frank-bobby schreef:kitty schreef:frank-bobby schreef:Chihuahua schreef:
Wat een houding, ik doe niks wat straafbaar is, nee de puppykennel helaas ook niet

oh oh oh jullie pakken er wel weer wat uit he
als ik het zo zou doen als in zo een pyppy fabriek geef ik jullie helemaal gelijk
en jullie willen gewoon horen dat ik die pl test ga doen maar die heeft geen zin wat daar zo moeilijk aan te begrijpen is

Waarom heeft een PL test geen zin? Volgens mij heeft testen altijd zin. Als je dan toch perse wilt fokken met kruisingen doe het dan in ieder geval zo goed mogelijk en verzeker je ervan dat je fokt met (op dat moment) klinisch gezonde honden.
omdat het stamboomlose chihuahua,s zijn en niks over de voorouders bekend is
Daarom moet je er dus ook niet mee fokken zoals ik al aanhaalde.
Patella Luxatie is nog wel het minste van je zorgen
Maarja, die uitkering brengt natuurlijk niet genoeg binnen, dus dan gaan we maar lekker met op Chihuahua lijkende honden fokken, of met Ragdolls zonder papieren, en laat je je reu ook van alles dekken
Goed bezig, heel goed bezig.
Ik heb niks tegen mensen die een nestje fokken, met of zonder papieren, maar op deze manier vind ik het dus gewoon walgelijk.
Excuses maken en verzinnen om je honden niet te hoeven testen, want testen is zogenaamd niet nodig als ze geen papieren hebben.
Patella Luxatie heeft niks met voorouders te maken, je hebt werkelijk waar geen enkel excuus om daar niet op te testen, echt geen enkel!
En dan wil jij beweren dat jij bezig met met gezonde hondjes op de wereld te zetten? Schiet mij maar lek.