Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kruising Pulipuppies
Moderator: moderatorteam
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
- Aantal honden: 1
-
Supernova
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: Kruising Pulipuppies
Ik zal even een filmpje uploaden, behoorlijk slechte kwaliteit want ik heb het filmpje met mijn telefoon gemaakt maar beter dan niets 
Edit: " onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Supernova op 03 apr 2011 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
- Aantal honden: 3
Nou, zeker!!! Dat zou heel leuk staan denk ikElmo/maureen schreef:Ze zou wel bij Elmo passen![]()
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Charlie 1 lekker knuffelen op de bank bij zoon Koen
[img][IMG]http://i1202.photobucket.com/albums/bb3 ... -11003.jpg[/img][/img]
Nou, dat was dus mijn eerste poging een foto te plaatsen
Ik studeer verder... 
[img][IMG]http://i1202.photobucket.com/albums/bb3 ... -11003.jpg[/img][/img]
Nou, dat was dus mijn eerste poging een foto te plaatsen
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
Het is een leukerdje, DeniseDenise. schreef:Ik zal even een filmpje uploaden, behoorlijk slechte kwaliteit want ik heb het filmpje met mijn telefoon gemaakt maar beter dan niets
-
Supernova
- Zeer actief
Flevo Bordertje schreef:Charlie 1 lekker knuffelen op de bank bij zoon Koen![]()
Nou, dat was dus mijn eerste poging een foto te plaatsenIk studeer verder...
-
Supernova
- Zeer actief
Ja ze is ontzettend leuk! Ik vind het echt jammer dat ze niet kan blijvenFlevo Bordertje schreef:Het is een leukerdje, DeniseDenise. schreef:Ik zal even een filmpje uploaden, behoorlijk slechte kwaliteit want ik heb het filmpje met mijn telefoon gemaakt maar beter dan niets
Edit: " onclick="window.open(this.href);return false;Toch zie ik zo dat Charlie wel erg pulli is hoor, al is hij groter en langer
Charlie is ook erg leuk moet ik zeggen
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
Hoe doe je dat??????Denise. schreef:Flevo Bordertje schreef:Charlie 1 lekker knuffelen op de bank bij zoon Koen![]()
Nou, dat was dus mijn eerste poging een foto te plaatsenIk studeer verder...
Je hebt een img weggehaald he?
-
Supernova
- Zeer actief
Er stond 2 keer [ img ] [ / img] die heb ik weggehaald
(zonder de spaties maar anders zie je het niet)
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
Nog een poging tot het plaatsen van foto's. Heb geduld met me, lieve mensen

Lekker spelen met dochter Lotte in de tuin!

Wat een doddekop(pen)

Lekker spelen met dochter Lotte in de tuin!

Wat een doddekop(pen)
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
Yeahhh, ik heb 'm door, dank je welDenise. schreef:Er stond 2 keer [ img ] [ / img] die heb ik weggehaald(zonder de spaties maar anders zie je het niet)
-
Supernova
- Zeer actief
Kirby is trouwens op 6 maanden geschat maar ikzelf denk dat ze eerder rond de 8 maanden is. Ze heeft haar hele volwassen gebit al en ik denk niet dat dat kan met 6 maanden.
Iemand die weet hoe dat precies zit?
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
Hier maak ik uit op dat na 6 tot 7 maanden alles er in moet zittenDenise. schreef:Kirby is trouwens op 6 maanden geschat maar ikzelf denk dat ze eerder rond de 8 maanden is. Ze heeft haar hele volwassen gebit al en ik denk niet dat dat kan met 6 maanden.Iemand die weet hoe dat precies zit?
"Hoektanden ziet men na 3 tot 4 weken.
De derde en vierde praemolaar verschijnen na 3 tot 4 weken.
De derde snijtand ontstaat op de leeftijd van 4 weken.
De twee binnenste snijtanden ontstaan op de leeftijd van 4 tot 5 weken.
De tweede praemolaar (P2) verschijnt na 4 tot 5 weken.
De eerste molaar verschijnt na circa 4 maanden.
De eerste praemolaar (P1) (de wolfskies) verschijnt eerst na 4 tot 5 maanden.
De snijtanden en hoektanden wisselen op de leeftijd van 4 tot 5 maanden.
De tweede molaar in de onderkaak verschijnt na 4½ tot 5 maanden.
De tweede molaar in de bovenkaak verschijnt na 5 tot 6 maanden.
De praemolaren wisselen als de hond 5 tot 6 maanden oud is.
De derde molaar verschijnt na 6 tot 7 maanden."
-
Supernova
- Zeer actief
Hmm dan zou 6 maanden dus nog wel kunnen? Nou dan houden we het daar wel op, zeker weten doe je het toch nooitFlevo Bordertje schreef:Hier maak ik uit op dat na 6 tot 7 maanden alles er in moet zittenDenise. schreef:Kirby is trouwens op 6 maanden geschat maar ikzelf denk dat ze eerder rond de 8 maanden is. Ze heeft haar hele volwassen gebit al en ik denk niet dat dat kan met 6 maanden.Iemand die weet hoe dat precies zit?
![]()
"Hoektanden ziet men na 3 tot 4 weken.
De derde en vierde praemolaar verschijnen na 3 tot 4 weken.
De derde snijtand ontstaat op de leeftijd van 4 weken.
De twee binnenste snijtanden ontstaan op de leeftijd van 4 tot 5 weken.
De tweede praemolaar (P2) verschijnt na 4 tot 5 weken.
De eerste molaar verschijnt na circa 4 maanden.
De eerste praemolaar (P1) (de wolfskies) verschijnt eerst na 4 tot 5 maanden.
De snijtanden en hoektanden wisselen op de leeftijd van 4 tot 5 maanden.
De tweede molaar in de onderkaak verschijnt na 4½ tot 5 maanden.
De tweede molaar in de bovenkaak verschijnt na 5 tot 6 maanden.
De praemolaren wisselen als de hond 5 tot 6 maanden oud is.
De derde molaar verschijnt na 6 tot 7 maanden."
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja hoor, over het algemeen zijn ze met 6 mnd uitgewisseld...
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
-
Supernova
- Zeer actief
Ja dan zal het wel kloppen, ik vond het alleen zo gek dat zo'n jong hondje zulke grote tanden kan hebbenfes/lou schreef:Ja hoor, over het algemeen zijn ze met 6 mnd uitgewisseld...
Maar ik heb natuurlijk geen verstand van hondengebitten.
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
De Charlies en Juultje staan de op de site! Ze staan er mooi op
http://www.hondenherplaatsingen.nl/herplaatsing.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hondenherplaatsingen.nl/herplaatsing.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Charlie van Estelle hebben we omgedoopt tot Charles anders werd het erg verwarrendFlevo Bordertje schreef:De Charlies en Juultje staan de op de site! Ze staan er mooi op![]()

