Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pitbulls the truth your not told.. beelden zijn schokkend!

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Naima
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradinges
Aantal honden: 1

Re: Pitbulls the truth your not told.. beelden zijn schokken

Ongelezen bericht door Naima »

Wat ontzettend erg, ik heb het niet afgekeken :jank: Ik kan er gewoon met mijn verstand niet bij dat je dat een levend wezen aan kunt doen, echt niet. Ben het met Tineke eens: ik denk ook dat er weinig rassen zo ontzettend lijden onder de mens als dat de pitbullachtigen doen. Bij zulke filmjes denk ik altijd aan een vorige buurhond, een amstaff (kruising, met lichte ogen). Ik was zo gek op die hond en ik kon niks doen tegen het rotleven dat hij had :cry: Ik vaak me vaak af of hij nog leeft, mss hoop ik ergens van niet, voor hem (hij zou nu een jaar of 6 zijn).
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
BAILEYSBAASJE
Zeer actief
Mijn ras(sen): F1b Goldendoodle

Ongelezen bericht door BAILEYSBAASJE »

smoekie schreef:
BAILEYSBAASJE schreef:
dagmar88 schreef:
BAILEYSBAASJE schreef: Exact, helemaal mee eens. :E:
Je meent het :roll: :kotz:
Ja, hoor (sprak zij opgewekt) dat meen ik. Aan de overkant van de waterpartij hier lopen ineens twee macho's met kersverse pitbulls. De kleinste, een pup van 6 maanden, is nu al bovenop 2 honden geklapt en heeft het vest van mijn buurvrouw, dat ze over haar arm had gehangen op een warme dag, aan gort getrokken toen ze elkaar passeerden op het bruggetje. Die kerels hebben die honden allen voor een soort image aangeschaft, want opvoeden doen ze ze niet. :boos:

Ach,bij die verhalen van jou die jij hier ventileert heb ik al vaker het idee gehad dat duimzuigen een van je favoriete hobby's is :ok: Oftwel kort gezegd denk ik dat het gros van wat jij hier verteld gewoon ronduit gelogen of in ieder geval voor dik 90% aangedikt is om je "gelijk" maar te behalen. Verder is nagenoeg alles gewoon poep wat je eruit gooit evenals die :E: smiley als reactie op nakischa :kotz:

Tis ook trouwens de grootste onzin om te zeggen dan maar de pitbull uit laten sterven, want wil je dat die echt in zijn geheel uit zal sterven, zal er ook een verbod moeten komen op de alle soorten staffords. Zeker de amerikaanse gezien het feit dat deze allemaal dezelfde "voorouders" delen. Populistisch geleuter :roll:
Nee, nee en nog eens nee. Projecteer wat je wilt, maar anders dan 1 ander persoon hier die wel de meest walgelijke dingen verzon (inbraak, poot afgesneden, hond dood door messteken etc.) lieg of overdrijf ik niet.
Denk je dat ik het fijn vind om, nu we een hond hebben, pas echt te merken wat hier in de wijken speelt qua hondagressie? Daar hadden wij voorheen totaal geen weet van, omdat wij nu eenmaal niet door de parken liepen: geen hond om uit te laten. Maar nu we deel uitmaken van de gemeenschap hondeneigenaren komen we daar dus achter.

En ja, natuurlijk zijn niet alleen de pitbullachtigen (potentieel) gevaarlijk: de eerste aanvallers van Bailey waren een duo: Saarlooswolfhond en Duitse Herder. Ook heb ik al vele malen verteld over een andere, door de baas opgefokte, Duitse Herder die als berucht bekend staat in de wijk. Duitse Herders zijn nog steeds mijn lievelingshonden, ik vind ze (vooral die niet een aflopende achterhand hebben) de mooiste honden die er bestaan, maar de genoemde DH's gaan bijna alle hondeneigenaren in onze wijk bewust uit de weg. Waarom: het gebrek aan controle van de eigenaars en/of het opfok gedrag van de eigenaars.

De Husky waar Bailey perfect mee omgaat was de eerste hond die haar hielp te rehabiliteren na het 1e bijtincident; wij wisten dus niet beter (en nog steeds) dan dat dit een schat van een hond is. Maar wij werden wel door een boel andere hondeneigenaren gewaarschuwd voor "die enge Husky die hartstikke agressief is". Wij hebben dat nooit ervaren of gezien (ten opzichte van andere honden). Er bestaat dus een verschillend beeld over die hond, maar over de genoemde pitbullachtigen en DH's in onze wijk zijn de meningen en ervaringen onverdeeld negatief.

