http://www.hondenforum.nl/plaza/jacht-e ... 12413.html" onclick="window.open(this.href);return false;
De training was erg leuk! En Mirto heeft zich zowaar redelijk goed gedragen

We begonnen met wat appèl-oefeningen. Het was aanvankelijk wat moeilijk om zijn aandacht erbij te houden omdat naast mij iemand stond met een teefje wat net loops geweest was. Gelukkig is Mirto nog geen fractie zo erg als Dante was, dus het lukte me wel om hem af te leiden. Alleen bij het "kom voor", vond Mirto het een goed idee om eerst even het plasje te controleren wat dat teefje op het veld gedaan had voor hij bij me kwam (ik had net verteld dat hij negen van de tien keer komt op de fluit

Daarna werd de dummy geïntroduceerd. Voor sommige honden de eerste kennismaking. We moesten met de hond aan de lijn heel enthousiast gaan hardlopen en "leuk doen" met de dummy, om de dummy interessant te maken voor de hond. Dat leek me voor Mirto niet zo'n goed idee :N: . Dus deze oefening heb ik maar heel "low level" meegedaan

Ik heb genoten en Mirto ook

Na afloop van de training ben ik nog even een stukje gaan wandelen met de boys. Had ik dat maar niet gedaan want beiden vonden het nodig om in de vis te gaan rollen; de schubben zaten in Mirto's vacht

Dus ik kon naar huis rijden met alle raampjes open en nog stonk het afgrijselijk :N:
Morgen mogen we weer (ik hoop wel dat de vis weg is