de combi is niet voor het gemak maar juist omdat het goed heeft uitgepaktHilde schreef:Dat maakt imo niet dat er dan maar gewoon meerdere nesten mee gefokt moeten worden voor het eigen plezier. Frank komt op mij niet over als iemand die erg veel intresse heeft in allerlei zaken omtrent het fokken. Ook de combinatie is volgens mij meer voor het gemak (ze zijn immers tóch al dicht bij elkaar) dan voor het werkelijk goed bij elkaar passen. Waar ik nog de grootste vraagtekens bij zet is echter de castratie. De reu moet nog even één keer zijn best doen en dan gaan de ballen er af. Want, zegt Frank, dan pist hij hopelijk niet meer (binnen als ik het goed begrepen had, als hij niet binnen maar buiten bedoelde, mijn excuus) en dan is dat irritante geloei over. Hóópt hij, want zeker te zeggen voor een castratie is dit natuurlijk niet. In mijn oren klinkt dat als opvoeding vervangen voor castratie. Hij lijkt zich helaas weinig zorgen te maken over het welzijn/de gezondheid van de hondjesDenise. schreef:Ik vind deze hondjes er in ieder geval een stuk normaler uitzien dan de meeste stamboomchi's. Normale hoofden en lijfjes en niet van die enge uitpuilende ogen![]()
zoals meerderen al zeggen zonderenge ogen en normale hoofden
en over het pissen klopt dat hij het binnen doet op verschillende plekken en geloof me of niet maar ik heb er van alles aangedaan geprobeerd en soms doet hij het tijden niet en zo begint hij weer en dat is heel iritand ja dus als ik m laat castreren is dat puur voor mij dat ik m gewoon tussen de teven kan laten lopen en dat ik hem weer gewoon mee kan nemen op visite enzo zonder gezeik met en over hem te krijgen