Aan de andere kant loopt er ook wel eens een ouder mannetje dat met zijn auto komt om zijn Boston Terrier in een van de parkdelen uit te laten; in zijn ogen is elke grotere hond een "rotzak". Toen Bailey boven zijn hond begon uit te groeien voegde hij er dan aan toe "Ja, die van jullie is een aardig beestje, die kent hij al". Gesprekken met hem gaan meestal zo dat zodra hij een grote hond ziet aankomen, hij zijn hond bij zich roept en begint verder te lopen "Voor die moet je oppassen, dat is een rotzak, een vuil beest", daar zitten genoeg honden van verschillende makelijk tussen waar ik nooit iets negatiefs van geobserveerd heb, maar misschien heeft die man wel vervelende dingen meegemaakt.

Duimzuigen heb ik nooit gedaan, niet fysiek en ook niet op fora of in het echte leven, dat zonder dat soort fratsen al vermoeiend en af en toe verwarrend genoeg is. Ik blijf het gewoon erg vinden dat honden op allerlei manieren kapot gefokt worden op allerlei rare en extreme raseigenschappen en karaktereigenschappen. Ze worden eigenlijk doodgefokt door mensen met kwalijke motieven. Helaas moeten hele rassen totdat ze daadwerkelijk als ras uitsterven ook nog een lijdensweg als bijvoorbeeld vechthond doorstaan met daarbij behorende slechte reputatie vanwege dezelfde soort mensen en in die fase lijken we nu te zitten.
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

:blah: Verbazingwekkend hoe vol iemand van zichzelf kan zijn...
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door smoekie »

dagmar88 schreef::blah: Verbazingwekkend hoe vol iemand van zichzelf kan zijn...
tja wat zal ik daar nu eens op zeggen? Ik zeg maar zo, ik zeg maar ff niks :hzz:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

dagmar88 schreef::blah: Verbazingwekkend hoe vol iemand van zichzelf kan zijn...
ja hè
ik kan werkelijk met de beste wil van de wereld niet begrijpen hoe iemand zo afgestompt kan zijn en niet doorheeft dat haar eeuwige klaagzangen in een topic als dit volkomen ongepast zijn.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Judith
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels

Ongelezen bericht door Judith »

BAILEYSBAASJE schreef:
Nee, nee en nog eens nee. Projecteer wat je wilt, maar anders dan 1 ander persoon hier die wel de meest walgelijke dingen verzon (inbraak, poot afgesneden, hond dood door messteken etc.) lieg of overdrijf ik niet.
Denk je dat ik het fijn vind om, nu we een hond hebben, pas echt te merken wat hier in de wijken speelt qua hondagressie? Daar hadden wij voorheen totaal geen weet van, omdat wij nu eenmaal niet door de parken liepen: geen hond om uit te laten. Maar nu we deel uitmaken van de gemeenschap hondeneigenaren komen we daar dus achter.

En ja, natuurlijk zijn niet alleen de pitbullachtigen (potentieel) gevaarlijk: de eerste aanvallers van Bailey waren een duo: Saarlooswolfhond en Duitse Herder. Ook heb ik al vele malen verteld over een andere, door de baas opgefokte, Duitse Herder die als berucht bekend staat in de wijk. Duitse Herders zijn nog steeds mijn lievelingshonden, ik vind ze (vooral die niet een aflopende achterhand hebben) de mooiste honden die er bestaan, maar de genoemde DH's gaan bijna alle hondeneigenaren in onze wijk bewust uit de weg. Waarom: het gebrek aan controle van de eigenaars en/of het opfok gedrag van de eigenaars.

De Husky waar Bailey perfect mee omgaat was de eerste hond die haar hielp te rehabiliteren na het 1e bijtincident; wij wisten dus niet beter (en nog steeds) dan dat dit een schat van een hond is. Maar wij werden wel door een boel andere hondeneigenaren gewaarschuwd voor "die enge Husky die hartstikke agressief is". Wij hebben dat nooit ervaren of gezien (ten opzichte van andere honden). Er bestaat dus een verschillend beeld over die hond, maar over de genoemde pitbullachtigen en DH's in onze wijk zijn de meningen en ervaringen onverdeeld negatief.

