook geen magere hond, eerder een te dikke.

Graag zou ik willen weten waarom de hond daar niet goed zat, waarom ze daar perse weg moest?
      Hoe kan het trouwens dat de hond kwijt was, was ze weggelopen of iets? Wat heeft stichting gedaan om haar te zoeken?
      Perry en Noah

Afbeelding
      marian*
      Erelid
      Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
      Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Inge schreef: Oeps....dadelijk wordt er weer gedreigd met een rechtzaak :engel:

Moet eerst de internetrecherche aan het werk gezet worden :mrgreen:
      Afbeelding
      Uit het oog maar nooit uit het hart
      Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
      Gesloten

Terug naar “Discussieforum”