Dat weet je niet als je niet testfrank-bobby schreef:@ tineke
dankje heb alles ff gelezen
maar de ouders en de pups van t vorige nest hebben al deze dingen niet
alleen burberry heeft hang oortjes maar dat heeft anderen redenen

Moderator: moderatorteam
Dat weet je niet als je niet testfrank-bobby schreef:@ tineke
Dan doe je Burberry in een pension oid, vind het zo zonde om hem hierom te laten castrerenfrank-bobby schreef:ja meestal wel
en indd je leest het goed of pien geholpen of hij want die 2 zijn niet van elkaar af te slaan
en met loopsheid kan ik \bur niet van pien scheiden want dan worden me buren niet zo blij
nou die dingen die ik net lees via jou link gaan voornamelijk over die chi,s met een appelhoofd en grote ogentineke schreef:Dat weet je niet als je niet testfrank-bobby schreef:@ tineke
Marion. schreef:Fijne vakantie!
nou als jij die hond had piepte je wel anders geloof mijHilde schreef:Dan doe je Burberry in een pension oid, vind het zo zonde om hem hierom te laten castrerenfrank-bobby schreef:ja meestal wel
en indd je leest het goed of pien geholpen of hij want die 2 zijn niet van elkaar af te slaan
en met loopsheid kan ik \bur niet van pien scheiden want dan worden me buren niet zo blij
Edit: Pittige schrijffout
Nou, dan zou ik ook niet anders piepen hoorfrank-bobby schreef:nou als jij die hond had piepte je wel anders geloof mij
denk dat hij er ook een stuk rustiger door word en ook vast minder snel zn ppot overal tegen aan zet
Door te dekken? Als je hem in een pension doet heb je er vast minder last van hoor.frank-bobby schreef:nou als jij die hond had piepte je wel anders geloof mij
denk dat hij er ook een stuk rustiger door word en ook vast minder snel zn ppot overal tegen aan zet
Alleen het stukje over een waterhoofd dan want de rest van de aandoeningen kan iedere chihuahua hebben of krijgen.frank-bobby schreef:nou die dingen die ik net lees via jou link gaan voornamelijk over die chi,s met een appelhoofd en grote ogentineke schreef:Dat weet je niet als je niet testfrank-bobby schreef:@ tineke
niet over dit type met een neus en normale ogen
Doe maar een sapje graag. Anders ga ik van de alcohol het broodfokken nog normaal vinden ook.Tara schreef:Kan ik nog wat voor iemand inschenken?
Testen kan natuurlijk niet, dat kost geld. En dat geld hoopt Franky juist te verdienen met zijn nest chi's.tineke schreef:Alleen het stukje over een waterhoofd dan want de rest van de aandoeningen kan iedere chihuahua hebben of krijgen.
Tis een gelegenheidsnestje van een partikulier. Snap dat danMuk schreef:Doe maar iets een sapje graag. Anders ga ik van de alcohol het broodfokken nog normaal vinden ook.Tara schreef:Kan ik nog wat voor iemand inschenken?
Ach arme. Doe je ergens toch iets niet goed hoor. Wij gaan maandag lekker een midweek op vakantie naar de Ardennen, voor 15 héle euroosfrank-bobby schreef:nou hartstikke bedankt voor het wensen van een fijne vakantie maar ben al zeker 6 jaar niet geweest
Eigenlijk best dom dat ik het verschil tussen dit nest en een broodfoknest niet zie. Misschien toch maar aan de alcohol?alm@ schreef:Tis een gelegenheidsnestje van een partikulier. Snap dat danMuk schreef:Doe maar een sapje graag. Anders ga ik van de alcohol het broodfokken nog normaal vinden ook.Tara schreef:Kan ik nog wat voor iemand inschenken?![]()
Nee dank je, ik snoep liever zoetigheid. Heb speciaal voor dit topic een lekker bakje thee gezet met een paar café noir koekjes erbij. Iemand anders ook een koekje?Tara schreef:Zoutje erbij?Muk schreef:Doe maar iets een sapje graag. Anders ga ik van de alcohol het broodfokken nog normaal vinden ook.Tara schreef:Kan ik nog wat voor iemand inschenken?