Aan de andere kant loopt er ook wel eens een ouder mannetje dat met zijn auto komt om zijn Boston Terrier in een van de parkdelen uit te laten; in zijn ogen is elke grotere hond een "rotzak". Toen Bailey boven zijn hond begon uit te groeien voegde hij er dan aan toe "Ja, die van jullie is een aardig beestje, die kent hij al". Gesprekken met hem gaan meestal zo dat zodra hij een grote hond ziet aankomen, hij zijn hond bij zich roept en begint verder te lopen "Voor die moet je oppassen, dat is een rotzak, een vuil beest", daar zitten genoeg honden van verschillende makelijk tussen waar ik nooit iets negatiefs van geobserveerd heb, maar misschien heeft die man wel vervelende dingen meegemaakt.

Duimzuigen heb ik nooit gedaan, niet fysiek en ook niet op fora of in het echte leven, dat zonder dat soort fratsen al vermoeiend en af en toe verwarrend genoeg is. Ik blijf het gewoon erg vinden dat honden op allerlei manieren kapot gefokt worden op allerlei rare en extreme raseigenschappen en karaktereigenschappen. Ze worden eigenlijk doodgefokt door mensen met kwalijke motieven. Helaas moeten hele rassen totdat ze daadwerkelijk als ras uitsterven ook nog een lijdensweg als bijvoorbeeld vechthond doorstaan met daarbij behorende slechte reputatie vanwege dezelfde soort mensen en in die fase lijken we nu te zitten.
Heb je misschien ooit wel eens bedacht dat het misschien niet alleen aan de andere honden c.q. eigenaren ligt? Maar dat het misschien ook aan het gedrag van jou of je hond ligt?
Ik heb ook een staff en nu ook een poedel pup. Maar als ik buiten loop en ik zie honden aankomen die ik niet ken. Dan roep ik ze bij me. Ik bepaal voor Diesel met welke hond hij mag spelen/ruiken en niet hij. Ik zie aan Diesel als hij begint te patsen tegen over een andere patsende onbekende hond, ik weet dat hij de confrontatie niet aan gaat, maar ik ga het ook niet uitproberen. Dus Diesel bij mij en doorlopen, gaat prima.

Dana daarintegen is een pup die nog alles leuk en lief vind, ook bij haar ben ik bezig om te laten zien dat ze niet naar iedere hond toe hoeft te rennen. Sommige honden zijn er nou eenmaal niet van gediend om een drukke springende pup om zich heen te hebben. Ik anticipeer op wat ik zie, ja honden vinden het leuk om te spelen, maar niet alle honden vinden het leuk.

Ik krijg bij jou ernstig het idee dat jou hond maar met iedere hond moet kunnen spelen en ik krijg ook het idee dat je een ontzettend drukke doodle ding heb. En niet iedere hond is daar van gediend.

Leer anticiperen op wat je ziet, je hond hoeft niet met iedere hond te spelen, en volgens mij denk jij bij iedere snauw dat je hond in 100 stukjes gebeten wordt.
En nee hier bedoel ik niet mee dat alle bijt incidenten die jij met bailey heb gehad dat die aan bailey liggen, maar je moet wel eens een keer leren inzien dat je ook zwaar kunt overdrijven met rassen/honden over 1 kam te scheren, en dat het voor een gedeelte ook behoorlijk aan je eigen gedrag ligt.
Want geef nou toe een hond van die leeftijd die al tot 3x toe zodanig gebeten is, dat geeft mij eerder het idee dat je niet anticipeert dan dat het daadwerkelijk aan de andere hond ligt.
Laatst gewijzigd door Judith op 13 sep 2011 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Amy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chinese Crested (+Kruising), Middenslag Poedel, Mechelse Herder
Aantal honden: 7

Ongelezen bericht door Amy »

Ik vind het uberhaubt schandalig bij hoeveel "bijtincidenten" je betrokken bent BAILEYSBAASJE (prettig ook in hoofdletters :roll: )
En dat BINNEN een jaar :80: Ik loop nu 7 jaar met honden, 5 jaar met mijn eigen en naast een gepaste correctie van MIJN honden heb ik nog nooit zo'n dit soort problemen gehad en dan heb ik een roedel met behoorlijk dominante kleine krengetjes :denken:
Zou bijna gaan denken dat het niet aan de andere honden/baasjes ligt.. toch :wink:

Nu weer on topic :zweep:
Afbeelding
~reinforcement builds behavior~
~You can not influence someone while you are judging them~
Renee1966
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Duitse Staande Langhaar - Labrador
X Border Terriër - Jack Hussel

Ongelezen bericht door Renee1966 »

