Het is Justitie die beslist en in hele uitzonderlijke gevallen, als de openbare orde in het gedrang komt, de gemeente.
Moderator: moderatorteam
ronaldo schreef:Moeten ze proberen! moeten ze mij eerst door me kop schieten! neimand neemt mijn hond mee! wat er ook is gebeurt! ze trekken toch geen pistool voor zoiets! dus nooit afgeven zou ik zeggen!!!
ach als je zorgt dat je hond uit de problemen blijft is er niks aan de handHilde schreef:ronaldo schreef:Moeten ze proberen! moeten ze mij eerst door me kop schieten! neimand neemt mijn hond mee! wat er ook is gebeurt! ze trekken toch geen pistool voor zoiets! dus nooit afgeven zou ik zeggen!!!
ronaldo schreef:Moeten ze proberen! moeten ze mij eerst door me kop schieten! neimand neemt mijn hond mee! wat er ook is gebeurt! ze trekken toch geen pistool voor zoiets! dus nooit afgeven zou ik zeggen!!!
Neem een chill pill.ronaldo schreef:Moeten ze proberen! moeten ze mij eerst door me kop schieten! neimand neemt mijn hond mee! wat er ook is gebeurt! ze trekken toch geen pistool voor zoiets! dus nooit afgeven zou ik zeggen!!!
je hond kan niet in beslag worden genomen op uiterlijk - ontbreken van stamboom - of het ontbreken van een chip.Mariska Koolen schreef:Hoi Hoi,
Ik ben degene die met deze vraag kwam, het is zo (volgens hetgeen ik te horen krijg) dat de mensen met hun hond aan het wandelen waren en vervolgens de politie tegen kwamen. Deze stopte en vroegen of de hond een stamboom had en of deze gechipt was. De hond heeft geen stamboom en is niet gechipt en werd vervolgens in beslag genomen door de politie. Inmiddels heb ik een instantie aan de telefoon gehad en die bevestigden dat ze geen honden op uiterlijk en op het niet hebben van een stamboom en niet gechipt zijn in beslag mogen nemen. Zoals ik al zij verder weet ik niet sdus ook niet of er meer gebeurt is maar ik kom deze hond vaak tegen als ik met mijn honden wandelen en dan gebeurd er niets de honden lopen rustig langs elkaar af.
daywalker schreef:je hond kan niet in beslag worden genomen op uiterlijk - ontbreken van stamboom - of het ontbreken van een chip.Mariska Koolen schreef:Hoi Hoi,
Ik ben degene die met deze vraag kwam, het is zo (volgens hetgeen ik te horen krijg) dat de mensen met hun hond aan het wandelen waren en vervolgens de politie tegen kwamen. Deze stopte en vroegen of de hond een stamboom had en of deze gechipt was. De hond heeft geen stamboom en is niet gechipt en werd vervolgens in beslag genomen door de politie. Inmiddels heb ik een instantie aan de telefoon gehad en die bevestigden dat ze geen honden op uiterlijk en op het niet hebben van een stamboom en niet gechipt zijn in beslag mogen nemen. Zoals ik al zij verder weet ik niet sdus ook niet of er meer gebeurt is maar ik kom deze hond vaak tegen als ik met mijn honden wandelen en dan gebeurd er niets de honden lopen rustig langs elkaar af.
Vooraleer men nu tot inbeslagname overgaat, is er al aardig wat water door de zee gegaan. Die mensen zullen alleen maar hun versie van de feiten hebben verteld vrees ik.