Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hondensport xxl pitbull?

Zoals : Schapen drijven, Canicross , Treibball , Combisport , Waterwerk etc

Moderator: moderatorteam

mclovin
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Pitbull

Re: Hondensport xxl pitbull?

Ongelezen bericht door mclovin »

smoekie schreef:
Dat omver rennen zal wel meevallen denk je niet. En dan nog, een kind van 1 jaar laat je niet zomaar rondkruipen/lopen evenmin als een 2 jarige, die houd je bij de hand, en andere kinderen, ach kan me niet voorstellen dat er 10 honden 1 kind omver lopen. Lijkt wel een beetje wereldvreemd voor jou dat er mensen met hun kind de hond(honden) uitlaten????

Ik zeg ook niet dat ik het fris vind hoor, zeker niet, maar zoals jij het nu zegt moet je je kinderen niet meenemen als je met de hond(en) gaat wandelen :piew: Zwemmen in een zwembad waarin iedereen zeikt is ook niet fris. Spelen in een speeltuin evenmin. Beetje weerstand opbouwen met je kind kan geen kwaad hoor, maar dat doet niets af aan het feit dat ik het persoonlijk gewoon niet normaal vind dat je als eigenaar van je hond de boel laat slopen. Dat staat gewoon los van het feit of je je kind wel of niet mee zou kunnen/mogen nemen en of het wel of niet fris is.

Overigens ben ik het wel met je eens dat men er soms wel eens te spastisch over kan doen als er een grote groep pitbulls loslopen. Je weet van je hond zelf wel of dat wel of niet kan. Toen ik vroeger wel eens meeging naar shows waren er ook altijd grote groepen honden die gewoon lekker met elkaar aan het spelen waren en er waren ook grote groepen pits die aangelijnd waren omdat ze niet los "konden".

Bovenstaande foto vind ik persoonlijk dan ook ontzettend mooi/leuk om te zien zolang je als eigenaar maar altijd in je achterhoofd houd dat het ooit eens een keer fout "kan" gaan. :ok:

Een 1 jarige van de kabelbaan en je doet alsof ik me hond op elke kabelbaan loslaat.
mclovin
Vaste gebruiker

dagmar88 schreef:
mclovin schreef:
irwi schreef:Op de Arfe show wordt er continue omgeroepen honden kort aan de lijn houdt je hond bij je etc. Dat zullen ze voor niets doen.
Maar mensen zullen eerst weer moeten voelen voordat ze willen luisteren.
2 gevallen weer meegemaakt van honden dienog nooit wat gedaan hadden en weet je ze hebben ook nooit weer de kans om wat te doen want ze zijn dood. Honden zullen altijd de dupe blijven van mensen. Een ras pitbull neem je met een stukje geschiedenis eraan en dan neem je je verantwoordelijkheid hiervoor. Hetzelfde geldt voor mensen met een jachthond die nemen ook hun verantwoordelijkheid.

En voor de topicstarter sporten is leuk met je hond maar ga eerst lekker een cursus volgen en zie wat je hond zelf leuk vindt en richt je daar op en geniet gewoon van je hond.

Ja het is ook niet zo lastig om te snappen dat er met 300 pitbulls geen honden bij zitten die niet willen vechten. Ik snap jou punt wel maar niet elke hond is hetzelfde en nogmaals. Ik heb geen game dog. Ik denk dat je als liefhebber ook vaak op Amerikaanse forums zit waar de interesse in dit ras een stuk groter is.
Het stukje geschiedenis is ook iets om rekening mee te houden. Helemaal gelijk maar er zijn meerdere rassen die om een minder humane reden werden gefokt. Om eerlijk te zijn maakt de mening van iedereen die geen verstand van deze honden heeft me weinig uit maar vind het jammer dat jij als liefhebber ook dit ras over 1 kant haalt.
Ja, iedereen die een andere mening heeft, heeft er geen verstand van of scheert alle pitbulls over één kam :D

Ik zeg niet dat hij er geen verstand van heeft jij leest weer gedeeltelijk zoals eerder in dit topic. Op wie het eerst slaat wat jij quote kan je zelf ook wil invullen.
_Jules_
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door _Jules_ »