nog maals hij mag nog 1 x en dan word hij gecastreerd dus dan kan hij de volgende loopsheid gewoon er tussen blijven lopenMarion. schreef:Door te dekken? Als je hem in een pension doet heb je er vast minder last van hoor.frank-bobby schreef:nou als jij die hond had piepte je wel anders geloof mij
En dan kan je altijd nog een nestje doen met Pien met een ander reutjefrank-bobby schreef:nog maals hij mag nog 1 x en dan word hij gecastreerd dus dan kan hij de volgende loopsheid gewoon er tussen blijven lopenMarion. schreef:Door te dekken? Als je hem in een pension doet heb je er vast minder last van hoor.frank-bobby schreef:nou als jij die hond had piepte je wel anders geloof mij
ja dat snap ik maar als ze losse knietjes hebben kan ik dat zo ook wel zien maar zal maandag ff met mijn da contact opnementineke schreef:Alleen het stukje over een waterhoofd dan want de rest van de aandoeningen kan iedere chihuahua hebben of krijgen.frank-bobby schreef:nou die dingen die ik net lees via jou link gaan voornamelijk over die chi,s met een appelhoofd en grote ogentineke schreef:Dat weet je niet als je niet testfrank-bobby schreef:@ tineke
niet over dit type met een neus en normale ogen
ik doe het prima ik heb geen behoefte aan vakantie en zeker niet met alle hondenMarion. schreef:Ach arme. Doe je ergens toch iets niet goed hoor. Wij gaan maandag lekker een midweek op vakantie naar de Ardennen, voor 15 héle euroosfrank-bobby schreef:nou hartstikke bedankt voor het wensen van een fijne vakantie maar ben al zeker 6 jaar niet geweest![]()
![]()
Geweldig dat hij nog een keer mag, zeg!frank-bobby schreef:nog maals hij mag nog 1 x en dan word hij gecastreerd dus dan kan hij de volgende loopsheid gewoon er tussen blijven lopen
indd maar als ze nu weer een keizersnede krijgt dan mag zij meteen geholpen worden en dan hoeft bur niettineke schreef:En dan kan je altijd nog een nestje doen met Pien met een ander reutjefrank-bobby schreef:nog maals hij mag nog 1 x en dan word hij gecastreerd dus dan kan hij de volgende loopsheid gewoon er tussen blijven lopenMarion. schreef:Door te dekken? Als je hem in een pension doet heb je er vast minder last van hoor.frank-bobby schreef:nou als jij die hond had piepte je wel anders geloof mij
dat vindt hij vast wel jaMarion. schreef:Geweldig dat hij nog een keer mag, zeg!frank-bobby schreef:nog maals hij mag nog 1 x en dan word hij gecastreerd dus dan kan hij de volgende loopsheid gewoon er tussen blijven lopen
Hij zal de dag van zijn leven hebben! Gelukkig voor Pientje hebben je vast nog een andere reu in huis (en anders hou je wel een reu uit deze géwéldige combinatie). Stel je voor dat je eens serieus gaat fokken, dat kost nog meer geld! En dat kan natuurlijk niet, het moet allemaal zo goedkoop mogelijk, zodat je zoveel mogelijk geld overhoudt. Want van een uitkering leven is maar karig, gelukkig dat je met je honden en katten nog wat bij kan verdienen.Marion. schreef:Geweldig dat hij nog een keer mag, zeg!frank-bobby schreef:nog maals hij mag nog 1 x en dan word hij gecastreerd dus dan kan hij de volgende loopsheid gewoon er tussen blijven lopen
frank-bobby schreef:ja dat snap ik maar als ze losse knietjes hebben kan ik dat zo ook wel zien maar zal maandag ff met mijn da contact opnemen
Uiteraard, maar ja als hij dat zegt neemt niemand hem ooit nog serieus als "fokker" (tussen haakjes want hij is gewoon een ordinaire broodfukker).alm@ schreef:Dat vind eigenlijk nog wel het meest sneue. Dat arme ventje z'n ballen gaan eraf na gedane arbeidEn je kunt het leuk verpakken maar het is nog altijd voor je eigen gemak.