Jakkes..Hopelijk valt het mee..Het is maar goed dat ik even kijk..Ik ben beetje in de war en zou bijna morgen in Almere staan...Sepp schreef:Helaas moeten Sepp & ik mij afmelden voor zondag.
Na de laatste wedstrijd liep hij mank, rust gehouden en alleen gefiets en rustig gewandeld, geen behenidigheid..niets meer aan hem te zien ... maar afgelopen week woensdag na de training ook weer. Tijdens de training is niets te zien, ook niet bij het uitlopen, alleen als ik hem na de autorit uit zijn bench haal dan is bij mank. Duurt dan 2 daagjes en vandaag loopt hij weer normaal. Voor de zekerheid ga ik dinsdag toch met hem naar Maarten Kappen in Eersel. Hij kan beter inschatten of het een spier of gewricht of rug is. Ik kan aan alles trekken en sleuren..mijnheer vind het zalig..krult op zijn rug...maar naar mijn mening hoort een jonge hond niet te kreupelen na een training...dus ff geen training en wedstrijd voor mij...eerst check-up. Spookt natuurlijk door mijn hoofd..maar het zal wel meevallen.
Veel plezier zondag!
Ik twijfel nog beetje of ik ga na een heftige week..Maar ik kijk morgen wel even wat ik ga doen..