Hoe deed je dat dan in Rotterdam met6 honden en mens agressieve hond????? Of hadden anderen gewoon veel last van jou en je hondenmonky555 schreef:ik heb altijd in rotterdam gewoont, ging altijd prima zelfs met 6 honden ↲
waarvan 1 mensagsessieve en 1 hondagressievenu woon ik bijna 4 maanden in een 'klein' dorp en voor de honden had ik beter in R'dam kunnen blijven, daar waren veel meer uit/losloop plekken als hier maar goed ik voel me hier veel beter en ik hoop dat dat ooit op de honden overslaat
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond in de stad.
Moderator: moderatorteam
- heidi66
- Actief
- Mijn ras(sen): teckel, ooit...
Re: Hond in de stad.
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Hoe zei Finkers dat ook alweer?Budkes schreef:Nee, dat heb ik nou ook altijd. Almelo is net Den Haag.
"Het stoplicht springt op rood, het stoplicht springt op groen, in Almeloooo is altijd heel wat te doen"
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
- monky555
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peludo Iza & American staffordshire terriër Lila.
- Aantal honden: 3
veel last van mij? Niemand had last van mij, zelfs mijn buren nietheidi66 schreef:Hoe deed je dat dan in Rotterdam met6 honden en mens agressieve hond????? Of hadden anderen gewoon veel last van jou en je hondenmonky555 schreef:ik heb altijd in rotterdam gewoont, ging altijd prima zelfs met 6 honden ↲
waarvan 1 mensagsessieve en 1 hondagressievenu woon ik bijna 4 maanden in een 'klein' dorp en voor de honden had ik beter in R'dam kunnen blijven, daar waren veel meer uit/losloop plekken als hier maar goed ik voel me hier veel beter en ik hoop dat dat ooit op de honden overslaat

R.I.P. Lieve Monky (AST), 09-07-2000 / 17-11-2011
R.I.P. Lieve Sara (GR), 03-11-2000 / 09-01-2012
R.I.P. Lieve Amy (AST), 18-08-2004 / 18-06-2014
R.I.P. Lieve Rio (RWx), 25-05-2009 / 14-08-2014
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Nee joh, geintje. Dat schreef MJ een pagina's terug in dit topic. Wacht ik zal het ff opzoeken......heidi66 schreef:heuh?Budkes schreef:Ja, dat is net Den Haag.heidi66 schreef:Je woont nu zeker beneden he? Je hebt flinke jongens toch?
Woon jij nou in Almelo?
Goh daar had ik een heel ander idee over. Met Den haag zou ik niet willen ruilen (meteen gaan huilen) maar met Almelo wel...
Gr. Aniek

- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Haha, vandaar dat ik dat schreef. MJ woont ook in Almelo namelijk.Budkes schreef:Nee, dat heb ik nou ook altijd. Almelo is net Den Haag.MJ schreef:Met Boris en Bassie heb ik samen in hartje Den Haag gewoond.
Met de tram naar het strand, naar het zuiderpark of het haagse bos of even door de winkelstraat als ik daar moest wezen.
Ging helemaal prima . Eigenlijk weinig verschil met waar ik nu woon.
Gr. Aniek

- heidi66
- Actief
Ik zei ook: OF ....monky555 schreef:veel last van mij? Niemand had last van mij, zelfs mijn buren nietheidi66 schreef:Hoe deed je dat dan in Rotterdam met6 honden en mens agressieve hond????? Of hadden anderen gewoon veel last van jou en je hondenmonky555 schreef:ik heb altijd in rotterdam gewoont, ging altijd prima zelfs met 6 honden ↲
waarom zouden mensen last hebben van mij of mijn honden
op een gegeven moment word je een kei in ontwijken van mensen en zonder mijn toestemming mag je geen 1 van mijn honden aanraken, dus ook mijn sociale honden niet
en daarnaast loop ik heel veel met mijn honden dus in huis zijn ze meestal heel rustig. Ik ben verhuist en mijn nieuwe buren zeggen altijd goh 6 honden dan verwacht je een hoop herrie, wij horen ze echt bijna nooit en dat was bij mijn oude buren ook zo.
- heidi66
- Actief
Aha vandaar. Nu snap ik t.Budkes schreef:Haha, vandaar dat ik dat schreef. MJ woont ook in Almelo namelijk.Budkes schreef:Nee, dat heb ik nou ook altijd. Almelo is net Den Haag.MJ schreef:Met Boris en Bassie heb ik samen in hartje Den Haag gewoond.
Met de tram naar het strand, naar het zuiderpark of het haagse bos of even door de winkelstraat als ik daar moest wezen.
Ging helemaal prima . Eigenlijk weinig verschil met waar ik nu woon.
Maar hoe ist in Almelo?
- monky555
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peludo Iza & American staffordshire terriër Lila.
- Aantal honden: 3
en wat bedoel je daar dan mee? ↲heidi66 schreef:Ik zei ook: OF ....monky555 schreef:veel last van mij? Niemand had last van mij, zelfs mijn buren nietheidi66 schreef:
Hoe deed je dat dan in Rotterdam met6 honden en mens agressieve hond????? Of hadden anderen gewoon veel last van jou en je hondenwaarom zouden mensen last hebben van mij of mijn honden
op een gegeven moment word je een kei in ontwijken van mensen en zonder mijn toestemming mag je geen 1 van mijn honden aanraken, dus ook mijn sociale honden niet
en daarnaast loop ik heel veel met mijn honden dus in huis zijn ze meestal heel rustig. Ik ben verhuist en mijn nieuwe buren zeggen altijd goh 6 honden dan verwacht je een hoop herrie, wij horen ze echt bijna nooit en dat was bij mijn oude buren ook zo.
1st 'beschuldig' je mij dat mijn honden vast voor overlast zorgen en nu krijg ik alleen een OF

R.I.P. Lieve Monky (AST), 09-07-2000 / 17-11-2011
R.I.P. Lieve Sara (GR), 03-11-2000 / 09-01-2012
R.I.P. Lieve Amy (AST), 18-08-2004 / 18-06-2014
R.I.P. Lieve Rio (RWx), 25-05-2009 / 14-08-2014
- Budkes
- Zeer actief
Prima.heidi66 schreef: Aha vandaar. Nu snap ik t.
Maar hoe ist in Almelo?
Gr. Aniek

- heidi66
- Actief
Lijkt me ook best leuk zo in t oosten van het land, lekker rustig. Alleen lastig om een baan te vinden.
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
eigenlijk nooit echt over nagedacht.. Ik woon in een redelijk grote stad, vlakbij het centrum(net erbuiten, wel naast het CS). Genoeg plek om te wandelen hier, aan het eind van de straat is al een park(je) dus daar lopen we vaak heen. Iets verder zijn nog een heel aantal velden. Het bos is 5 minuutjes met de auto. Lopend zou ook kunnen, maar dat is voor de bejaarde hond (bijna 15) niet meer doable. Maar het zal idd liggen aan het karakter. Hier is altijd wel lawaai (drukke wegen, winkels om de hoek, het spoor) en redelijk wat honden. Maar onze hond is best onverstoorbaar (en nu ook doof, dat helpt ook
) en vindt het allemaal prima. Als we maar wat gaan doen, is alles prima!