Ik snap ook niet waar je je verder zo druk om maakt..laat het lekker. Boeiend wat andere mensen van jouw honden vinden. Kan mij ook geen ene reet schelen als mensen mijn honden lelijk vinden of als ze James een klotehond vinden. Je lokt het ook zelf uit, dus logisch als mensen daarop gaan reageren.
Laatst gewijzigd door _Jules_ op 20 dec 2010 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
mclovin
Vaste gebruiker

_Inge_ schreef:Ik snap ook niet waar je je verder zo druk om maakt..laat het lekker. Boeiend wat andere mensen van jouw honden vinden. Kan mij ook geen ene reet schelen als mensen mijn honden lelijk vinden of als ze James een klotehond vinden.

Ik maak me niet druk maar ik ken de topic starter en door een stel onbenullen hier die zijn hond de grond in boren zie ik hem niet meer in zijn eigen topic en ik vermaak me prima door hier tegen in te gaan. Best leuk op je vrije dag.
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Showresultaten zeggen mij vrij weinig. Een showkampioen is niet persee een goede hond.
Supernova
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Supernova »

mclovin schreef:
_Inge_ schreef:Ik snap ook niet waar je je verder zo druk om maakt..laat het lekker. Boeiend wat andere mensen van jouw honden vinden. Kan mij ook geen ene reet schelen als mensen mijn honden lelijk vinden of als ze James een klotehond vinden.

Ik maak me niet druk maar ik ken de topic starter en door een stel onbenullen hier die zijn hond de grond in boren zie ik hem niet meer in zijn eigen topic en ik vermaak me prima door hier tegen in te gaan. Best leuk op je vrije dag.
Welk stel onbenullen?
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Heb je van die hond niet een standfoto van opzij?
Zo'n galopfoto kan ook behoorlijk vertekenen :)
Turbo!
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Turbo! »

mclovin schreef:
Turbo! schreef:Kom ik uit mijn werk denk zie een leuk topic worstel het door.

En als ik dan zie hoe een pit aan een speeltoestel hangt en dan nog de reactie van de eigenaar er onder. Herinner ik mij opeens een topic niet zolang geleden geopend door mijzelf over mensen die een bepaald ras nemen bij mij in de wijk. En nu moet ik eerlijk zeggen dat ik dan toch blij ben dat die mensen ze aan de lijn hebben en niet aan speeltoestellen laten vreten die in hondenuitlaatgebieden staan.

Want kom op zeg!!!!!!!!!! Waar zijn wij nu helemaal mee bezig. :E:

Zegt iemand met RJ's. Ik mag eigenlijk niks over jou vooroordelen zeggen tov de honden in jou buurt aangezien ik een hekel aan JR's heb maar dat is mischien mijn vooroordeel en zijn die van jou anders dan die pest beesten hier in de buurt.
Kijk hier moet ik even innerlijk om lachen, sorry want ik heb namelijk geen vooroordeel over mensen met pitts of andere honden in tegendeel , ik zie hier in de buurt dat mensen zonder verstand deze honden nemen. Net als sommige mensen die denken dat jr's makkelijke kleine hondjes zijn die iedereen maar zo kan houden voor op de bank. Dan krijg je die kleine teringhondjes die ik hier ook zeer regelmatig tegen kom. Mij gaat het erom dat je de hond zo aan speeltoestellen laat.
Zal ik mischien een zeikerd zijn ofzo. Maar als hier ooit kinderen komen en die gaan mee met de honden uitlaten en willen dan graag even zelf spelen moet ik er toch niet aandenken.

Dat er opeens een hond in hun billen hangt :N:. Maar ik mag aannemen dat jij daar wel op let. Voor de rest vind ik pits prachthonden met een geweldig karakter mits goede opvoeding en regelmaat. Ditzelfde geld voor mijn eigen honden.
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Zelfs al zou die kabelbaan volledig volgesmeerd zijn met stront, en weet je zeker dat geen enkel kind er in de buurt komt.
Dan nog heb jij je hond er vanaf te houden.
Hij hoort daar simpelweg niet aan te hangen.
En door mensen zoals jij ga ik me steeds meer schamen.
Hierna neem ik fijn een poedeltje, is misschien een kakhondje maar wordt nooit als pikverlenging aangeschaft en heeft geen vechthond geschiedenis.
Kan ik tenminste eindelijk eens écht genieten van het hebben van honden!

