[quote="flinnies] Ik train zelf bij Agility for Fun, ik doe zelf Agility, Heelwork to music en geef daarnaast zelf ook les maar dan in Combi-Sport. Mijn beide kinderen 19 en 15 jaar trainen hier ook met hun eigen hondjes.
Mocht je echt interesse hebben kom dan snel eens kijken!
In december wordt er namelijk weer geinventariseerd wie er in Januari verder gaan en worden de lessen weer ingedeeld voor wat betreft de Agility, Combi-Sport, Heelwork to Music en Dog Dance. Het zou jammer zijn als je hierna komt kijken dan moet je al snel weer wachten tot April voordat je zou kunnen starten. Instroom is vaak niet mogelijk omdat vooral bij beginnende groepen het vervelend is als je later instroomt, zowel voor de mensen in die groep als voor degene die er later bijkomt.
Nou kijk maar wat je doet!
Groetjes en misschien tot ziens!
Petra
[/quote]
Hoi Petra,
Ik ben zaterdag jl wezen kijken bij agility en heb meteen de dog dance les gezien. Ik vond de sfeer echt heel leuk en ongedwongen. Trainer Gerry heeft me het een en ander verteld over agility. Ik kom aankomende zaterdag nog eens kijken bij de beginnersles met mijn vriend, die kon vorige week niet. Dan wil ik Boyke ook meteen inschrijven voor januari
Ik ben zo benieuwd hoe hij het zal vinden! We komen elkaar vast nog eens tegen bij Agility for Fun
Groetjes,
Anne.