Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hond in de stad.

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

heidi66
Actief
Mijn ras(sen): teckel, ooit...

Re: Hond in de stad.

Ongelezen bericht door heidi66 »

monky555 schreef:ik heb altijd in rotterdam gewoont, ging altijd prima zelfs met 6 honden ↲
waarvan 1 mensagsessieve en 1 hondagressieve :wink: nu woon ik bijna 4 maanden in een 'klein' dorp en voor de honden had ik beter in R'dam kunnen blijven, daar waren veel meer uit/losloop plekken als hier maar goed ik voel me hier veel beter en ik hoop dat dat ooit op de honden overslaat :mrgreen:
Hoe deed je dat dan in Rotterdam met6 honden en mens agressieve hond????? Of hadden anderen gewoon veel last van jou en je honden :roos:
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Miranda »

Budkes schreef:Nee, dat heb ik nou ook altijd. Almelo is net Den Haag. :smile:
Hoe zei Finkers dat ook alweer?

"Het stoplicht springt op rood, het stoplicht springt op groen, in Almeloooo is altijd heel wat te doen" :F:
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
monky555
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peludo Iza & American staffordshire terriër Lila.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door monky555 »

heidi66 schreef:
monky555 schreef:ik heb altijd in rotterdam gewoont, ging altijd prima zelfs met 6 honden ↲
waarvan 1 mensagsessieve en 1 hondagressieve :wink: nu woon ik bijna 4 maanden in een 'klein' dorp en voor de honden had ik beter in R'dam kunnen blijven, daar waren veel meer uit/losloop plekken als hier maar goed ik voel me hier veel beter en ik hoop dat dat ooit op de honden overslaat :mrgreen:
Hoe deed je dat dan in Rotterdam met6 honden en mens agressieve hond????? Of hadden anderen gewoon veel last van jou en je honden :roos:
veel last van mij? Niemand had last van mij, zelfs mijn buren niet :neenee: waarom zouden mensen last hebben van mij of mijn honden :19: op een gegeven moment word je een kei in ontwijken van mensen en zonder mijn toestemming mag je geen 1 van mijn honden aanraken, dus ook mijn sociale honden niet :neenee: en daarnaast loop ik heel veel met mijn honden dus in huis zijn ze meestal heel rustig. Ik ben verhuist en mijn nieuwe buren zeggen altijd goh 6 honden dan verwacht je een hoop herrie, wij horen ze echt bijna nooit en dat was bij mijn oude buren ook zo.
Afbeelding
R.I.P. Lieve Monky (AST), 09-07-2000 / 17-11-2011

R.I.P. Lieve Sara (GR), 03-11-2000 / 09-01-2012
R.I.P. Lieve Amy (AST), 18-08-2004 / 18-06-2014
R.I.P. Lieve Rio (RWx), 25-05-2009 / 14-08-2014
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

heidi66 schreef:
Budkes schreef:
heidi66 schreef:Je woont nu zeker beneden he? Je hebt flinke jongens toch?

Woon jij nou in Almelo?
Ja, dat is net Den Haag. :F:
heuh?
Goh daar had ik een heel ander idee over. Met Den haag zou ik niet willen ruilen (meteen gaan huilen) maar met Almelo wel...
Nee joh, geintje. Dat schreef MJ een pagina's terug in dit topic. Wacht ik zal het ff opzoeken......
Gr. Aniek

Afbeelding
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke

Budkes schreef:
MJ schreef:Met Boris en Bassie heb ik samen in hartje Den Haag gewoond.
Met de tram naar het strand, naar het zuiderpark of het haagse bos of even door de winkelstraat als ik daar moest wezen.
Ging helemaal prima . Eigenlijk weinig verschil met waar ik nu woon.
Nee, dat heb ik nou ook altijd. Almelo is net Den Haag. :smile:
Haha, vandaar dat ik dat schreef. MJ woont ook in Almelo namelijk.
Gr. Aniek

Afbeelding
heidi66
Actief

monky555 schreef:
heidi66 schreef:
veel last van mij? Niemand had last van mij, zelfs mijn buren niet :neenee: waarom zouden mensen last hebben van mij of mijn honden :19: op een gegeven moment word je een kei in ontwijken van mensen en zonder mijn toestemming mag je geen 1 van mijn honden aanraken, dus ook mijn sociale honden niet :neenee: en daarnaast loop ik heel veel met mijn honden dus in huis zijn ze meestal heel rustig. Ik ben verhuist en mijn nieuwe buren zeggen altijd goh 6 honden dan verwacht je een hoop herrie, wij horen ze echt bijna nooit en dat was bij mijn oude buren ook zo.
Ik zei ook: OF ....
heidi66
Actief

Budkes schreef:
Budkes schreef:
MJ schreef:Met Boris en Bassie heb ik samen in hartje Den Haag gewoond.
Met de tram naar het strand, naar het zuiderpark of het haagse bos of even door de winkelstraat als ik daar moest wezen.
Ging helemaal prima . Eigenlijk weinig verschil met waar ik nu woon.
Nee, dat heb ik nou ook altijd. Almelo is net Den Haag. :smile:
Haha, vandaar dat ik dat schreef. MJ woont ook in Almelo namelijk.
Aha vandaar. Nu snap ik t.

Maar hoe ist in Almelo? :D
monky555
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peludo Iza & American staffordshire terriër Lila.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door monky555 »

heidi66 schreef:
monky555 schreef:
heidi66 schreef:
Ik zei ook: OF ....
en wat bedoel je daar dan mee? ↲
1st 'beschuldig' je mij dat mijn honden vast voor overlast zorgen en nu krijg ik alleen een OF :19:
Afbeelding
R.I.P. Lieve Monky (AST), 09-07-2000 / 17-11-2011

R.I.P. Lieve Sara (GR), 03-11-2000 / 09-01-2012
R.I.P. Lieve Amy (AST), 18-08-2004 / 18-06-2014
R.I.P. Lieve Rio (RWx), 25-05-2009 / 14-08-2014
Budkes
Zeer actief

heidi66 schreef: Aha vandaar. Nu snap ik t.

Maar hoe ist in Almelo? :D
Prima. :ok: Ik heb het prima naar mijn zin hier.
Gr. Aniek

Afbeelding
heidi66
Actief

Lijkt me ook best leuk zo in t oosten van het land, lekker rustig. Alleen lastig om een baan te vinden.
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

eigenlijk nooit echt over nagedacht.. Ik woon in een redelijk grote stad, vlakbij het centrum(net erbuiten, wel naast het CS). Genoeg plek om te wandelen hier, aan het eind van de straat is al een park(je) dus daar lopen we vaak heen. Iets verder zijn nog een heel aantal velden. Het bos is 5 minuutjes met de auto. Lopend zou ook kunnen, maar dat is voor de bejaarde hond (bijna 15) niet meer doable. Maar het zal idd liggen aan het karakter. Hier is altijd wel lawaai (drukke wegen, winkels om de hoek, het spoor) en redelijk wat honden. Maar onze hond is best onverstoorbaar (en nu ook doof, dat helpt ook ;)) en vindt het allemaal prima. Als we maar wat gaan doen, is alles prima!
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”