Nou ja...ik zit er aan te denken om met Gijsje, naast dogdance ,nog iets anders te doen.
Kereltje vindt het ontzettend leuk om samen bezig te zijn , zwiept zijn staart er haast vanaf

Maar toen.. wat erbij gaan doen dan ?
Zelf natuurlijk ook lopen denken maar kom er nog niet zo uit. Ook omdat ik vooral iets wil doen waar Gijsje net zo'n zwiepend staartje van krijgt als van dogdance.
Dikke lol...dat zoek ik. Iets wat ie helemaal top vindt.

Cirkeltraining las ik laatst op het forum...leek erg leuk maar lastig thuis te oefenen (?)en dichtsbijzijnd in Tiel volgens mij ?
Speuren , zoeken ? Doe ik weleens tijdens wandelingen ( zijn knuffel verstoppen en dat gaat 9 van de 10 keer best leuk ) en heb ik toen Gijsje klein was een workshop van gevolgd. Een opgerolde riem bijv vindt Gijsje niks. Haha..die vindt ie wel , zoals laatst op de wandeling, maar zal hem niet oppakken of zo.

Geen idee of dat HET is of wordt voor Gijsje.
Nu weet ik dat het best een rare vraag is om hier te stellen want buiten de filmpjes die ik heb laten zien van Gijsje en mij 'kennen ' jullie mij en Gijsje natuurlijk niet echt.

Maar toch...de vraag of jullie een idee hebben wat misschien nog meer bij ons past ?