Echt serieus hoor, ik schaam me kapot voor mensen die zich gedragen zoals jij.
Want ik voel me ermee vergeleken.

Wat denk je trouwens dat er gebeurt als zo'n leuk los spelend groepje Pitbulls om de één of andere reden in elkaar klapt?
Dat is wel even een ander tafereeltje dan een groepje Goldens die ruzie krijgt.......
En dát wil je niet begrijpen.
Het gaat er niet zozeer om dát het zou gebeuren, maar wel om wat de gevolgen zijn áls het gebeurt.
Maar ja, ik weet er natuurlijk totaal niets vanaf, want ik heb compleet andere honden zeker.
Onze oudste is inmiddels bijna 10 jaar oud, en dus heb ik al bijna 10 jaar kennis opgedaan van de geschiedenis en van wat er momenteel gefokt wordt.
En het klopt absoluut dat de wat breder en korter gefokte types wat minder vechtlustig zijn over het algemeen.
Maar vergis je aub niet in waar ze toe in staat zijn áls er iets mis gaat.

Nee, voor mij geen staf of pit of aanverwante meer.
Je zou je toch bijna gaan schamen voor het volk dat ermee rondloopt en waar je helemaal geen deel van uit wilt maken.
:zweep:
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Paulala schreef:Zelfs al zou die kabelbaan volledig volgesmeerd zijn met stront, en weet je zeker dat geen enkel kind er in de buurt komt.
Dan nog heb jij je hond er vanaf te houden.
Hij hoort daar simpelweg niet aan te hangen.
En door mensen zoals jij ga ik me steeds meer schamen.
Hierna neem ik fijn een poedeltje, is misschien een kakhondje maar wordt nooit als pikverlenging aangeschaft en heeft geen vechthond geschiedenis.
Kan ik tenminste eindelijk eens écht genieten van het hebben van honden!

Nee, voor mij geen staf of pit of aanverwante meer.
Je zou je toch bijna gaan schamen voor het volk dat ermee rondloopt en waar je helemaal geen deel van uit wilt maken.
:wink: Ik snap je helemaal, maar ondanks plaatsvervangende schaamte zal er hier altijd wel een wegwerp staffje of kruising rond blijven lopen die niet pikverlengend genoeg bleek...
Jammer, dat dit type mens er op valt, maar als ik 's avonds tegen dat heerlijke lieve lijfje aan kruip en ze geluidjes maakt van plezier zal het mij verder een worst wezen dat mensen slecht over mij denken door mijn hond :U:
Mojuan
Zeer actief

Ik bedoel niet zozeer dat mensen slecht over mij denken.
Dat doen ze overigens ook niet, hier in de buurt heeft niemand een probleem met ons en onze honden.
Maar ik schaam me gewoon voor het gedrag van die bepaalde personen.
Het is toch ook gewoon triest of niet soms.
Vooral ook het feit dat het alleen maar gaat over bloedlijnen en kracht en shows en prijzen etc etc etc.
Wat willen ze nou eigenlijk bewijzen?
dagmar88
Zeer actief

Paulala schreef:Ik bedoel niet zozeer dat mensen slecht over mij denken.
Dat doen ze overigens ook niet, hier in de buurt heeft niemand een probleem met ons en onze honden.
Vooral ook het feit dat het alleen maar gaat over bloedlijnen en kracht en shows en prijzen etc etc etc.
:wink: Ze overwegen de oren van pupsel er af te halen en rijden in een 'stoere' auto, dus wat denk je?

http://en.wikipedia.org/wiki/Micropenis" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

De mensen die mij en mijn hond kennen denken daar inderdaad niet slecht over :wink:
MonaToetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door MonaToetje »

Ik vind het ontzettend jammer dat sommige pitbull/staff eigenaren koste wat kost willen bewijzen dat hun staff wel sociaal naar andere honden toe is. Met alle gevolgen vandien.
Natuurlijk kàn het goed gaan maar vaak gaat het niet goed en dan zit jij of iemand anders met een gewonde hond, of nog erger met een dode hond.
Mijn mening houd een echte liefhebben van het ras daar rekening mee. Maar helaas is voor veel lui een staff/pit niet meer als een pikverlenger waar ze stoer mee kunnen doen.

