waar zie je de overeenkomsten met een mechelaar dan, dat moet zeker in het uiterlijk terugkomen....luna2906 schreef:Machie schreef:En de oorstand vind ik ook niet passend bij die kruising...freskin schreef:@luna2906: Heb je beide ouders gezien van jouw hond? Ik zie er echt geen stabij in en mechelse herder ook niet echt. Ik zie er kortharige collie in. Vandaar ook dat ze waarschijnlijk niet zo moeilijk is..... Kortharige collies zijn wel pittiger dan de langharen, maar toch goed op te voeden. Een mechelaar is weer wat moeilijker. Ook lijkt mij de kleur van jouw hondje niet echt bij de stabijx mechelse herder passen.
Ik vind het een prachthondje trouwens! Fijn dat ze het zo goed doet bij jullie!
Wel n leuk dier maar ik kan haast niet geloven dat dit een mechelse herder x stabij is...
Ja, heb beide ouders gezien (de stabij in kwestie woonde aan de overkant) pa is 100 % stabij, ma is vrijwel zuivere mechelse herder. Het zou kunnen zitten in dat vrijwel zuiver (dus niet helemaal), maar ze is echt zeker weten een kruising tussen die 2... Maar goed, ik vind het een mooi resultaatOh, de mechelaar zit er trouwens zeker wel in, alleen zie je het wellicht op de foto's niet. Naar mate ze ouder wordt, krijgt ze steeds meer trekken van haar ma.
heb je een recente foto?

TARAK