Moderator: moderatorteam
Nou, zeker!!! Dat zou heel leuk staan denk ikElmo/maureen schreef:Ze zou wel bij Elmo passen![]()
Het is een leukerdje, DeniseDenise. schreef:Ik zal even een filmpje uploaden, behoorlijk slechte kwaliteit want ik heb het filmpje met mijn telefoon gemaakt maar beter dan niets
Edit: " onclick="window.open(this.href);return false;
Flevo Bordertje schreef:Charlie 1 lekker knuffelen op de bank bij zoon Koen![]()
Nou, dat was dus mijn eerste poging een foto te plaatsenIk studeer verder...
Ja ze is ontzettend leuk! Ik vind het echt jammer dat ze niet kan blijvenFlevo Bordertje schreef:Het is een leukerdje, DeniseDenise. schreef:Ik zal even een filmpje uploaden, behoorlijk slechte kwaliteit want ik heb het filmpje met mijn telefoon gemaakt maar beter dan niets
Edit: " onclick="window.open(this.href);return false;Toch zie ik zo dat Charlie wel erg pulli is hoor, al is hij groter en langer
Hoe doe je dat??????Denise. schreef:Flevo Bordertje schreef:Charlie 1 lekker knuffelen op de bank bij zoon Koen![]()
Nou, dat was dus mijn eerste poging een foto te plaatsenIk studeer verder...
Yeahhh, ik heb 'm door, dank je welDenise. schreef:Er stond 2 keer [ img ] [ / img] die heb ik weggehaald(zonder de spaties maar anders zie je het niet)
Hier maak ik uit op dat na 6 tot 7 maanden alles er in moet zittenDenise. schreef:Kirby is trouwens op 6 maanden geschat maar ikzelf denk dat ze eerder rond de 8 maanden is. Ze heeft haar hele volwassen gebit al en ik denk niet dat dat kan met 6 maanden.Iemand die weet hoe dat precies zit?
Hmm dan zou 6 maanden dus nog wel kunnen? Nou dan houden we het daar wel op, zeker weten doe je het toch nooitFlevo Bordertje schreef:Hier maak ik uit op dat na 6 tot 7 maanden alles er in moet zittenDenise. schreef:Kirby is trouwens op 6 maanden geschat maar ikzelf denk dat ze eerder rond de 8 maanden is. Ze heeft haar hele volwassen gebit al en ik denk niet dat dat kan met 6 maanden.Iemand die weet hoe dat precies zit?
![]()
"Hoektanden ziet men na 3 tot 4 weken.
De derde en vierde praemolaar verschijnen na 3 tot 4 weken.
De derde snijtand ontstaat op de leeftijd van 4 weken.
De twee binnenste snijtanden ontstaan op de leeftijd van 4 tot 5 weken.
De tweede praemolaar (P2) verschijnt na 4 tot 5 weken.
De eerste molaar verschijnt na circa 4 maanden.
De eerste praemolaar (P1) (de wolfskies) verschijnt eerst na 4 tot 5 maanden.
De snijtanden en hoektanden wisselen op de leeftijd van 4 tot 5 maanden.
De tweede molaar in de onderkaak verschijnt na 4½ tot 5 maanden.
De tweede molaar in de bovenkaak verschijnt na 5 tot 6 maanden.
De praemolaren wisselen als de hond 5 tot 6 maanden oud is.
De derde molaar verschijnt na 6 tot 7 maanden."
Ja dan zal het wel kloppen, ik vond het alleen zo gek dat zo'n jong hondje zulke grote tanden kan hebbenfes/lou schreef:Ja hoor, over het algemeen zijn ze met 6 mnd uitgewisseld...