Amy schreef:Ik vind het uberhaubt schandalig bij hoeveel "bijtincidenten" je betrokken bent BAILEYSBAASJE (prettig ook in hoofdletters :roll: )
En dat BINNEN een jaar :80: Ik loop nu 7 jaar met honden, 5 jaar met mijn eigen en naast een gepaste correctie van MIJN honden heb ik nog nooit zo'n dit soort problemen gehad en dan heb ik een roedel met behoorlijk dominante kleine krengetjes :denken:
Zou bijna gaan denken dat het niet aan de andere honden/baasjes ligt.. toch :wink:

Nu weer on topic :zweep:
Dat hoeft niet persé aan haar te liggen natuurlijk.
Suus had ook al een keer of 5 gegrepen kunnen zijn, het is dat ik er voor ben gaan staan en de hond kon wegbrullen, dat ze tot nu toe ongeschonden is :19:
Als die honden niet onder de indruk waren geweest, had het een heel ander verhaal geworden.
Amy
Zeer actief

Dat had gekunt, maar jij grijpt in.. en dat was een beetje de clue :hmmm:
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Amy schreef:Dat had gekunt, maar jij grijpt in.. en dat was een beetje de clue :hmmm:
Yup. Daarbij weet ik wat voor effect de gemiddelde castraat heeft op mijn hond.
En dan kan ik mij voorstellen dat er bij een hond die gecastreerd is met 8 weken en zich derhalve nooit op een normale manier heeft kunnen ontwikkelen voor andere honden iets niet klopt.

Dat in combinatie met bijzonder spastisch gedrag van het baasje, want dit soort onzin breng je wel degelijk over op je hond, is het lot tarten.
Renee1966
Zeer actief

Amy schreef:Dat had gekunt, maar jij grijpt in.. en dat was een beetje de clue :hmmm:
Dat ligt toch ook aan de hond die op je afkomt, er zit er hier 1 bij die 3x gekomen is en die zich moeilijk laat webrullen.
Deze moet ik er ook nog eens strak bij aankijken en dan zie je hem bij wijze van spreken een afweging maken.
Het zou me niet verbazen wanneer deze de 4e keer de confrontatie wél aangaat.
(is een kruising stafford/mechel dus ik zit daar niet op te wachten).
Amy
Zeer actief

Tjah maar jij hebt het (nu) over 1 hond waar het mis mee gaat telkens bij BAILEYSBAASJE is het de halve buurt :oohja:
Afbeelding
Renee1966
Zeer actief

Amy schreef:Tjah maar jij hebt het (nu) over 1 hond waar het mis mee gaat telkens bij BAILEYSBAASJE is het de halve buurt :oohja:
Oh, ik lees over een koppel DH met Saarloos en over nog een andere DH, zijn er meer incidenten geweest?
dagmar88
Zeer actief

Renee1966 schreef:
Amy schreef:Tjah maar jij hebt het (nu) over 1 hond waar het mis mee gaat telkens bij BAILEYSBAASJE is het de halve buurt :oohja:
Oh, ik lees over een koppel DH met Saarloos en over nog een andere DH, zijn er meer incidenten geweest?
een stafford
Renee1966
Zeer actief

dagmar88 schreef:
een stafford
Dus dan hebben we het over 3x.
Een stafford die er voor gaat, is nog maar de vraag of ik die weg zou krijgen.
Een koppel van een DH met een saarloos, waarbij je dus 2 honden moet wegjagen, weet ik ook zo net nog niet of me dat zou lukken hoor.
Ik durf mijn hand er iig niet voor in het vuur te steken.
Amy
Zeer actief

Ja die pitbulls aan de overkant zijn ook valse krengen, en dat kreng van d'r Amerikaanse kennis was ook niet te vertrouwen :Q:

Het gaat me er nieteens zozeer om wat daar nou mis gaat, maar gewoon de manier waarop "meningen" gegeven worden door BAILEYSBAASJE, altijd vooraan bij de pitbulltopics om maar te bevestigen dat het %$@honden zijn die allemaal vals zijn en bijten :U: Maar echt treffende argumenten zie ik nooit :denken:
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief

Renee1966 schreef:
dagmar88 schreef:
een stafford
Een koppel van een DH met een saarloos, waarbij je dus 2 honden moet wegjagen, weet ik ook zo net nog niet of me dat zou lukken hoor.
wel typisch dat de hetze van mevrouw BB dan alleen de stafford en aanverwante rassen betreft niet?
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Je zult mij narigheid in een buurt niet horen bagataliseren trouwens...