Linda
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

mclovin schreef:
Machie schreef:Mooi of niet heeft weinig met verhoudingen te maken hoor ;)
Ik kan een hond heel lelijk vinden terwijl hij wel in verhouding is :)

Ohw, je bent niet de enige die mijn hond niet mooi vind hoor. Maakt me weinig uit. Hij hangt iig niet in speeltoestellen :F:

Elk ras heeft andere verhoudingen en het is dat ik het teveel moeite vind om het uit te typen maar een 3e plaats op de laatste show was ik tevreden mee.

Maar als je naar de foto kijkt die jij plaatste van de vader van mojo (tenzij die dusdanig vertekend is) zie je gewoon duidelijk dat er wat anders doorheen zit. (molosser) wat tevens ook de kleur (blauw) verklaard :19:

En een 3e plaats. Ach die shows zijn leuk, tis leuk als jouw hondje op de bühne staat, maar je moet er zeker geen "etiket" op gaan plaatsen want het stelt verder totaal niets voor. Enige wat je kan zeggen is dat de keurmeerster jouw hondje mooi vond. Niks meer, niks minder. Een andere keurmeester kan em weer lelijk vinden :wink:
mclovin schreef:
smoekie schreef:
Dat omver rennen zal wel meevallen denk je niet. En dan nog, een kind van 1 jaar laat je niet zomaar rondkruipen/lopen evenmin als een 2 jarige, die houd je bij de hand, en andere kinderen, ach kan me niet voorstellen dat er 10 honden 1 kind omver lopen. Lijkt wel een beetje wereldvreemd voor jou dat er mensen met hun kind de hond(honden) uitlaten????

Ik zeg ook niet dat ik het fris vind hoor, zeker niet, maar zoals jij het nu zegt moet je je kinderen niet meenemen als je met de hond(en) gaat wandelen :piew: Zwemmen in een zwembad waarin iedereen zeikt is ook niet fris. Spelen in een speeltuin evenmin. Beetje weerstand opbouwen met je kind kan geen kwaad hoor, maar dat doet niets af aan het feit dat ik het persoonlijk gewoon niet normaal vind dat je als eigenaar van je hond de boel laat slopen. Dat staat gewoon los van het feit of je je kind wel of niet mee zou kunnen/mogen nemen en of het wel of niet fris is.

Overigens ben ik het wel met je eens dat men er soms wel eens te spastisch over kan doen als er een grote groep pitbulls loslopen. Je weet van je hond zelf wel of dat wel of niet kan. Toen ik vroeger wel eens meeging naar shows waren er ook altijd grote groepen honden die gewoon lekker met elkaar aan het spelen waren en er waren ook grote groepen pits die aangelijnd waren omdat ze niet los "konden".

Bovenstaande foto vind ik persoonlijk dan ook ontzettend mooi/leuk om te zien zolang je als eigenaar maar altijd in je achterhoofd houd dat het ooit eens een keer fout "kan" gaan. :ok:

Een 1 jarige van de kabelbaan en je doet alsof ik me hond op elke kabelbaan loslaat.
Gaat niet om die 1 jarige want die laat je niet van een kabelbaan gaan, evenals een kind van 2. Ook die houd je als ouder zijnde gewoon bij de hand. Maar kinderen vanaf een bepaalde leeftijd die wel van die kabelbaan kunnen/mogen. Waarom je hond dat soort dingen laten slopen?

Behalve dat je jezelf en voornamelijk je hond in een kwaad daglicht zet heeft het totaal geen nut. Maak zo'n ding met mouw lekker in je achtertuin en laat je hond daar lekker aan hangen en slingeren en kapot trekken ipv "andermans" goed :ok:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
irwi
Zeer actief

Ongelezen bericht door irwi »

Paulala schreef:Ik bedoel niet zozeer dat mensen slecht over mij denken.
Ik kan me je reactie wel voorstellen en dat je plaatsvervangende schaamte hebt.

