Hallo.
Heb weer aandachtig zitten lezen naar al jullie ervaringen en ideeen.
Nu heb ik het volgende bedacht:
Toch aan de Atopica omdat ik dan minder risico loop dat die mensen dadelijk met een hond zitten met allerlei bijwerkingen en er geen raad mee weten.
Ik ben maar 9 dagen weg (gelukkig) 10 eigenlijk (meegerekend dat ik Sanja een dag van tevoren moet brengen naar mijn collega.
Ik ga zoiezo open kaart spelen met ze en uitleggen hoe het hele verhaal in elkaar steekt.
Er zijn eigenlijk twee vragen die ik heb over mijn plan:
- Als ik voor Atopica ga hoe lang is ze dan ongeveer jeuk-af en wanneer slaat het aan ongv?
- Zijn er ook bijwerkingen bij gebruik van Atopica?
Kijk, dan kan Atopica duur zijn maar punt 1 vind ik het niet fair die mensen ermee op te zadelen, te roepen "houdoe he"
En ze het maar te laten bekijken.
Plus daarbij dat er niemand is, maar dan ook niemand die zo goed voor Sanja kan zorgen als ik.... ( denk dat wel meerdere mensen dat snappen wat ik bedoel)
Ik geef niet graag de touwtjes uit handen.... let echt OVERAL op.
In mijn ogen zijn anderen al gauw "slordig" en word ik dus echt link.
Als ik zeg, moeder; let jij even op Sanja, ik pak boven even een trui (of wat ook)
Ja, dat is goed, doe ik !
Kom ik weer beneden ligt die hond daar, alleen, aan dr geval te likken en zit moeders op de wc....
AAAAHHHH wat kan ik daar niet tegen!!
Snap je wat ik bedoel? Ik probeer het allemaal zo goed te doen... maar het voelt of je er alleen voor staat.
En daarom is alle verzorging van die hond voor mij en mag ze dan ook alleen de kap af als IK in de buurt ben.
Jammer, maar helaas

Nou ben ik wel heel vaak in de buurt
Zeker nu ze zo'n jeuk heeft blijf ik er speciaal voor thuis.
Nog iets wat ik niet helemaal snap.
Al zou ik weer overgaan op vlees, misschien na overleg met een dermatoloog o.i.d. die mijten zitten toch OVERAL in??
Dus moet ik gewoon heel hard duimen op die kuur dat die aanslaat??
Anders is het toch water naar de zee dragen?
Ik heb al wel al haar kussens uitgewassen en 's avonds ligt ze op een leren bank, zonder doek of weet ik wat.
Morgen ga ik naar de DA om die speciale shampoo te halen, die hadden ze bij de dierenspecaalzaak niet...
Ik lees echt elke dag hier en vind het super, haal hier veel informatie vandaan en zo dragen jullie allemaal een steentje bij aan een jeuk-vrije Sanja