-
Supernova
- Zeer actief
Kirby staat er ook op! 
- Naima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradinges
Ja en Kirby ook! Ik hoop dat ze allemaal de best mogelijke baasjes zullen vindenFlevo Bordertje schreef:De Charlies en Juultje staan de op de site! Ze staan er mooi op![]()
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
Ik zag het netExpecting schreef:Ja en Kirby ook! Ik hoop dat ze allemaal de best mogelijke baasjes zullen vindenFlevo Bordertje schreef:De Charlies en Juultje staan de op de site! Ze staan er mooi op![]()
- Cash
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitseherder
Op zich weer een prima nacht gehad, ware het niet dat Cash en Charles (zo noem ik hem nu maar) om 22:30 uur besloten het huis op stelten te gaan zetten. We waren nog niet boven toen we ze door de kamer hoorden vliegen.
Toen Frank na een paar tellen naar beneden ging om te kijken of alles goed ging, ploften de heren zwaar hijgend op de bank neer. "Wij doen niks hoorrrrrr"
Charles kruipt steeds meer uit zijn schulp. Hij wil alles in dat bekkie van hem pakken van de deurmat tot de kussens, tot de net geplantte slaplantjes aan toe. Gelukkig begint hij al goed naar "nee nee!" te luisteren.
Verder is Cash gewoon de l*l , die moet het ontgelden en ploft afentoe zwaar zuchtend op de grond neer.
Ik moet toch ook even zeggen dat Hera zo vreselijk zoet is. We hebben dit met haar nog nooit eerder zo meegemaakt.
hij loopt dus ook gewoon lekker in huis rond tussen het andere spul, geen schot meer.
Waar dit nu aan ligt? Ik denk omdat Charles haar gewoon compleet negeert. Hij loopt stoicijns langs haar heen e.d.
Gisteren liep hij zelfs onder Hera door toen ze in de weg stond. :N:
Hij heeft haar natuurlijk verder ook niet nodig want zijn lol haalt hij wel bij Cash en Woopy.
Nou ja, ik vind het gewoon echt verbazingwekkend en kan er ook nog niet helemaal over uit.
Toen Frank na een paar tellen naar beneden ging om te kijken of alles goed ging, ploften de heren zwaar hijgend op de bank neer. "Wij doen niks hoorrrrrr"
Charles kruipt steeds meer uit zijn schulp. Hij wil alles in dat bekkie van hem pakken van de deurmat tot de kussens, tot de net geplantte slaplantjes aan toe. Gelukkig begint hij al goed naar "nee nee!" te luisteren.
Verder is Cash gewoon de l*l , die moet het ontgelden en ploft afentoe zwaar zuchtend op de grond neer.
Ik moet toch ook even zeggen dat Hera zo vreselijk zoet is. We hebben dit met haar nog nooit eerder zo meegemaakt.
hij loopt dus ook gewoon lekker in huis rond tussen het andere spul, geen schot meer.
Waar dit nu aan ligt? Ik denk omdat Charles haar gewoon compleet negeert. Hij loopt stoicijns langs haar heen e.d.
Gisteren liep hij zelfs onder Hera door toen ze in de weg stond. :N:
Hij heeft haar natuurlijk verder ook niet nodig want zijn lol haalt hij wel bij Cash en Woopy.
Nou ja, ik vind het gewoon echt verbazingwekkend en kan er ook nog niet helemaal over uit.