Charlie van Estelle hebben we omgedoopt tot Charles anders werd het erg verwarrendFlevo Bordertje schreef:De Charlies en Juultje staan de op de site! Ze staan er mooi op![]()
http://www.hondenherplaatsingen.nl/herplaatsing.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja en Kirby ook! Ik hoop dat ze allemaal de best mogelijke baasjes zullen vindenFlevo Bordertje schreef:De Charlies en Juultje staan de op de site! Ze staan er mooi op![]()
http://www.hondenherplaatsingen.nl/herplaatsing.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik zag het netExpecting schreef:Ja en Kirby ook! Ik hoop dat ze allemaal de best mogelijke baasjes zullen vindenFlevo Bordertje schreef:De Charlies en Juultje staan de op de site! Ze staan er mooi op![]()
Ik heb gisteren ook even gevraagd of het wel allemaal goed ging met dr.miekmiek schreef:o o Hera, dit is niet goed voor je reputatie hoor, straks gaan we denken dat je een softie bent.
O, o, jullie zijn helemaal verliefdCash schreef:Ik heb gisteren ook even gevraagd of het wel allemaal goed ging met dr.miekmiek schreef:o o Hera, dit is niet goed voor je reputatie hoor, straks gaan we denken dat je een softie bent.![]()
Het jammere is dat wij hem zelf zo ontzettend leuk vinden. Zelfs Frank zit te balen dat hij weer weggaat "zo'n hondje vinden we straks nooit weer" en "4 honden wilden we echt niet meer".
En dan gaat het met Hera wonderbaarlijk goed dat ik gisteren voor de grap tegen Frank zei "zou Hera ons iets willen zeggen?".![]()
Gisteren was hij mee naar de Hornbach. Het begin was even eng want het was mega druk. Maar dat duurde maar even.
Als we ergens te lang stil stonden ging hij heerlijk liggen wachten.
We hadden zo'n karretje mee, hem erop gezet, Rosalie ernaast en daar heeft hij de rest van de tijd heerlijk liggen te maffen terwijl wij die winkel aan het door karren waren.![]()
In de auto lag hij languit op de achterbank naast Rosalie te slapen...
Frank en ik zuchten wat af over hoe leuk, lief, maar vooral vreselijk makkelijk dit hondje is vergeleken bij de herders.
Maar nee, ik wil echt geen 4 honden meer. Eerder terug naar 2.
ksssst ga weg jij!basil schreef:Je kan toch ook terug naar 2? Via 4![]()
![]()
![]()
![]()
Welkom thuis Charles
Ik kan het dilemma wel heel goed voorstellen...Cash schreef:Ik heb gisteren ook even gevraagd of het wel allemaal goed ging met dr.miekmiek schreef:o o Hera, dit is niet goed voor je reputatie hoor, straks gaan we denken dat je een softie bent.![]()
Het jammere is dat wij hem zelf zo ontzettend leuk vinden. Zelfs Frank zit te balen dat hij weer weggaat "zo'n hondje vinden we straks nooit weer" en "4 honden wilden we echt niet meer".
En dan gaat het met Hera wonderbaarlijk goed dat ik gisteren voor de grap tegen Frank zei "zou Hera ons iets willen zeggen?".![]()
Gisteren was hij mee naar de Hornbach. Het begin was even eng want het was mega druk. Maar dat duurde maar even.
Als we ergens te lang stil stonden ging hij heerlijk liggen wachten.
We hadden zo'n karretje mee, hem erop gezet, Rosalie ernaast en daar heeft hij de rest van de tijd heerlijk liggen te maffen terwijl wij die winkel aan het door karren waren.![]()
In de auto lag hij languit op de achterbank naast Rosalie te slapen...
Frank en ik zuchten wat af over hoe leuk, lief, maar vooral vreselijk makkelijk dit hondje is vergeleken bij de herders.
Maar nee, ik wil echt geen 4 honden meer. Eerder terug naar 2.
Kan bestCash schreef:ksssst ga weg jij!basil schreef:Je kan toch ook terug naar 2? Via 4![]()
![]()
![]()
![]()
Welkom thuis Charles