Wij hebben toch wel een tijdje staan kletsen.vania schreef:ik hoor wel meer dat ik er jonger uitzie als ik ben, maar ik ben nu wel benieuwd naar hoe oud je me dan geschat had?moosje schreef:
Vania had ik een stuk ouder en groter verwacht![]()
ik ben inderdaad helemaal niet groot hoor, vind ik best wel eens kut, maar niets aan te doen
ik heb eignelijk helemaal niet heel veel mensen gesproken, ik had ook niet echt een idee wie bij welke hond zou kunnen horen, sommige had ik al wel gezien van op wandelingen of van op foto's van hier, maar ik was er best wel laat, ben rond 1 uur thuis vertrokken en kwam er om half 4 maar pas aan, door de files![]()
het enige dat ik wel wat jammer vond is dat mensen hun hond/pup angstvallig weg hielden bij Jänta puur omdat zij in spannende situaties (nieuwe honden, gaan die haar wel leuk vinden??) haar haren omhoog zet, eigenlijk alleen nog maar op de HS gehad, maar dan leg ik ook altijd uit dat dat bij haar puur spanning is, maar ik had eigenlijk niet verwacht dat mensen van hier zo "angstig" gingen reageren op haar

Ik heb geen idee eigenlijk hoe oud ik je geschat had, maar je kwam een stuk jonger over dan ik had verwacht.
Er staan trouwens nog leuke foto's van Jänta in de fotohoek bij de zwemmende honden.