Ik weet vanuit het verleden dat ik hier ook met regelmaat niet serieus genomen werd als ik verteldr over hoe het er aan toe ging in de buurt waar ik woonde...
Het zou toen ook allemaal wel aan mij met mijn spastische gedrag liggen en ik zou het over mezelf afroepen en nergggens in Nederland ging het zo dus ik zat vast te overdrijven..

Inmiddels ben ik 2 keer verhuisd en loop ik met de honden in 4 verschillende buurten (Gieten, oude buurt, eigen buurt, buurt bij mijn ouders) en ik durf nog steeds te beweren dat ik toen in een KUT buurt woonde met mensen die het geen drol interessseerde.
Ik heb de DA kosten in elk geval altijd vergoed gekregen maar tjonge, dan woon je in een normale -doorsnee wijk van een klein stadje en denk je inderdaad ook bij tijd en wijle "zou het dan echt aan mij liggen??? "
Nee, ik weet nu dat het niet aan mij lag, maar aan dat stel hufters in hun nette woning, met hun nette kindertjes, met hun nette auto en hun zogenaamd nette hond die de mijne gericht (door)beten.

je zult maar in zo'n wijk wonen zeg ik altijd maar en ik weet wat het is om zo te wonen...
dagmar88
Zeer actief

Renee1966 schreef:
dagmar88 schreef:
een stafford
Maar als je dan denkt dat het niet pluis is, gooi je je pup toch ook niet vlakbij los?
Met m'n eigen hond loop ik ook een blokje om :wink:
dagmar88
Zeer actief

mercedes2803 schreef:Je zult mij narigheid in een buurt niet horen bagataliseren trouwens...

Ik weet vanuit het verleden dat ik hier ook met regelmaat niet serieus genomen werd als ik verteldr over hoe het er aan toe ging in de buurt waar ik woonde...
Het zou toen ook allemaal wel aan mij met mijn spastische gedrag liggen en ik zou het over mezelf afroepen en nergggens in Nederland ging het zo dus ik zat vast te overdrijven..

Inmiddels ben ik 2 keer verhuisd en loop ik met de honden in 4 verschillende buurten (Gieten, oude buurt, eigen buurt, buurt bij mijn ouders) en ik durf nog steeds te beweren dat ik toen in een KUT buurt woonde met mensen die het geen drol interessseerde.
Ik heb de DA kosten in elk geval altijd vergoed gekregen maar tjonge, dan woon je in een normale -doorsnee wijk van een klein stadje en denk je inderdaad ook bij tijd en wijle "zou het dan echt aan mij liggen??? "
Nee, ik weet nu dat het niet aan mij lag, maar aan dat stel hufters in hun nette woning, met hun nette kindertjes, met hun nette auto en hun zogenaamd nette hond die de mijne gericht (door)beten.

je zult maar in zo'n wijk wonen zeg ik altijd maar en ik weet wat het is om zo te wonen...
Ik neem aan dat jij een pup die aan een trui trekt niet meteen levensgevaarlijk vind, en zo ja mag je ook in het spastische hokje :tongue:
Het gaat niet alleen om deze post, maar keer op keer hetzelfde gekrijs zonder enige onderbouwing of kennis.
En win je het niet op die manier dan typ je maar een beeldscherm vullende lap tekst :mann:

Als je zo'n angst hebt, breng je dat zeker over op je hond. Net als dat het uitvallen van Charlie vooral aan mijn gedrag lag, lok je op die manier wat uit :U:
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Oke oke, ik hoef niet het spastishe hokje :D
Ik snap wat je bedoeld hoor...
Ik het wat zitten lezen in andere topics en kan ook tot ongeveer jouw conclusie komen mbt BB
renee-uk
Zeer actief

mercedes2803 schreef:Oke oke, ik hoef niet het spastishe hokje :D
Ik snap wat je bedoeld hoor...
Ik het wat zitten lezen in andere topics en kan ook tot ongeveer jouw conclusie komen mbt BB
wel he ;)
Afbeelding

De3staffies
Zeer actief
Mijn ras(sen): American Staffordshire terrier

Ongelezen bericht door De3staffies »

Ik vind het altijd zo jammer dat er gekeken word naar de hond, meestal kan je zien aan wat voor eigenaar erbij loopt of het goed zit ja of nee. Hoe vals een hond ook is, als de eigenaar verantwoordelijk is en de hond bij zich houd, dan kan er toch niks gebeuren?? Ook ik loop weg voor mensen waar ik het niet bij vertrouw, en ik moet zeggen dat het me niks uit maakt welk ras het is..
Afbeelding

Twinkeltje bedankt!!!
Renee1966
Zeer actief

renee-uk schreef:
Renee1966 schreef:
dagmar88 schreef:
een stafford
wel typisch dat de hetze van mevrouw BB dan alleen de stafford en aanverwante rassen betreft niet?
Ik reageer nu niet over een eventuele hetze, ik heb niet alles gelezen van BB, ik reageer op dat er gezegd werd, dat het schandalig was bij hoeveel bijtincidenten ze betrokken was en over wat haar aandeel daarin zou zijn.
Angelique.

