waar lees je dat die mensen als dom worden weggezet ? leg mensen geen woorden in hun mond omdat je zelf niet bij machte bent om een fatsoenlijk tegenargument te noemen om zo zo je gelijk te willen halen.jentje87 schreef:Ik denk dat dom wegzetten niet het geval is. Ik ken meerdere mensen uit roemenie, die echt in de armoe leven daar. Ze geven hun laatste centen nog uit aan voer voor de hond en als dat er niet is, eet hij mee van tafel wat er over is. Die mensen zijn niet dom, alleen niet sociaal cultureel ingesteld omdat de overheid daar het niets kan intresseren of jij wel of niet kan etenbouvierpoedel schreef: Meld jezelf en je familie aan zou ik zeggen.![]()
Ze zullen best wel weten wat chippen is hoor.
Probeer je ze als dom weg te zetten en zelf denken dat chippen helpt om daar het probleem op te lossen.
Wij zijn zogenaamd zo netjes en hebben het asiel uitgevonden ,waar we ieder jaar duizenden honden kunnen dumpen.
Kunnen we met een gerust hart toch nog even een ander land naar beneden trappen .
De mensen krijgen gewoon te weinig handvatten uitgedeeld over het leven met huisdieren. inenten hebben ze geen geld voor dus als de hond ziek is, is kans op overleven klein, waardoor de eigenaren ook weer ziek worden.
Hoeveel landen telt de Europese unie? Misschien is het wel mogelijk om een fatsoenlijk plan op te zetten met de nodige financiële hulp om dat plan te verwezenlijken, in samenwerking met die landen.
Domme opmerkingen als een hond kapotschieten duurt maar enkele seconden en castreren een paar weken daar wordt niemand vrolijk van.