Het is een stukje opvoeding en voorlichting wat er niet is. Het is het ontkennen van wat je aan de lijn hebt. Misschien zelfs mensen die het inwendig wel stoer vinden want de meesten schaffen deze honden alleen aan omdat ze zo stoer zijn.
Mede om deze reden hebben we ook de pitbullclubnederland weer nieuw leven ingeblazen en zullen toch proberen d.m.v. voorlichting en door een groep liefhebbers van pitbulls een voorbeeld te zijn als eigenaren van een pitbull.
Wij zijn wel een vereniging van eigenarenvan pitbulls van het zgn. classic type pitbull. Hier horen de XXL en bullys niet bij.
We hopen ook dat we zo de pitbull weer uit het slop van marktplaats te kunnen krijgen.
Afbeelding
irwi
Zeer actief

MonaToetje schreef:Ik vind het ontzettend jammer dat sommige pitbull/staff eigenaren koste wat kost willen bewijzen dat hun staff wel sociaal naar andere honden toe is. Met alle gevolgen vandien.
Natuurlijk kàn het goed gaan maar vaak gaat het niet goed en dan zit jij of iemand anders met een gewonde hond, of nog erger met een dode hond.
Mijn mening houd een echte liefhebben van het ras daar rekening mee. Maar helaas is voor veel lui een staff/pit niet meer als een pikverlenger waar ze stoer mee kunnen doen.

Linda
In grote lijnen helemaal mee eens.
Afbeelding
irwi
Zeer actief

mclovin schreef:
Machie schreef:Mooi of niet heeft weinig met verhoudingen te maken hoor ;)
Ik kan een hond heel lelijk vinden terwijl hij wel in verhouding is :)

Ohw, je bent niet de enige die mijn hond niet mooi vind hoor. Maakt me weinig uit. Hij hangt iig niet in speeltoestellen :F:

Elk ras heeft andere verhoudingen en het is dat ik het teveel moeite vind om het uit te typen maar een 3e plaats op de laatste show was ik tevreden mee.

Welke keurmeester en welke ring stond je?
Afbeelding
Liselore
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua, Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Liselore »

[/quote]
Ik kan me je reactie wel voorstellen en dat je plaatsvervangende schaamte hebt.

Het is een stukje opvoeding en voorlichting wat er niet is. Het is het ontkennen van wat je aan de lijn hebt. Misschien zelfs mensen die het inwendig wel stoer vinden want de meesten schaffen deze honden alleen aan omdat ze zo stoer zijn.
Mede om deze reden hebben we ook de pitbullclubnederland weer nieuw leven ingeblazen en zullen toch proberen d.m.v. voorlichting en door een groep liefhebbers van pitbulls een voorbeeld te zijn als eigenaren van een pitbull.
Wij zijn wel een vereniging van eigenarenvan pitbulls van het zgn. classic type pitbull. Hier horen de XXL en bullys niet bij.
We hopen ook dat we zo de pitbull weer uit het slop van marktplaats te kunnen krijgen.[/quote]

:E: Super initiatief vind ik dat!!
Jelly
geregistreerd lid
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jelly »

Wat een prachtige pup heb je. Een hele mooie pitbull! De moeder vind ik vooral erg mooi...
Heerlijk, nóg meer pitbull om te knuffelen... dan valt Mosha toch wat tegen qua formaat..
En wat een onzin dat er gezegd wordt dat je niet 'los' moet trainen. Ik snap de reden daarvoor niet? Bang dat de goed gesocialiseerde pitbull niet kan samen spelen met andere hondjes? Onzin..
Behendigheid vinden pitbulls vaak leuk, dus zoiets raad ik je aan. Ik zelf wil nog frisbee proberen met Mosha, grote springkracht dus denk dat ze dat ook leuk zou vinden. (al zal ik goed opletten of t niet, hap, kauw, slik weg frisbee is haha)
Mojuan
Zeer actief

Jelly schreef: En wat een onzin dat er gezegd wordt dat je niet 'los' moet trainen. Ik snap de reden daarvoor niet? Bang dat de goed gesocialiseerde pitbull niet kan samen spelen met andere hondjes? Onzin..