Ongelezen bericht door Angelique. »

Ik ga het filmpje niet eens bekijken, ik weet genoeg na jullie reactie's :jank: :jank:
Het is diep en diep triest dat er zo met dieren omgegaan word :jank:

Baileybaasje, ik weet niet waar jou haat vandaan komt maar wat jij schrijft slaat werkelijk nergens op :roll:

sads: vriendelijk verzoek....zou je aub gewoon in zwart willen typen, of anders blauw ofzo, ik krijg serieus koppijn van jouw kleurtje :roos:
Renee1966
Zeer actief

dagmar88 schreef:
Renee1966 schreef:
dagmar88 schreef:
een stafford
Maar als je dan denkt dat het niet pluis is, gooi je je pup toch ook niet vlakbij los?
Met m'n eigen hond loop ik ook een blokje om :wink:
Ja natuurlijk, maar soms schat je het wel eens verkeerd in, we blijven mensen.
Ik heb mijn vorige hond wel eens op een bullmastif afgestuurd om te spelen, want dat deden ze altijd zo leuk, alleen had mevrouw bullmastif nu vriendje bordeaux-dog bij zich, waardoor de verhoudingen geheel anders lagen en Ko ineens door die 2 gemangeld werd :80:
Gelukkig bleef het bij een hoop kwijlplekken en een geschrokken Ko, maar ik kon mezelf wel voor me kop slaan.
wenmart20
Zeer actief
Mijn ras(sen): SBT , AST en CC
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door wenmart20 »

ik loop met 3 staffords en ondervind vrijwel geen problemen.
en dat is denk ik puur omdat ik gewoon mijn honden bij me houd.
En niet persee mijn honden moet laten snuffelen aan andere honden.
Ik hou er dus ook totaaaal niet van als mensen hun hondje lekker los laten lopen en die dan niet luistert naar het baasje en maar gewoon op mijn honden komt af hobbelen.
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief

Renee1966 schreef:
renee-uk schreef:
Renee1966 schreef:
dagmar88 schreef:
een stafford
Ik reageer nu niet over een eventuele hetze, ik heb niet alles gelezen van BB, ik reageer op dat er gezegd werd, dat het schandalig was bij hoeveel bijtincidenten ze betrokken was en over wat haar aandeel daarin zou zijn.
misschien dat je dan toch beter die posts wel kunt lezen, denk dat dat een stuk makkelijker praat!
Afbeelding

Renee1966
Zeer actief

renee-uk schreef:
Ik heb net teruggelezen en ik snap je wel.
De reactie van BB op Nakisha's post komt op mij ook vreemd over in dit topic.
Amy
Zeer actief

wenmart20 schreef:ik loop met 3 staffords en ondervind vrijwel geen problemen.
en dat is denk ik puur omdat ik gewoon mijn honden bij me houd.
En niet persee mijn honden moet laten snuffelen aan andere honden.
Ik hou er dus ook totaaaal niet van als mensen hun hondje lekker los laten lopen en die dan niet luistert naar het baasje en maar gewoon op mijn honden komt af hobbelen.
En dat is ook vaak het probleem :wink: Ik merk het nu weer op puppycursus ook, iedereen wil z'n pupje met elk hondje laten spelen want dat is zo lief/leuk/schattig en daar worden ze zoooo sociaaaaaal vannnn!! Totdat het mis gaat :ugh: En dan is iedereen slecht, die hond is een kuthond en de baas is een nog grotere kuthond :boos: Vervolgens ligt het gewoon aan dat ras en moeten ze allemaal een spuit :pffff: Die van mij hoeven niet met elke buurthond te spelen, sterker nog, liever niet zelfs! Ik weet dat er hier zat onkundig volk loopt met honden, de enigen die ik me zo kan indenken is een jongedame met een stafford en een oudere dame met een DH en een swiffer.. typisch he :wink:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”