Bedankt nog allemaal voor de tips/reacties! Ik ga de filmpjes eens bekijken over die 2x2 methode. Wil wel even goed weten hoe het moet voordat ik ermee begin.
Voor de chanelwires is mevrouw dus panisch. Heel vreemd, want die hadden we de eerste lessen ook, maar ineens wil ze dus absoluut niet meer door de palen als die dingen erom zitten. Zodra ze eraf zijn lukt het wel, dus wil het in ieder geval zonder proberen.
Het is voor mij ook nog allemaal erg nieuw, is de eerste keer dat ik het doe, dus niet alleen Kyra moet veel leren maar ik ook

Plezier hebben we zeker samen, en iedere week gaat het weer beter dus ik mag niet klagen.
Onze trainster was ook al erg tevreden voor de korte tijd die we bezig waren, zeker omdat het ook voor mij heel erg nieuw is.
Bij de volgende hond die hier komt wil ik eigenlijk wel jonge honden behendigheid gaan doen zodat ze eerder hiermee in aanraking komt. En dan op een rustige niet belastende manier. Maar goed, dat is voor later
Het is ook niet dat ik op topniveau wedstrijden wil gaan lopen, maar wellicht (ooit) een wedstrijdje lijkt me wel heel erg leuk om te doen.
@ Joyce: wij trainen bij de KC Roermond-Echt