Ja joh stomme forummensen! Gewoon onzin horen jullie?!!
Deze Pit is goed gesocialiseerd nml :pffff:
Pat75

Ongelezen bericht door Pat75 »

Jelly schreef:Wat een prachtige pup heb je. Een hele mooie pitbull! De moeder vind ik vooral erg mooi...
Heerlijk, nóg meer pitbull om te knuffelen... dan valt Mosha toch wat tegen qua formaat..
En wat een onzin dat er gezegd wordt dat je niet 'los' moet trainen. Ik snap de reden daarvoor niet? Bang dat de goed gesocialiseerde pitbull niet kan samen spelen met andere hondjes? Onzin..
Behendigheid vinden pitbulls vaak leuk, dus zoiets raad ik je aan. Ik zelf wil nog frisbee proberen met Mosha, grote springkracht dus denk dat ze dat ook leuk zou vinden. (al zal ik goed opletten of t niet, hap, kauw, slik weg frisbee is haha)

:O: :O: :schrik: :schrik: :schrik:
Jelly
geregistreerd lid

MonaToetje schreef:Ik vind het ontzettend jammer dat sommige pitbull/staff eigenaren koste wat kost willen bewijzen dat hun staff wel sociaal naar andere honden toe is. Met alle gevolgen vandien.

Linda

Ik wil inderdaad koste wat kost bewijzen dat mijn pitbull een enorm sociaal leuk speels hondje is, dat goed met andere honden over weg kan gaan. Om maar te bewijzen dat er dus wel degelijk leuke en lieve pitbulls rondlopen.
Keertje samen wandelen?
Mojuan
Zeer actief

Jelly schreef:

Ik wil inderdaad koste wat kost bewijzen dat mijn pitbull een enorm sociaal leuk speels hondje is, dat goed met andere honden over weg kan gaan. Om maar te bewijzen dat er dus wel degelijk leuke en lieve pitbulls rondlopen.
Keertje samen wandelen?
Hoe oud is jouw hond?
Als het nog een jonkie is wil ik wel samen wandelen.

En anders blijf je maar ver uit mijn buurt, alwéér zo'n naieveling erbij, jippieeee!!!
Pat75

Ongelezen bericht door Pat75 »

Jelly schreef:

Linda

Keertje samen wandelen?
Hou oud is hij ??

Mijn stafford is nu 2 jaar en 4 maanden, hij is best lief naar andere honden, maar toch neem ik geen risico met gajes .
Ik weet nl dat als hij wordt aangevallen door een andere hond hij zich zal verdedigen en dan heeft de staff het weer gedaan.
Laatst gewijzigd door Pat75 op 06 feb 2012 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

He, Jelly, waar woon je eigenlijk in de buurt en waar loop je zoal met je hond?

Suzanne
Jeannettebo
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

Pat75 schreef:
Jelly schreef:

Linda

Keertje samen wandelen?
Hou oud is hij ??
8 maanden las ik ergens :F: ik ben benieuwd of ze nog steeds zo sociaal is over pak em beet 2 a 3 jaar
Afbeelding
Mojuan
Zeer actief

Jeannettebo schreef:
Pat75 schreef:
Hou oud is hij ??
8 maanden las ik ergens :F: ik ben benieuwd of ze nog steeds zo sociaal is over pak em beet 2 a 3 jaar

Dat bedoel ik dus :schrik:
dagmar88
Zeer actief

Jelly
geregistreerd lid

Ze is inderdaad nog jong, maar ben absoluut niet bang dat ze hoe ouder ze wordt ze minder sociaal wordt. Daar zorgen we wel voor.
T is maar net wat je investeert in je hond.

Ik woon in oost gelderland, dus je kunt je nog even veilig voelen daar totdat ze echt volwassen is.
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Jelly schreef:Ze is inderdaad nog jong, maar ben absoluut niet bang dat ze hoe ouder ze wordt ze minder sociaal wordt. Daar zorgen we wel voor.
T is maar net wat je investeert in je hond.

Ik woon in oost gelderland, dus je kunt je nog even veilig voelen daar totdat ze echt volwassen is.
Ik hoop het van harte voor je, maar hoe hard je ook traint; er blijft toch wel iets van de natuurlijke aanleg inzitten he?

Succes..... en voor zover van toepassing "sterkte!"

Suzanne
Plaats reactie

Terug naar “Alle andere sporten”