Cash v Heiligental en Flow.
-
miekmiek
o o Hera, dit is niet goed voor je reputatie hoor, straks gaan we denken dat je een softie bent. 
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Cash
- Zeer actief
Ik heb gisteren ook even gevraagd of het wel allemaal goed ging met dr.miekmiek schreef:o o Hera, dit is niet goed voor je reputatie hoor, straks gaan we denken dat je een softie bent.
Het jammere is dat wij hem zelf zo ontzettend leuk vinden. Zelfs Frank zit te balen dat hij weer weggaat "zo'n hondje vinden we straks nooit weer" en "4 honden wilden we echt niet meer".
En dan gaat het met Hera wonderbaarlijk goed dat ik gisteren voor de grap tegen Frank zei "zou Hera ons iets willen zeggen?".
Gisteren was hij mee naar de Hornbach. Het begin was even eng want het was mega druk. Maar dat duurde maar even.
Als we ergens te lang stil stonden ging hij heerlijk liggen wachten.
We hadden zo'n karretje mee, hem erop gezet, Rosalie ernaast en daar heeft hij de rest van de tijd heerlijk liggen te maffen terwijl wij die winkel aan het door karren waren.
In de auto lag hij languit op de achterbank naast Rosalie te slapen...
Frank en ik zuchten wat af over hoe leuk, lief, maar vooral vreselijk makkelijk dit hondje is vergeleken bij de herders.
Maar nee, ik wil echt geen 4 honden meer. Eerder terug naar 2.

- Flevo Bordertje
- Zeer actief
O, o, jullie zijn helemaal verliefdCash schreef:Ik heb gisteren ook even gevraagd of het wel allemaal goed ging met dr.miekmiek schreef:o o Hera, dit is niet goed voor je reputatie hoor, straks gaan we denken dat je een softie bent.![]()
Het jammere is dat wij hem zelf zo ontzettend leuk vinden. Zelfs Frank zit te balen dat hij weer weggaat "zo'n hondje vinden we straks nooit weer" en "4 honden wilden we echt niet meer".
En dan gaat het met Hera wonderbaarlijk goed dat ik gisteren voor de grap tegen Frank zei "zou Hera ons iets willen zeggen?".![]()
Gisteren was hij mee naar de Hornbach. Het begin was even eng want het was mega druk. Maar dat duurde maar even.
We hadden zo'n karretje mee, hem erop gezet, Rosalie ernaast en daar heeft hij de rest van de tijd heerlijk liggen te maffen terwijl wij die winkel aan het door karren waren.![]()
Frank en ik zuchten wat af over hoe leuk, lief, maar vooral vreselijk makkelijk dit hondje is vergeleken bij de herders.
Jammer hoor dat Charles niet kan blijven, maar je moet voor je eigen situatie toch de beste keuze maken, dat doen we hier ook.
Verder zijn het natuurlijk geweldig leuke hondjes, dus een leuk thuis moeten we toch ook voor ze kunnen vinden
- Cash
- Zeer actief
ksssst ga weg jij!basil schreef:Je kan toch ook terug naar 2? Via 4![]()
![]()
![]()
![]()
Welkom thuis Charles

- mariaa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): australian shepherd
Ik kan het dilemma wel heel goed voorstellen...Cash schreef:Ik heb gisteren ook even gevraagd of het wel allemaal goed ging met dr.miekmiek schreef:o o Hera, dit is niet goed voor je reputatie hoor, straks gaan we denken dat je een softie bent.![]()
En dan gaat het met Hera wonderbaarlijk goed dat ik gisteren voor de grap tegen Frank zei "zou Hera ons iets willen zeggen?".![]()
We hadden zo'n karretje mee, hem erop gezet, Rosalie ernaast en daar heeft hij de rest van de tijd heerlijk liggen te maffen terwijl wij die winkel aan het door karren waren.![]()
Soms komt het er een hond op je pad wat naadloos bij de roedel past, en dat is best uniek
Ik hoop stiekum dat hij mag blijven, hij lijkt al zó zijn draai te hebben gevonden bij jullie, je ziet het gewoon aan de foto's

-
shanty
Kan bestCash schreef:ksssst ga weg jij!basil schreef:Je kan toch ook terug naar 2? Via 4![]()
![]()
![]()
![]()
Welkom thuis Charles