frank-bobby: ja je kent de hond, nog van vorig jaar daar waar het enigzins fout begon te gaan
toen hij jouw pup zonder aanleiding of waarschuwing greep
toen ben ik al actie gaan ondernemen, alleen heb ik denk ik niet voldoende gedaan ofzo?
en idd, als hij gefocussed is,besta ik niet meer......en mijn kleine lijfje kan zijn 55 kg massa en kracht niet meer de baas
freskin: nee we hebben een bovenappartement, best ruim,maar niet groot genoeg voor een kennel te bouwen
en overigens wil mijn man hem echt uit huis hebben
die laat hem nu tijdelijk uit,maar is niet van plan dit te blijven doen
hutsje , ik hoor graag de naam van het asiel......ik wil ze best bellen en kijken wat hun zeggen en hun visie erop is
als dat een kans voor hem betekend dan doe ik dat...
sandra: idd vasthouden ......dat deden wij ook, op advies van therapeut het gedrag negeren, aandacht proberen op te vragen (dit lukte alleen op het trainingsveld met 1 klein hondje op vele meters afstand) ,maar hoe graag je ook vasthoud (trekhaak,paal noem het maar op) in ons laatste geval brak dus de riem.....
onyx: mijn nichtje had hem pijn gedaan door langs te lopen en hem met haar nagels heel gemeen snel in zijn neus te grijpen
we hebben haar gelijk gecorrigeerd hoor......maar hij wou gelijk niks meer van haar weten en heeft gegromd en gesnauwd naar haar (wat logisch is!) nogmaals hond treft daarin geen blaam
sandra: wat ik wil? ik vind dat de hond nog een kans verdiend, ergens bij iemand....dat probeer ik dus in de korte tijd die ik nog heb voor elkaar te krijgen
en jij kan dat misschien wel maken bij je man....ik niet....mijn man betaald tenslotte wel het dak boven onze hoofd (en dus ook die van de hond)
estherchip: idd zo makkelijk is het niet......misschien ben ik dan een onderdanige vrouw?? tja....wie zal het zeggen....
sandra: buiten dit hond verhaal om is mijn partner wel echt heel erg goed voor mij.......en ik hou ook heel veel van hem....en dat hij dit eist...tja...zoveel eist hij niet van mij....ik wordt tot in den treure verwend door hem zowel financieel als in aandacht en liefde en alles wat mn hartje begeert....alleen hierin is hij niet te vermurwen...hij blijft zeggen: het gaat om onze veiligeheid